Sanatçılardan CHP lideri Kılıçdaroğlu'na yanıt geldi

Partisinin grup toplantısında Hatay sınır karakolundaki askerlere moral ziyaretine giden ünlüleri eleştiren Kemal Kılıçdaroğlu'na yanıt geldi.

Sanatçılardan CHP lideri Kılıçdaroğlu'na yanıt geldi

Partisinin grup toplantısında Hatay sınır karakolundaki askerlere moral ziyaretine giden ünlüleri eleştiren Kemal Kılıçdaroğlu'na yanıt geldi.

04 Nisan 2018 Çarşamba 18:06
Sanatçılardan CHP lideri Kılıçdaroğlu'na yanıt geldi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 'Zeytin Dalı Harekatı'nda görev yapan askerlere moral ziyaretinde bulunmak için Hatay'a giden ünlüleri ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı eleştirmişti.

Kılıçdaroğlu, "Afrin'de 52 şehidimiz var. Yüzlerce yaralımız var. 52 şehidimizin daha kanı kurumadı. Toplanmışlar bir güruh, davul- zurna-klarnet... Bir ülkenin değerleri vardır. Bulunduğunuz apartmanda bir kimse hayatını kaybetmişse televizyonu bile açmazsınız, gürültü yapmazsınız, yemek yapar götürürsünüz. Bu rezil adamlar ve onları oraya götüren adam, sen eğer yüreğin yetiyorsa bir Afrin şehidinin evinin bulunduğu sokaktan geç, bir de Yaylalar şiirini söyle" demişti.

Hatay’daki sınır karakolu ziyaretine katılan bir grup ünlü isim Kılıçdaroğlu'na ortak bir açıklama ile yanıt verdi. Açıklama şöyle:

"Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nun partisinin grup toplantısında yaptığı açıklamaları en güçlü biçimde kınıyoruz.

Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu bir partinin genel başkanının, Afrin’de terör örgütleriyle göğüs göğüse çarpışırken silah arkadaşlarını kaybeden kahraman askerlerimize yönelik bir ziyaretten neden rahatsız olduğunu anlamakta güçlük çekiyoruz.

Ana muhalefet liderinin, askerlerimize moral vermek için sınıra giden sanatçıları ne amaçla tahkir ettiğini anlamakta güçlük çekiyoruz.

Bu vesileyle Sayın Kılıçdaroğlu, bölgeye gitmekten neden imtina ettiğini Türk milletine açıklamalıdır.

Ordumuzla ve milletimizle bir bütün olmaktan gurur duyan sanatçılar olarak Sayın Kılıçdaroğlu’nun hakaretamiz açıklamalarıyla ilgili suç duyurusunda bulunacağımızı kamuoyunun takdirlerine sunuyoruz.

İbrahim Tatlıses, Sibel Can, Yavuz Bingöl, Cengiz Kurdoğlu, Mustafa Sandal, Coşkun Sabah, Ahmet Şafak, Esat Kabaklı, Alişan, Seda Sayan, Altay, Deniz Seki, Arif Susam, Hande Yener, Muazzez Ersoy, Şafak Sezer, Hülya Koçyiğit, Elif Buse Doğan, Hakan Peker, Serkan Çağrı, Elif Karlı, Burcu Kıratlı, Emel Müftüoğlu, Ceyhun Çelikten, Necati Şaşmaz, Cahit Kahyaoğlu, Osman Albayrak, Ümit Yılmaz"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.04.2018 18:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Birde utanmadan sikilmadan 2018-04-04 18:25:14

suç duyurusunda bulunacağız diyorlar. Yahu davul zurna yaylalar, yaylalar, sarki turku ile sehit ailelerine saygisizliginiz yetmedi mi?

Misafir Avatar
chp yapti akp satti 2018-04-11 17:30:58 @Birde utanmadan sikilmadan

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-11 15:04:15 @Birde utanmadan sikilmadan

asgeri ucret aclik sinirinin altinda
aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sanatçı 2018-04-11 13:01:09 @Birde utanmadan sikilmadan

