banner87

Rusya'da bomba iddia... Suriye Ordusu da Afrin'e giriyor

Rusya’nın resmi RİA haber ajansı, Esad ile PYD arasında varılan anlaşma uyarınca, Suriye ordusunun önümüzdeki günlerde Afrin’e gireceklerini iddia etti.

Rusya'da bomba iddia... Suriye Ordusu da Afrin'e giriyor

Rusya’nın resmi RİA haber ajansı, Esad ile PYD arasında varılan anlaşma uyarınca, Suriye ordusunun önümüzdeki günlerde Afrin’e gireceklerini iddia etti.

16 Şubat 2018 Cuma 13:17
Rusya'da bomba iddia... Suriye Ordusu da Afrin'e giriyor

Haberi Suriye’deki durum hakkında bilgi sahibi kaynaklara dayandıran RİA, “Suriye yönetimiyle PYD arasında yapılan görüşmeler anlaşmaya varılmasıyla sonuçlandı. Afrin bölgesinin Türkiye sınırına kadar olan toprakları Şam kuvvetleri denetimine teslim edilecek. Suriye ordu birliklerinin Afrin bölgesi denetimini teslim alma süreci önümüzdeki günlerde başlayacak” dendi.

ABD yönetimi konuyla ilgili yorum yapmadı. ABD Dışişleri Bakanlığı Suriye masası, Afrin bölgesindeki PYD ile Şam rejimi arasında anlaşmaya varıldığına dair ellerinde hiçbir bilgi bulunmadığını söylemekle yetindi. 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
RusyaSuriyeAfrin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hadi bakalim 2018-02-16 14:00:51

gec kaldi serefsiz esad ulkesi ucaklarla bonbanip yok ediliyor bir aydir yenimi uyandi rus ayisi turk bozkurdunu bogacak sonunda durum onu gosteriyor

Misafir Avatar
aydına aciklama------? 2018-02-16 19:20:31 @hadi bakalim

aydına aciklama adlı yorumcu senin tek kelimeyle kanın bozuk üstelikde NAMUSSUZsun. ---------------------------------- ulan pislik seni Tayyip Erdoğana düşman eden sebep ne? bir tek sebebin olabilir düşman olman için. TERÖRİSTsen tamam çünkü Tayyip Erdoğan Teröristi sevmez ben hiç sevmem. teröristler geberecek ecelleriyle bile ölseler gebermiş olacaklar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@hadi bakalim x---e cevap 2018-02-16 18:59:35 @hadi bakalim

hadi bakalım sonuç ne olursa olsun HADİ BAKALIM adli yorumcu sen cehennemliksin. artık başka bişe demeye gerek yok. çünkü ülkesine ve yaşadığı ülkeye ihanet eden büyük günah işlemiştir. büyük günahlarda cehenneme götürür seni. rusyada gebersen de buralarda leşin yer işgal etmese.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
.. 2018-02-16 14:13:49 @hadi bakalim

afrinde bozkurt falan yok bozkurtlar tayyipin yaninda . Orada mücadele eden ATATÜRK ORDUSUNUN ASLAN GIBI ASKERLERI VAR.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Rusya yalan yazıyor-atıyor.. 2018-02-16 16:29:26

RUS ajanslarına güvenmeyin..Başından bu yana "Afrini ESADA teslim edin" dedi Kürtlere..Kürtler "Hayır" deyince Akp yi saldı üstlerine ve bekliyor..ki KÜrtler Esada muhtaç olsun RÜYA görüyor RUSya olmasını istediği düşüncesini yazıyor ama boşuna...Türkiye ile işi bitince TAMAM ÇIK ARTIK diyecekler..Akp ye bir seçim ZAFERİ lazım CHP nin desteğini bile tanımıyor.."BENİM FETİHİM" diyor Akp çok yazık...3 saat dediler 3 gün dediler ama halk terketmiyor yüzbinler ce insan göçyoluna düşecek sandılar..Afrinde halk yurdunu bırakmıyor.

Avatar
aydın 2018-02-16 15:16:33

SURİYE AKKILI OL AÇILMA FAZLA .ARFİN DE SENİN NE İŞİN VAR SONUN KADAFİ SADDAM GİBİ OLUR.VERİRLER GAZI ALIRLAR CANI

Misafir Avatar
aydına aciklama 2018-02-16 17:12:05 @aydın

aslinda bu seneryo tayyip e yazilmis gibi. Saddamin akibeti tayyipe nasip olacak.

Beğenmedim! (0)