Saray'da yiyip içen fesli yobaz yine Atatürk'e kin kustu!

Yobaz Mısıroğlu, Yunan ordusu karşısında kazanılan Kurtuluş Savaşı zaferini “uyduruk” kelimesiyle tanımladı. Halkın, cumhuriyetin ilk yıllarında Atatürk’ün baskısıyla laikliği kabul ettiğini ifade eden Mısıroğlu, “Biz laikliği kabul etmiyoruz” dedi.  

Saray'da yiyip içen fesli yobaz yine Atatürk'e kin kustu!

Yobaz Mısıroğlu, Yunan ordusu karşısında kazanılan Kurtuluş Savaşı zaferini “uyduruk” kelimesiyle tanımladı. Halkın, cumhuriyetin ilk yıllarında Atatürk’ün baskısıyla laikliği kabul ettiğini ifade eden Mısıroğlu, “Biz laikliği kabul etmiyoruz” dedi.  

20 Ocak 2019 Pazar 17:05
Saray'da yiyip içen fesli yobaz yine Atatürk'e kin kustu!

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve Cumhuriyete yönelik skandal çıkışlarıyla çıkışlarla tepki çeken fesli yobaz Kadir Mısıroğlu, bir kez daha Atatürk’ü hedef aldı.

Osmanlı Devleti’nin 19’uncu yüzyılı yaşadığı dönemde, bir gayrimüslim olan Sava Paşa’nın yazdıklarından yaptığı alıntılar üzerinden örnekler veren Mısıroğlu, “Müslüman ne kadar günahkar olursa olsun. Dinine ne kadar yabancı kalmış olursa olsun. Kendisine teklif edilen bir idari, siyasi tarz ve hareket, bir esas, bir prensip, bir hayat tarzı, onun dini ile izah edilmez ise dinine tetabuku (uygunluk) inancına tetabuku ortaya konulmazsa o bunu kabul etmez, reddeder. Gücü yetmez de kabul mecburiyetinde kalırsa. Bizim Mustafa Kemal karşısında kaldığımız gibi. İçinde bir muhalefeti muhafaza eder” diye konuştu.

ATATÜRKÇÜLER’E 'GAVUR VE ATEİST' DEDİ
Kemalistlerin dinsiz olduğunu ifade eden Mısıroğlu konuşmasını şöyle sürdürdü:

“Sarhoş ben gavurum der mi? Kemalistlerin hiçbiri de gavurluğu kabul etmez. Etmezler ama inançları gavur inancı. O bile değil ateistler. Biz laikliği kabul etmiyoruz. İçimizde muhalefet var. CHP’nin, cumhuriyetin ilk yıllarında tatbik ettiği laiklik, laiklik değildir. Laiklik adı altında İslam düşmanlığıdır. Lakin ideal laikliği de kabul etmiyoruz. Ama bu kabulümüzü bugün fiilen gerçekleştiremiyoruz. Din aleyhtarı laiklik dünyanın hiçbir yerinde yoktur. Bu Türkiye’de tatbik edilmiştir. Peki laikliğin ideali nedir. Din devlete, devlet dine karışmaz değil mi?”

KURTULUŞ SAVAŞI'NA 'UYDURUK' DEDİ

“Yunan harbi heyulasının (kâbus, korku verici hayal), uyduruk zaferini 3,5 sene de Yunanı yenmişsin de bayram yapıyorsun. Bu millete ayıptır. 190 bin kişi Yunan ordusundan 190 bin kişi Türk ordusu... Bursa’yı bir kurşun atmadan Yunana teslim ediyorsun. Sakarya’da Yunanı yeniyorsun, 3,5 sene sonra Yunan ordusunda ihtilal çıkmış, cumhuriyet ilan edilmiş krallık yıkılmış şartlarda. Sırpsındığı’nı hatırlayın. Kim hatırlayacak? Siz mekteplerde Mustafa Kemal’in savaşlarından başka bir şey okumadınız ki.”

SARAY'DA AĞIRLANMIŞTI
AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından Saray'da ağırlanan Kadir Mısıroğlu, yine Erdoğan ve Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş tarafından, rahatsız olduğu dönemde hastanede ziyaret edilmişti.

Son Güncelleme: 20.01.2019 22:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-20 17:36:40

Dogru, Yunanli senin anani uydurmus ve senin gibi bir pic peydahlanmis

Misafir Avatar
ulusalcı parti 2019-01-26 18:05:35 @Dogru Söyler

türban takıp her türlü çarpık ilişkiye giren diskolara gidip kabak çiceği gibi açılan bu sıkmabaşlar sırtlarını Türkiyede akpye dayadılar ama fransada ne yapacaklar merak ediyorum onları kim savunacak fransada gerçek laiklik uygulanır halkının çoğu ateist ve deisttir biz de ulusalcı parti olarak deizmi savunuyoruz o nedenle fransanın kararı doğrudur. https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ulusalcı parti 2019-01-26 17:48:19 @Dogru Söyler

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulusalcı parti 2019-01-26 17:47:42 @Dogru Söyler