Bana rezil diyen rezil oğlu rezildir.. ağzı bozuk mahluk.. ben vatanımı askerim, polisimi halkımı seviyorum. senin gibi pkk hayranı değilim .TAMAMMI?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
klarnet calarken yaylalar turkusuyle 2018-04-11 12:08:50 @Birde utanmadan sikilmadan

eglenirken ayni gun 4 sehit verdik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yaşar Okuyan'dan Hatay'a giden ünlülere sert tepki 2018-04-11 12:07:39 @Birde utanmadan sikilmadan

https://www.youtube.com/watch?v=axmZBeUcBB0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyyy chp diyen aktrol 2018-04-10 11:22:35 @Birde utanmadan sikilmadan

ohal sonlandirilmali cok dogru ecevit kibrisi alirken ohalmi vardi ??? khk ile varlik fonunun ne ilgisi var ???kis lastiginin khk ile ne ilgisi var ??? hadi ordan chp ye iftira atip durma ekonomiye cozum bulsana sen euro 5 tl yi gecti yeter be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyyy chp 2018-04-09 18:27:46 @Birde utanmadan sikilmadan

Türkiye onca şehid verirken pkk lılar karkol basıp, canlı bomba patlatıp halkı güvenlik güçlerimizi katlederken siz Ankaradan İstanbula keyif ve zevk yürüyüşü yapıyordunuz. bir taraftanda terörle mücadele KHK lar kalksın diye bastırıyorsunuz. siz ne diyorsunuz bee?
gidin gidiiin işinize. hatta bu ülkeden giddddiiiiinnn. ihanet partisi sizi.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-08 21:48:12 @Birde utanmadan sikilmadan

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sehit ailelerimize 2018-04-08 00:57:47 @Birde utanmadan sikilmadan

cok ayip oldu ates dustugu yeri yakar derler ya cok dogru

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o kadar sehit verdik 2018-04-08 00:57:03 @Birde utanmadan sikilmadan

sarki soyleyip eglenmek neyin nesi cok uzucu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-08 00:54:20 @Birde utanmadan sikilmadan

AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 16 senede milletin birikimlerini satti fabrikalar bankalar kopruler sehir hastaneleri hep borc milletin alim gucu azaldi fakirledi millet borc bataginda millet et yiyemiyor ekonomi kagit uzeri buyuyor birilerinin cebi buyuyor reelde halk fakirlesti ekonomi freni patlamis kamyon gibi yalpaliyor dolar euro uctu eti samani cogu gidayi ithal eder olduk buda su demek zam zamm tl cok deger kaybetti akp 1 tane fabrika kurdumu ??
https://www.youtube.com/watch?v=1tIYfzKwLsQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uzucu 2018-04-08 00:44:22 @Birde utanmadan sikilmadan

bir ulke savastayken o kadar sehit vermisken sanatcilarin askere morel icin sarki turku soyleyerek eglenmesi dunyanin neresinde gorulmus ??? insan sehit ailelerini ziyaret eder yas tutar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sizlerden vatandas olarak sehitlerimizi anmak 2018-04-08 00:13:05 @Birde utanmadan sikilmadan

adina sehit ailelerine destek vermenizi bekler sehitlerimize yas tutmanizi beklerdik
İbrahim Tatlıses, Sibel Can, Yavuz Bingöl, Cengiz Kurdoğlu, Mustafa Sandal, Coşkun Sabah, Ahmet Şafak, Esat Kabaklı, Alişan, Seda Sayan, Altay, Deniz Seki, Arif Susam, Hande Yener, Muazzez Ersoy, Şafak Sezer, Hülya Koçyiğit, Elif Buse Doğan, Hakan Peker, Serkan Çağrı, Elif Karlı, Burcu Kıratlı, Emel Müftüoğlu, Ceyhun Çelikten, Necati Şaşmaz, Cahit Kahyaoğlu, Osman Albayrak, Ümit Yılmaz"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR 2018-04-08 00:08:48 @Birde utanmadan sikilmadan

CHP TAŞLANIYOR YAKINDA TAÇLANDIRILICAK OYLARIMIZ CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
arap krali oldugunde ulkemizde iki gun 2018-04-07 23:34:13 @Birde utanmadan sikilmadan

yas ilan edildi o kadar sehit verdik yaylalar yaylar diyerek eglenerek mi sehitlerimizi anicaz bu gercektende cok buyuk talihsizlik olmus sanatcilar sehit ailelerine ziyaret etseydi cok faydali ve yararli olurdu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-04-07 23:32:15 @Birde utanmadan sikilmadan

Şivan Perwer İbrahim Tatlıses düet yaptı - Megri Megri
https://www.youtube.com/watch?v=xMioNthr41I

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğru 2018-04-06 19:01:59 @Birde utanmadan sikilmadan

Kılıçdaroğlu az bile demiş çünki herifin içi dışı pislik. durmadan pislik akıtıyor bu yüzden az demiş olması yine kendi pisliğine bağlı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2018-04-06 09:04:43 @Birde utanmadan sikilmadan

