Saadet Partisi'nden, Cumhurbaşkanı adayı bombası

Cumhurbaşkanlığı adaylığı gündeme gelen Abdullah Gül konusunda, Kayseri'deki aile yakınları sessizliklerini korurken, Saadet Partisi'nin Kayseri'deki etkili bir ismi, ''CHP ile SP, Sayın Gül'ün adaylığı konusunda hemfikir. Genel Başkan yardımcımız Atik Ağdağ, birebir görüşmeleri sürdürüyor. Ancak Meral Hanım ortak adaylık konusunda ikna olmadı'' dedi.

Saadet Partisi'nden, Cumhurbaşkanı adayı bombası

Cumhurbaşkanlığı adaylığı gündeme gelen Abdullah Gül konusunda, Kayseri'deki aile yakınları sessizliklerini korurken, Saadet Partisi'nin Kayseri'deki etkili bir ismi, ''CHP ile SP, Sayın Gül'ün adaylığı konusunda hemfikir. Genel Başkan yardımcımız Atik Ağdağ, birebir görüşmeleri sürdürüyor. Ancak Meral Hanım ortak adaylık konusunda ikna olmadı'' dedi.

24 Nisan 2018 Salı 11:18
Saadet Partisi'nden, Cumhurbaşkanı adayı bombası

Erken seçimin 24 Haziran'da yapılması kararıyla beraber, başta CHP olmak üzere, İYİ Parti ve Saadet Partisi'nin cumhurbaşkanı adaylarının kim olacağı merakla bekleniyor. İttifak arayışları sürerken, "CHP'nin kurmaya çalıştığı ittifakın adayı Abdullah Gül olacak" iddiası da gündeme geldi.

Ankara'da bulunan ve Abdullah Gül'ün  adaylığıyla ilgili olarak çalışmalara 'hemşehrisi' sıfatıyla katılan isminin açıklanmasını istemeyen bir Saadet Partisi yöneticisi, "Abdullah Gül'ün adaylığıyla ilgili olarak, partimiz ve CHP'nin genel başkanları düzeyinde yapılan görüşmede sıkıntı yok. CHP ve SP, hemşehrimizi ortak aday çıkarma konusunda hemfikir. Ancak şu anda Meral Hanım cumhurbaşkanlığı adaylığında ısrarlı. Kendisi ikna edilmeye çalışılıyor. Abdullah beyin adaylığı girişimlerimizi genel başkanımız Temel Bey'in yanı sıra birebir genel başkan yardımcımız Atik Ağdağ yürütüyor. İYİ Parti Genel Başkanı  Meral Hanım da 'Evet' derse, ortak adaylık konusunda  Sayın Gül ikna olur" diye konuştu.

Bu gelişmeler olurken, 11. Cumhurbaşkanı Gül'ün Kayseri'deki dünürü, Refah Partisi eski milletvekili Şaban Bayrak ile halen bir iş gezisi için yurtdışında bulunan kardeşi Macit Gül,  İstanbul'da bulunan Abdullah Gül'ün aday olup olmayacağı konusunda bilgi sahibi olmadıklarını, gelişmeleri  medyadan izlediklerini söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.04.2018 11:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rıza özsönmez. 2018-04-24 12:13:52

İKİNCİ BİR EKMELETTİN VAKASI OLUR. UMARIM CHP BÖYLE BİR ÇILGINLIK YAPMAZ.

Misafir Avatar
kerdeş ler----Cevap****heyy cvp 2018-04-25 12:31:04 @rıza özsönmez.

Amerika da ,amerikan baskanini yargilayan savcilar var, tayyipin savcilari hakimleri yok. Belgeler sahte diye sallamissin , itirafci zarraf dami sahte? Kozmikodanin acilmasi icin senin reisin talimat verdi. ve o bütün mahrem bilgiler amerikaya gitti .Sahtekar rüsvetcilerin bilgisi gitse ne olur? Soytarinin orjinali sensin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gülümse 2018-04-24 21:25:13 @rıza özsönmez.

Bu şahis aday olmak istiyorsa ingiliz exeter şehrinin bir mahallesinde muhtar adayi olabilir. Cok alkişlanir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kerdeş ler----Cevap****heyy 2018-04-24 16:34:02 @rıza özsönmez.

zarrabın önüne yatan falan yok bir. ikincisi zarrab davasına sizinkiler yani senin yerine sizinkiler ABD de sahtekar savcının önüne yattı. nasılmı? Türkiyeden sahte evrak götürüp zarrabı yargılayan sorgulayan savcıya hakime verdiler. bunun adına kıç ını elin gavurune vermek denir. ulan soytarı siz nasıl Türkiye vatandaşısınız?
sizin kanınız bozuk. ulan siz kızdığınız bir insan için vatanı satarsınız ve öylede yapmaya çalışıyorsunuz amam bu vatanın evlatları yiğit evlstları sizi yine sandığa gömmmecek.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kerdeş ler----Cevap 2018-04-24 16:08:01 @rıza özsönmez.

kerdeş ler, biz hirsiz seviciler ile kardes degiliz. Bir sahsin kongrede bildirisi okunurken sap gibi dikilenleri unuttunmu. Zarrabin önüne yatanlar hala yasiyorlar. Bir evlilik yüzügü ile iktidara gelenler simdi milyarder oldu hem sifir vergi ile. Basbakani Allah yapanlar, bakara makara sallayanlar CHP de degiller. Sen müslüman bile degilsin müslüman olan bunlarin arkasindan gidermi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abdullah gul bey e oy vermeyiz 2018-04-24 14:19:02 @rıza özsönmez.

