banner87
Flaş Haber
Kapat

Sandık başında silahlı saldırı...

Erzurum’un Karaçoban ilçesi Kopal Mahallesi’nde oy kullanma işlemleri sırasında çıkan tartışmada, İYİ Parti İlçe başkanı Mehmet Sıddık Durmaz ve Agit Yazan yaşamını yitirirken 4 kişi de yaralandı. Erzurum'da sandık çevrelerinde silahlı insanların dolaştığı iddia edildi.

Sandık başında silahlı saldırı...

Erzurum’un Karaçoban ilçesi Kopal Mahallesi’nde oy kullanma işlemleri sırasında çıkan tartışmada, İYİ Parti İlçe başkanı Mehmet Sıddık Durmaz ve Agit Yazan yaşamını yitirirken 4 kişi de yaralandı. Erzurum'da sandık çevrelerinde silahlı insanların dolaştığı iddia edildi.

24 Haziran 2018 Pazar 16:34
Sandık başında silahlı saldırı...

Barış CAN / YURT

CHP Karaçoban İlçe Başkanı Hüsnü Yılan, olayın Kopal İMKB Ortaokulu’nda meydana geldiğini aktararak, “İçişleri Bakanlığı’ndan buraya görevli 24 kişi geldi. Biz bunu kabul etmedik, tepki gösterdik, kavga çıktı. Ateş ettiler. İYİ Parti ilçe başkanı Mehmet Sıddık Durmaz, Agit Yazan yaşamını yitirdi ve 4 kişi de yaralandı” dedi.

Yılan, okul içerisinde kurşun yağdırıldığını ve kavganın dışarda da devam ettiğini, kendilerinin de sıraların altına saklandığını söyledi.

İYİ PARTİ'DEN AÇIKLAMA

İYİ Parti erzurum İl Başkanlığı resmi twitter hesabından yapılan açıklamada ise olayla ilgilişu ifadelere yer verildi:

"Karaçoban İlçe Başkanımız Sn. Mehmet Sıddık Durmaz şerefsiz, namussuz, haysiyetsiz, kan emiciler tarafından acımasızca vurularak canına kıyılmıştır. Allah bu seçimlerde kan döken, koltuk uğruna insanların canına kasteden bu yaratıkların belasını bir an evvel verir inşallah. Başkanımıza Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz. Hesabını adaletle sormak boynumuzun borcu olsun"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.06.2018 17:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gelin bir an evvel bitirelim 2018-06-24 16:41:39

ya istiklal ya ölüm bu böyle gitmez hiç bir bağımsızlık ve hürriyet kan dökülmeden kazanılmadı örnek mi çanakkale savaşı 250 bin şehit örnekmi kurtuluş savaşı binlerce şehit yaşasın cumhuriyet yaşasın laiklik

Misafir Avatar
TERBİYE SANA UĞRAMAMIŞ..AKP.Lİ..LEJYON. 2018-06-24 20:01:47 @gelin bir an evvel bitirelim

HIRSIZLIĞIMI MİLLET KABUL ETSİN.....HİLEYİMİ KABUL ETSİN..AYNI SÖZÜ SANA İADE EDİYORUZ..KEŞİŞ.PAPAZ.RAHİP..İMAM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ibne troller birkaç saat sonra başlayacak 2018-06-24 17:19:03 @gelin bir an evvel bitirelim

Seçimlerde hile var. oylar çöpten çıkıyor vs. demeye. Kaç seçimdir babayı alınca aynı şey. Amına koduklarım yenilgiyi de kabul edemiyorlar.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Erzo 2018-06-24 16:56:44

Erzurumlular eski fetocu, şimdi ise tayyipci.

Misafir Avatar
erow 2018-06-24 17:56:28 @Erzo

erzurumdan sağlam adam çıkmaz ayırsınlar orayı ermenistana baglasınlar amk yobaz çomarları dolmuş

Beğenmedim! (3)
Avatar
Heycan 2018-06-24 17:04:35

Akp rahat durmuyar. . Bir iki oy için insan çanları gidiyor yazık değil mi

Avatar
D 2018-06-24 16:58:10

Allah belanızı versin . Hala insan olamadınız . Size ormanı bile layık görmem aslında kafestik olmuşunuz . Ulan bir şeyinde heleki Ülkemizin bekası için olan bu ulvi görevinde bile rahat duramadınız . Rezil ettiniz yazıklar olsun sizin gibilere . Yabanisiniz yabani .

Avatar
silahlı akp..müritleri.. 2018-06-24 17:18:20

akp herkesi silahlandırmış..
insan kasapları..kediler,,köpekler..aslanlar bunlardan daha İNSAN.mış..

Avatar
ÖLMEK VAR DÖNMEK YOK BU UĞURDA . 2018-06-24 17:22:12

tayyip in LEŞİ ANCAK cumhurbaşkanı olacak puştlar hiiç sevinmeyin .

Avatar
Turan ulkucu 2018-06-24 16:58:23

En iyi ölu Alp’e oluşu serefzız orspu çocukları akpelılerln ingılız ruhumu ahlat bunları belaslnı versın

Misafir Avatar
vatandaşlar.. 2018-06-24 20:04:55 @Turan ulkucu

ALLAH BELALARINI VERSİN...HİLECİLERİN..OY ÇALANLARIN..HIRSIZLARIN..amin..yerleri cehennem olsun..
İnşaalllah..seçim katilleri...akp.liler..
ölenlerin evlatlarına ne diyebilirsiniz..nasıl teselli edebilirsiniz..
bir lokma ekmek için görev almıştı..İYİ partiden..evlatları size lanet okuyor..akp.liler

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÖLMEK VAR DÖNMEK YOK BU UĞURDA . 2018-06-24 17:22:41

tayyip in LEŞİ ANCAK cumhurbaşkanı olacak puştlar hiiç sevinmeyin .