banner87

Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı'ndan 'usulsüz oy' açıklaması

Şanlıurfa'daki usulsüz oy kullanımına ilişkin olarak Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı Sadi Doğan'dan açıklama geldi.

Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı'ndan 'usulsüz oy' açıklaması

Şanlıurfa'daki usulsüz oy kullanımına ilişkin olarak Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı Sadi Doğan'dan açıklama geldi.

24 Haziran 2018 Pazar 15:55
Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı'ndan 'usulsüz oy' açıklaması

Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı Sadi Doğan, "Usulsüz oy kullanan ve yaralama olayına karışanların yakalanması için gerekli talimatlar en hızlı şekilde verilmiştir. Suruç Cumhuriyet Başsavcılığımızın talimatı üzerine usulsüz oy kullanmaya çalıştığı tespit edilen 4 kişi, oy pusulalarıyla birlikte yakalanarak gözaltına alınmıştır" açıklamasında bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.06.2018 17:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Er ka 2018-06-24 16:12:34

Oy kime kullanılmış onuda açıklasalar

Misafir Avatar
erow 2018-06-24 17:48:15 @Er ka

akp liler yaptı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
heryerde akp. oy çalıyor..demetle oy kullanıyormuş 2018-06-24 17:05:05 @Er ka

akp.ye başka kim olacak ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp.ysk.ve yandaşları = oy çalmak.. 2018-06-24 17:09:17

Bu seçime can ve kan bulaştı..akp.saltanat sürsün diye.
milletin oylarını çalan zangor urfalıları kınıyoruz.ve nerede varsa ülke çapında hepsini kınıyoruz.
bu seçim o şehirlerde yenilenmeli..hile ve oy çalma,,dışarıdan oy getirtme var.
56.milyon oy kulananlar için oy basiılması gerekirken 530 milyon adat oy basılmış..yani ysk.diyorki..gizli hırsızlık veya hile yapabilirsiniz..10 kata yakın fazla oy neden basılmış..bu kişiler demetle,çuvalla oyları nereden buluyorlar.
akp,bu seçimi kazanmış olsa dahi hile ile olduğunu bilmiyormu=?
milleti aldatıyor akp ve ysk.ve yandaşları..Allahın gazabından kurtulamazlar.

Avatar
hileciler......Allahın kahrı üzerinize olsun 2018-06-24 17:12:54

YSK..GÖREVLİLERİNE MİLLET SORUYOR..çuvalla oyları bu kişiler nerden getirdiler ve nasıl buldular..? ysk.de hileye karışmıştır.
gerekenden çoook fazla oy bastırtmıştır.
saltanata devam edilmesi gayret edilmiştir.
bu nedenle akp.başı gayet rahattır..
milletin vebali günahı seçimde eli olan,,hilesi olan izin veren..oy bastırıp sızıntı yapanlar milletin vebalini günahını almaktadır..

Avatar
Milli irade engellenemez 2018-06-24 16:24:22

Hile hurda yalan dolan.Bu seçimde milli irade engellenemez.

Avatar
vatandaş 2018-06-24 16:33:25

görevliler eşliğinde tekrarlanmali.