banner87

Rusya kırmızı alarma geçti! ABD müdahale ederse vuracaklar

Doğu Guta'daki kimyasal saldırı iddialarının ardından Rusya, ABD tarafından füze saldırısı ya da başka müdahaleye karşı Suriye'de askeri pozisyonunu değiştiriyor.

Rusya kırmızı alarma geçti! ABD müdahale ederse vuracaklar

Doğu Guta'daki kimyasal saldırı iddialarının ardından Rusya, ABD tarafından füze saldırısı ya da başka müdahaleye karşı Suriye'de askeri pozisyonunu değiştiriyor.

09 Nisan 2018 Pazartesi 08:31
Rusya kırmızı alarma geçti! ABD müdahale ederse vuracaklar

NTV'nin haberine göre Suriye'de bulunan Rus füze savunma S-400 sistemi aktive edildi. İki motorlu yüksek irtifa önleme uçağı olan MIG-31'ler de 24 saat devriye geziyor. Esad rejiminin ABD füzelerin menzilinde 20 kritik bölge ve üssü olduğuna dikkat çekiliyor.

Üslerin bazılarında Rus askeri varlığının bulunduğu da gelen bilgiler arasında. ABD'nin Rus askerlerinin olmadığı bölgeleri hedef alabileceği belirtiliyor. Suriye içindeki Rus askeri varlığı olan tüm üslerde kırmızı alarm verilmiş durumda. Olası bir ABD müdahalesine karşı ABD donanmasına ait gemi ve uçaklara karşı ateş açılacağı ileri sürülüyor.

ABD'nin olası Esad askeri noktalarını Akdeniz'deki gemilerinden vurabileceği tahmin ediliyor. ABD'nin bu hareketle hem Rusya hem İran'a da bir cevap vermek istediği yorumları dikkat çekiyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DİREKT OLARAK SADECE VE SADECE İSRAİL'İ VURSALAR ! 2018-04-09 10:25:31

İSRAİL DİYE BİR YER HARİTADA BIRAKMASALAR !!!!!
AMERİKA HİÇBİRŞEY YAPAMAZ !!!!! VE O TOPRAKLARA BARIŞ GELİR !!!!!

Avatar
KECi COBANI 2018-04-09 08:38:11

ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

Avatar
Anonim 2018-04-09 09:55:10

Esad'ın kimyasal silah kullandığı falan yok..Amerika yapay olaylar ve sahte fotoğraf ve medya yayını ile Esad'a saldırmak için kamu oyu oluşturmaya çalışıyor.. Yani dünyayı yalan dolan ile kışkırtıyor...

Avatar
İSRAİLİ HARİTADAN SİLELİM HEMEN ŞİMDİ 2018-04-09 12:12:21

İSRAİLİ HARİTADAN artık birileri SİLSİN ..!! Bakın bu İSRAİLİ TANRI BİLE CAZALAMIŞKI hitler bile bunların dünyaya şeytan olarak geldiğini bildiği için yurtsuz vatansız ,dinsiz imansız olduğu için BOŞ YIKIK HARABE DUVARA bir ,sağ bir sola salanarak tapsınlarda beyin hüçreleri ölsün bari demiş ve bunları dinsiz imansız yaratmış ve cezalamış .Bundan dolayı duvara yapan yılan israil hayin israil ,cezalansın AHMEDİNA JATIN DEFĞİ GİBİ KESİN İSRAİLİ HARİTANDAN SİLELİM ,ŞEYTANA TAPAN ,ŞEYTANIN KÖLESİ MAHLÜKLAR .

Avatar
BOP Projesi tam gaz 2018-04-09 09:03:38

Esadin bu sartlar altinda kimyasal silah kullanmasi icin akli dengesini kaybetmesi lazim.Bütün dert dava Suriyede kalici olmak kimbilir hangi taserona yaptirdilar. Daha önceleride ayni taktigi uyguladilar. BOP Projesi tam gaz devam ediyor.

Avatar
İSRAİLİ HARİTADAN SİLELİM HEMEN ŞİMDİ 2018-04-09 12:13:33

İSRAİLİ HARİTADAN artık birileri SİLSİN ..!! Bakın bu İSRAİLİ TANRI BİLE CAZALAMIŞKI hitler bile bunların dünyaya şeytan olarak geldiğini bildiği için yurtsuz vatansız ,dinsiz imansız olduğu için BOŞ YIKIK HARABE DUVARA bir ,sağ bir sola salanarak tapsınlarda beyin hüçreleri ölsün bari demiş ve bunları dinsiz imansız yaratmış ve cezalamış .Bundan dolayı duvara yapan yılan israil hayin israil ,cezalansın AHMEDİNA JATIN DEFĞİ GİBİ KESİN İSRAİLİ HARİTANDAN SİLELİM ,ŞEYTANA TAPAN ,ŞEYTANIN KÖLESİ MAHLÜKLAR .

Avatar
Nihat GOKSU 2018-04-09 19:53:00

Ipek Yolu Itifaki Turkiye,Iran,Rusya,Irak,Suriye,Chin Sonrasinda Olmalidir.!
Sayet Biz Ulke Olarak Bu Itifak da Olmayip NATO Tarafinda Olursak ABD,INGILTERE,ISRAEL 've Diger G8 ulkelerinin Somurusunu Kolaylastirir Kurtlar Sofrasina Her Zaman Oldugu Gibi Bir Yem Oluruz.
Her Ne Kadar AKP li Olmasam da Ulke Yonetecilerinin Bu gune Kadar Surdurmus Oldugu Yanlis Politikalar Sonuncunda Geldigi Nokta Belli 3 Uncu Dunya Savasinin Kivilcimini Turkiye Tarafindan Cikarilmasini Bekleyen 've Sonrasinda BUNUN Bedelini Yine Turkiye ye Odetecek Kurtlar Tarafindan Sarilmis Durumda yiz.
Su An Ortadogu batakliginin Icersinde bogusturuluyoruz but an once iceriye donmeliyiz Yoksa Ulkemizi Bir YUGOSLAVIA Gibi parcalayacaklar.!

Avatar
Nihat GOKSU 2018-04-09 19:53:29

Ipek Yolu Itifaki Turkiye,Iran,Rusya,Irak,Suriye,Chin Sonrasinda Olmalidir.!
Sayet Biz Ulke Olarak Bu Itifak da Olmayip NATO Tarafinda Olursak ABD,INGILTERE,ISRAEL 've Diger G8 ulkelerinin Somurusunu Kolaylastirir Kurtlar Sofrasina Her Zaman Oldugu Gibi Bir Yem Oluruz.
Her Ne Kadar AKP li Olmasam da Ulke Yonetecilerinin Bu gune Kadar Surdurmus Oldugu Yanlis Politikalar Sonuncunda Geldigi Nokta Belli 3 Uncu Dunya Savasinin Kivilcimini Turkiye Tarafindan Cikarilmasini Bekleyen 've Sonrasinda BUNUN Bedelini Yine Turkiye ye Odetecek Kurtlar Tarafindan Sarilmis Durumda yiz.
Su An Ortadogu batakliginin Icersinde bogusturuluyoruz but an once iceriye donmeliyiz Yoksa Ulkemizi Bir YUGOSLAVIA Gibi parcalayacaklar.!