Sanatçılar hakaret etmiş densiz birde az bile söyledim diyor. utanmaz adam. bu manyakda hak hukuk insana saygı ifade özgürlüğü diye bişe yok.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-04-05 08:46:37 @Birde utanmadan sikilmadan

uyuşturucu satıcısı çocukları zehirleyen fahişe nikahsız ilişkilere giren deniz seki ,pkkya aylık aidat ödeyen atımı getir gro ibram ballıses bunları yanına alan kenef reisine ne diyelim ittir git diyelim ve yargıç önüne çıkarıp yargılayalım cezasını kadı efendi kessin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fitne, hayat felsefeniz olmuş 2018-04-05 00:09:10 @Birde utanmadan sikilmadan

Ulan daha düne kadar şehitler gelirken askeriyelerde "aç aç"gösterileri düzenleniyordu hiç sesiniz çıkmıyordu. O zaman nerdeydiniz? Düzenbaz takiyyeciler sahtekarlar fitneciler.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Mehmet 2018-04-04 18:27:52

Askere moral vermekle tayyip erdoğana yalakacılık yapmayı karıştırıyorsunuz.madem bu ülkenin sanatçılarısınız başınızda çobanınız yokken askere moral adına bişeyler yapsaydınız mesele kendi aranızde hatırı sayılı yardım toplayıp şehid ailelerine bağışlayabilirdiniz değilmi yalaklar

Avatar
Gunther 2018-04-04 19:30:30

burda CHP Genel Baskanina hakaret edenlere sormak lazim, 12 yildir ülkeyi AKP yönetiyor neden hukumete sormuyorsunuz, hesabini. Teröre destek verenleri hukumete kolundan tutup mahkeme karşısına çıkarmalı, algi olusturnamali.

Avatar
Adalet 2018-04-04 18:38:17

Bunlar sanatçı değilki şarkıcı.sanatçı olmak kolaysa herkes olur

Avatar
Cahil 2018-04-04 18:57:20

KEMAL SUS ARTIK BE YUKSEK SANATCILAR DARBUKA KLARNET BIRSEYI UNUTMUSLAR ODA DANSOZ DIYECEGIMDE GEREK YOK AKP LILERIN HEPSI DANSOZ ULAN SANATCI BOZUNTUSU SEREFLERI BOYLARINDAN BUYUK INSANLAR BU ULKEDE ONLARCA ASKERI SEHIT EDEREK DERSIM AYAKLANMASINI YAPANLARI OVENLERI NIYE MAHKEMEYE VERMEDINIZ SIVAN PERVER TUM GECMISINIZE SAYIP MEGRIMEGRILERLE SOV YAPIP PKK BAYRAKLARIYLA PKK LILAR DIYARBAKIRA GIRERKEN ONLARI ALKISLAYANLAR FETO DEVLETTE BIR SURU OPERASYON YAPARKEN OSLODA DEVLET SATILIRKEN NIYE TERORLE MUCADELE ADINA DAVA ACMADINIZ YOKSA SIZIN VATANPERVERLIGINIZ PKK YI ALKISLARLA KARSILAMAKMI KILICDAROGLU AKP LILER GIBI AKILLI OLSAYDI COZUM MOZUM DER KURT OYLARINI ALIR TEK BASINA IKTIDAR OLURDU KILICDAROGLUNUN GELDIGI DERGAH HARAMA EL SURMEZ YALAN SOYLEMEZ YANI ELI BELI DILI DUZGUNDUR PEKI SIZDE DIYEBILIYORMUSUNUZ BIZIM LIDERIMIZ REISIMIZ ELE BELI DILI DUZGUN IMANLI BIR INSANDIR YOKSA IMANINIZI DA SIFIRLIYORMUSUNUZ

Avatar
köylü 2018-04-04 19:13:22

bunlar korkudan şeriatçılara övgüler dizip şak şak yapanlar sanatçı olmak başka bir şeydir herkes bağırarak ağlayarak şarlı türkü söyler kameralar herkesi müzikçi yapar ama sanatçı yapamaz sanatçı paranın korkunun altına yatmaz kurtuluş yakındır

Avatar
Türkiyemin üç kuruşluk Sanatcıları 2018-04-04 19:56:45

Bunlarmı sanatcı çok güldüm.mesala en meşuru baş harfi İ.sabıkaları Kadın dövmek kadın kurşunlatmak mekan basmak ve zamanında PKK yardım ve yataklık etmek.

Avatar
İblis akape 2018-04-05 00:07:41

İblis camur Akape Şehitlerimiz üzerinden siyaset yapıyor