Banu Avar, Abdullah Gule Odul Veren Chatham House ve Ozellestirmeler...
https://www.youtube.com/watch?v=Qw-K0K5iDAw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ABDULLAH GUL BEY TAYYIP BEY E KARSI 2018-04-24 12:49:44 @rıza özsönmez.

KAZANAMAZ SESI TAYYIP BEY E KARSI AZ CIKIYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kerdeş ler 2018-04-24 12:36:38 @rıza özsönmez.

Kardeşlerim chp bir partimi?
yoksa bir figüranmı?
Yahudi ne derse onu yapan birer oyuncu, artistler topluluğumu?
yoksa istendiği zaman konuşmaları yasaklanan, istendiği zaman başkasına kiraya verilen, satılan köle topluluğumu*
karr sizin.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
seçmn. 2018-04-24 12:34:56 @rıza özsönmez.

CHP de Atatürkçü kalmadı. . PKK sevicileri, fetö oyuncağı chp ve kadrosu. OY MOY YOK BUNLARA. baraj altında kalacaklar inşAllah.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
chp oyuna gelme 2018-04-24 12:21:02 @rıza özsönmez.

ya kilicdaroglu aday olsun yada muharrem ince aday olsun veya abdullatif sener aday olsun Abdullah Gul bey i fazlasiyla gorduk

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Zübük 2018-04-24 12:19:30 @rıza özsönmez.

CHP , Gülü aday gösterirse tabanindan cok kaybeder. bunu göremiyecek kadar saf degillerdir. o zaman oylar hdp ye kayar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
çok saçma 2018-04-24 11:29:44

böyle bir durumda iktidar adayı %55-60 la ilk turda seçilir. her parti kendi adayını göstermeli.

Misafir Avatar
bu arada 2018-04-24 13:26:02 @çok saçma

Erdoğan'ın siyasi hayatı takdire şayandır. Ama kendileri aslında bir batı projesi idi. 3.seçime kadar. sonra batıya ihtiyacı kalmadı. yakında bahçeliye de kalmaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bence. 2018-04-24 11:58:57 @çok saçma

Abdullah Gül CHP nin başına geçmeli. C başkanı adayı Kılıçdaroğlu olmalı.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
halkevladı 2018-04-24 11:58:11 @çok saçma

VAYYYY vaaay. Abdullah GülCumhurbaşkanı adayı olduğunda kiyameti koparan CHP şimdi Abdullah Gül üaday göstermeye sıcak. . chp ye bir tavsiyem boşuna ümitlenmeyin. Abdullah Gül FETÖ cü değil. Fetöcü yapılmaya çalışılıyor. CHP İYİ PARTİ HDP bunların hepsi FETÖ gibi Türkiyeyi yıkmaya çalışan AJANLAR partisidir.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Ossmann 2018-04-24 11:43:44

CHP bu tuzaga düsmemeli. Son eyleminde bizi cok heyacanlandirdi yeniden geri vitesine takmamasi cok cok önemli Cumhuriyetin demokrasinin ve TC devetinin devam veya yok olma meselesi. Bu firsati yobazlara vermemeli.

Misafir Avatar
chp ya KILICDAROGLUNU VEYA MUHARREM INCE YI 2018-04-24 12:19:30 @Ossmann

VEYA ABDULLATIF SENER I ADAY GOSTERMELI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gül adaylik icin uygun görenler. 2018-04-24 12:15:49 @Ossmann

Birakin orjinali iktidarda degistirmeye ne gerek. Ülkenin bu hale gelmesinde gül ün büyük rolü var. Devletin basi iken , tayyip devletde iki baslilik olmaz diye firca atti, gülün sesi cikmadi. Halbuki devletin basi kendisiydi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gül noterlik 2018-04-24 12:11:06 @Ossmann

Adi gecen Abdullatif sener bey cok dürüst ve hirsizliklar yüzünden istifa ederek akp den ayrilan tek onurlu ve hakikaten vatani demokrasiyi ve kuvvetler ayriligini savunan degerli bir aday olabilir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
chp ve iyi parti 2018-04-24 12:35:44

sakın sakın ola gül ün adaylığına destek vermeyin akp saadet partisi abdullah gül aynı kaba işeyen bir beraberliği olanlardır sakın bu tuzağa düşmeyin

Avatar
Harun 2018-04-24 13:37:13

Eğer Abdullah GÜL' ü aday gösterirseniz derhal partimden istifa eoerim.

Avatar
BAHADIR BAŞ 2018-04-24 12:41:22

TESEVCİLER VE GLADYO HAYAL KURMAYA DEVAM ETSİN...İNGİLİZLER KIÇINI YIRTSIN....

Avatar
Chatham House odullu 2018-04-24 12:17:38

aday istemiyoruz

Misafir Avatar
yeter artik turk milleti secmeli 2018-04-24 14:20:47 @Chatham House odullu

Banu Avar, Abdullah Gule Odul Veren Chatham House ve Ozellestirmeler...
https://www.youtube.com/watch?v=Qw-K0K5iDAw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Chatham House odullu---cevap 2018-04-24 12:33:54 @Chatham House odullu

Chatham House odullu----------------zevzek zevzek konuşma. sana soranmı oldu?
kılıçdaroğluna soranmı var?
ABD ne derse , yahudi ne derse o olacak. siz poponuzu boşuna yırtmayın.

Beğenmedim! (6)
Avatar
çabuk unutuyoruz. 2018-04-24 13:30:09

Türkçe bilim ve felsefe dili değildir.
Her türlü milliyetçilik ayaklarımın altındadır.
..............,
.............., demek ki çoğunu unutmuşuz.