RTÜK Başkanı istifa etti

RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya istifa etti.

RTÜK Başkanı istifa etti

RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya istifa etti.

22 Ocak 2019 Salı 12:08
RTÜK Başkanı istifa etti

RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya, ailesinin sağlık sorunlarını bahane göstererek istifa etti.

RTÜK Başkanı İlhan Yerlikaya, RTÜK'ü hemşehrileri Konyalılarla doldurması sonrası eleştirilerin hedefi olmuştu.

Son Güncelleme: 22.01.2019 17:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Baskiya dayanamamis 2019-01-22 12:30:22

olsda gerek.

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-22 15:48:32

Kavakci lara yer aciliyor

Misafir Avatar
TRT..Allah sizi iflah etmesin..millet bedduacı.. 2019-01-23 10:15:20 @Dogru Söyler

trt defne samyeli,ne bölüm başı 80.bin lira avanta maaş veriyormuş..Defne,,de son model 200 ...... marka mercedes almış..tüyü bitmeyen yetimin hakkını kes bu ve benzerlerine ver..trt..haramdır..onlar mercedeslerde fukarada ekmek derdinde..ALLAH kabul edermi ..trt payı ve devletten yardım..trt,ye veriliyor..haram olsun milletin hakkı..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fakir ve zengin savaşı...!!!!! 2019-01-23 10:11:31 @Dogru Söyler

kavakçılara verilen maaşlar vekillere verilen bol bol maaşlar ve promosyonları Allah indinde helal etmiyoruz.
600 vekil bol bol maaş alıyor.
danışman,lar bol bol maaş alıyor.
yemek nasip olmasın..
çünkü fakirin gözü var..o milletin parasında.
akibetleri hayır ve rahmetle değil..azap ve şiddetle dolsun..amin
fukara 1400 ila 2100 lira maaş alsın.
bunlarda en az 30.bin lira maaş alsın..
danışmanlarda 100 bin lira maaş alsın..haramdır haram..tüyü bitmemiş yetimin hakkı var..Allah çoluk çocuğundan çıkartır.
inşaAllah bunlar ve diğerleri cennet yüzü görmezler..
fukara hakkını helal etmez.imanlarına sevaplarına da davacıdırlar.
enflasyon %60 ı aştı..
iphonelere para veren de bunlar.dır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2019-01-22 12:38:48

Bakalım enkazı kim devralacak...

Avatar
Gereksiz 2019-01-22 15:00:54

Korku imparatorluğu.......

Misafir Avatar
yalnız Allah,tan korkulur..ötesi boş.. 2019-01-23 10:06:48 @Gereksiz

kimden korkuyor bunlar.
ölüm haktır..korkutanda elbet birgün ölecektir.
korkuttuğu için derin bir hesaba çekilecektir.
mazlumun hakkını yiyenlerde hesabı çetin olacaktır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yurt bey 2019-01-22 16:01:04

Kendini çok zeki sananlara gerçekleri hatırlatmayın, yıllarca olmayan bir şeyle yaşamanın acısı çok ağır gelir.

Avatar
h 2019-01-23 03:59:10

Rütükmü Kütükmü?

Avatar
mazlum kanalların ahhhh ı var.,,,,başkan.. 2019-01-23 10:04:48

atv,a kanal ve benzeri akp. kanallarına bir ceza onaylamadan gittin.veya kaçtın.
bu dünyanın ahireti de var..başkan..
ister inan ister inanma..vebal günah sizedir.bol bolda maaş aldınız..