banner87

Salih Müslim'den küstah açıklama: Ciddiye almadım...

Çekya'nın skandal bir kararla serbest bıraktığı terör örgütü PYD'nin eski eş başkanı açıklamalarda bulundu.

Salih Müslim'den küstah açıklama: Ciddiye almadım...

Çekya'nın skandal bir kararla serbest bıraktığı terör örgütü PYD'nin eski eş başkanı açıklamalarda bulundu.

27 Şubat 2018 Salı 16:29
Salih Müslim'den küstah açıklama: Ciddiye almadım...

Müslim, küstah açıklamasında, "Türkiye'nin yakalama kararını biliyordum ama ciddiye almadım" dedi. Salih, Finlandiya'da oturma iznine sahip olduğunu söyledi. 

Yakalama kararı olmasına rağmen önceki gün Çekya’nın başkenti Prag’da gözaltına alınan terör örgütü PKK’nın Suriye uzantısı PYD’nin eski eş başkanı Salih Müslim, serbest bırakıldıktan sonra açıklamalarda bulundu.

Çekya yargısının tartışmalı kararı sonrasında Reuters’ın son dakika haberinde Müslim küstahça konuştu. Terör örgütünün elebaşı, “Türkiye’nin hakkımdaki yakalama kararını biliyordum ama ciddiye almadım” dedi.

Öte yandan Reuters’ın geçtiği son dakika haberlerinde Müslim, Çekya’dan nereye gideceğini bilmediğini söyledi. Müslim, “Finlandiya’da oturma iznim var” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.02.2018 16:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-27 16:59:51

yollarina kirmizi hali sererek karsillanan bir sahisin aciklamalari haddini asmak degildir. akp baskani tayyip türkiyenin bu hale gelmesinde en sorumlu kisidir.

Avatar
Omuzomuza 2018-02-27 17:37:53

Ya ne olacakti?Götünüze mi soktu irkci picler.Size fetö ve tayyo az bile serefsizler.Utandirdiniz lan artik ülkenin vatandasi olmaktan bokunuzda bogulun irkci pezevenkler

Avatar
Helal sana Salih Müslim.. 2018-02-27 20:32:18

Salih Müslim tanirim Adam gibi Adam dir öyle yavsakligi,itmeligi,hirsizli ve pustlugu yok AKP i yönetenler gibi..

Avatar
aptal ergenekoncu 2018-02-27 17:46:22

neden kustahcaymis ucunu sanami soktu okuz herif o onurlu saygi deger insana bu nasil laf bozagina tikarlar senin zalim cihatcilara karsi ailece bedel odeyen birine boyle konusmamani tasfiye ederim onun verdiyi mucadele bedel olmasaydi simdi isid elkaide seni coktan copluya atmisti

Avatar
Nurali boz 2018-02-27 17:40:43

Niye kustahca imis ki cunku akp lileri hamile birakti akp simdi dogum yaptiracak ebe ariyor muslum hem hamile birakan hemde ebelik yapanmis loo

Avatar
Tacavüzcüleri bıraktılar, 2018-02-27 17:59:42

Daişi işidi yok ettiler diye böyle kızmak niye..Adam söylemiş işte "Haberim vardı..Ciddiye almıyorum" demiş. Niye böyle diyor? Süleyman Şah türbesini İŞİDin elinden Eşmeye getirene kadar o Kürt aslanları, eşlik ettiler de ondan çok kızıyor bu Akp liler..Salih Müslüm "Türk halkı ile tarihi bağlarımız var..Türkiye den hep kardeşlik büyüklük bekledik ama bu Akp Osmanlı oyunu oynamaya kalkıyor ikide bir bunlar Türk halkına da yakışmıyor" dediği için çok kızıyorlar..İşidi yok etmekten başka da Türkiyeye bir tek mermi atmış değiller. Bu gün Afrin komutanıda söyledi "7 yıldır bir olay olmadı" diye.sizi kim ciddiye alsın ey Akp..

Avatar
Omuzomuza 2018-02-27 18:42:25

Diplomasiz hirsizin ortagi ergenekoncularin gazetesinden de baska baslik yada yorum beklemek hayalcilik olurdu.Halklarin ortak mücadelesi birlesik fasist cepheyi darmadagin edecek Afrinde bozguna ugrayacaktir.Halklarin cocuklarini kardes halklarin üzerine salan irkci kan emicilerin sonunu görür gibiyiz artik.Yasasin halklarin kardesligi kahrolsun fasizm..

Avatar
zübüke cvb 2018-02-27 17:14:56

zübük denen zibidi bu açıklamalarınla sadece teröristi yükseltirsin yüzüne tükürülecek kadar luzumsuz insanlarsınız

Misafir Avatar
Hüseyin Akbulut 2018-02-27 18:13:35 @zübüke cvb

Bu herifin önüne kirmizi hali serilip devlet protokolü ile karsilanirken nerdeydin, niye sesin cikmadi ? sana hakaret etmiyorum hakarete bile laik degilsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cvp 2018-02-27 18:08:34 @zübüke cvb

tezek beyinli ben degil senin iktidarin bu adami kirmizi hali ile karsiladigini yazdim. ben sizin gibi ne önüne yattim ne de kirmizi hali serdim. iftira atan top olsun!

Beğenmedim! (0)