banner87

Saadet Partisi’nin adayını açıklayacağı tarih belli oldu

Saadet Partisi, cumhurbaşkanlığı seçimindeki başkan adayını 1 Mayıs'ta Ankara’da düzenlenecek bir programla açıklayacağını duyurdu.

Saadet Partisi’nin adayını açıklayacağı tarih belli oldu

Saadet Partisi, cumhurbaşkanlığı seçimindeki başkan adayını 1 Mayıs'ta Ankara’da düzenlenecek bir programla açıklayacağını duyurdu.

27 Nisan 2018 Cuma 18:44
Saadet Partisi’nin adayını açıklayacağı tarih belli oldu

Saadet Partisi’nden yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Ülkemiz 24 Haziran Pazar günü önemli bir seçime gidecektir. Saadet Partisi, bu tarihi seçimle ilgili yetkili organlarında gerekli değerlendirmeleri yapmış, titiz bir şekilde yürütülen anket, istişare ve görüşmeler neticesinde partimizin Cumhurbaşkanı adaylığı için nihai kararı 1 Mayıs 2018 Salı günü Ankara'da düzenlenecek bir program ile aziz milletimizle paylaşılacaktır. Partimiz bundan önceki süreçte olduğu gibi bundan sonraki süreçte de ülkemizin demokrasi ve uzlaşma kültürüne katkı yapma çabasını sürdürecektir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.04.2018 20:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kimsin sen? 2018-04-27 20:54:20

Mensubu olmakla gurur duydugum Türk Milleti adina kendimce soruyorum.
Siz kime hizmet ediyorsunuz? Din adina kime algi operasyonu yapiyorsunuz?
.....ve kim adina yapiyorsunuz? Alemi salak yerine koymayiniz, hesabi mahserde sorulur!

Misafir Avatar
vatandaş 2018-04-28 09:50:35 @kimsin sen?

rahmetli erbakanın partisinin adınıu kullanıyosun ama kesinlikle alakan yok gerçekten sen kimin adına çalışıyosun Allah aşkına ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Erbakan Hocamiz sizinle 2018-04-28 03:15:44

gurur duyardi

Avatar