Türkiyenin akp dönemi boyunca dış politikada yanlış üstüne yanlış yaptığı ve bu yüzden Türkiyenin dış dünyada itibarının kalmadığı bir gerçektir. Özellikle yunanistan egedeki 18 adamızı işgal etmiş bununla da yetinmeyerek 19 mayısı pontus rum soykırım günü ilan ederek resmi tatil yapmıştır. Yayınladıkları pontus rum soykırım broşüründe,pontus rum devleti haritası yayınlayarak 150 km derinliğinde 140 bin km alanda bulunan kastamonu.amasya, samsun tokat, ordu, giresun, erzincan, bayburt, gümüşhane, trabzon,rize,artvin sözde pontus rum devletinin sınırları içersinde gösterildi.Peki Türk dışişleri bu konuda ne adım attı?Ya da milliyetçi geçinen başta mhp iyi parti chp ve diğer meclis dışı partiler ulusal parti yurt partisi vatan partisi hak ve eşitlik partisinin bu konuda hiç bir açıklamasını tepkisini göremedik bir tek ulusalcı parti bu konuyu dile getirimiş ve tepkisini ortaya somut olarak koymuştur.Kamuoyuna duyurulur.Saygılarımızla
Ulusalcı parti genel başkanı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
görüş 2019-01-24 14:59:55 @Dogru Söyler

Ulan dangalaklar Mısırlıoğlunun yemeye ihtiyacımı var? paraya ihtiyacımı var? makama ihtiyacımı var? bir haberi bir kemik sanan İT ler hemen hemen her kesime hükümete, dine diyanete, dindara, İslama, Mısırlıoğluna, Miletin killiyesine kısaca Türkiyenin tüm değerlerine saldıran bu İTlerin değeri nedir soruyorum?
zavallı lar insanlıktan çıkmış hayvandanda aşağı mertebeye inişler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
OH BE İYİ MUHALEFET YAPAN BİR TV ''TELE 1'' !!!!!! 2019-01-22 01:17:17 @Dogru Söyler

https://tele1.com.tr/canli-yayin/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Yurt gazetesi YAHUDİ hizmetçisi ne C 2019-01-21 21:59:24 @Dogru Söyler

yurt gazetesıne saldıran yahudi dölü tayyip yahudi cesaret madalyası aldı niye iade etmedi asıl yahudi hizmetkarı tüm akp ye oy verenlerdir

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-21 19:27:56 @Dogru Söyler

BUNLARIN DEDELERİ İSTİKLAL SAVAŞI SIRASINDA KÜMESTE SAKLANIP HU ÇEKİP ŞARAP VE ESRAR İÇİP SEMİZLENİRKEN CUMHURİYET ATATÜRK HAKKINDA BEDDUALAR OKUMUŞ İNŞALLAH YUNAN GALİP GELİR DİYE DUALAR OKUYARAK GÜNLERİNİ GÜN EDEREK DAHA BLUĞ ÇAĞINDAKİ GENÇ KIZLARI SİKERKEN GÖBEK BAĞLAYARAK YAN GELİP YATARAK YAN GEL OSMAN BİR DİLİM BOSTAN POZİSYONLARINDA KALARAK GÖT GÖBEK BÜYÜTMÜŞ ATATÜRKÜN ŞANLI ORDUSU ÖNÜNDE TAKKİYE YAPARAK SECDE ETMİŞ AMA BİTLERİ KANLANIP FOSEPTİK ÇUKURLARINDAN ÇIKINCA BUGÜN ATATÜRK YENİ BİR DEVLET KURMADI KEŞKE YUNAN GALİP GELSEYDİ İKİ AYYAŞ SÖYLEMLERİNİ DAHA RAHAT İFADE EDER OLMUŞLARDIR. https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
MISIRLIOĞLU GİDİCİ İNŞALLAH-MAAŞALLAH 2019-01-21 14:20:34 @Dogru Söyler

İBLİSİNE KAVUŞACAK EVVELALLAH ! :)

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
MESELE ne? 2019-01-21 12:23:51 @Dogru Söyler

Mesele fesli Mısırlı oğlu değil kardeşler, mesele ak parti değil, mesle Erdoğan değil kardeşler. bu şer güçlerinin tek derdi Türkiyenin kalkınmasını engellemek, zayıflatıp bölmek. bu şeytanların tek derdi bu. ak parti, erdoğan, mısırlıpğlu bunlar bahane. milletin kafasını bu yöntemle çelmey çlışıyola. Özal zamanında feslimi vardı, erdoğanmı vardı, ak partimi vardı?
menderse dönemi.... bu şeytanlara papuç bırakmayacağız. Türkiyenin önü açık inşAllah en büyük devletlerin seviyesine ulaşacağız. barış içind.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Yurt gazetesi YAHUDİ hizmetçisi ne C 2019-01-21 12:10:52 @Dogru Söyler

Yahudi tasmasi senin efendinin boynunda sallaniyor

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vay BEEE cahillller nede çokmuş 2019-01-21 08:53:31 @Dogru Söyler

Yurt gazetesi bir haber yaptı yalan ve iftira dolu bir haber . cahiller salaklar, ilkesizler hemen saldırıya geçti. bu tipler işte pirinçin içindeki beyaz taşlar gibi. Rabbim ülkemizi bu cahillerin ve şeytan olmuş şer güçlerin şerrinden korusun. amin.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Yurt gazetesi YAHUDİ hizmetçisi 2019-01-21 08:51:21 @Dogru Söyler

Şimdi dururp dururken Mısırlığğlu haberini pişirip tekrar servis ediyor habarleri, yazlarıda saptırarak, çrpıtarak halkı yanlış yönlendiriyor. bu küstah gazete Mısırlıoğlu bahane AK PARTİ ve Türkiyenin kalkınması na engel olmak için çırpınıyor bu yahudi uşakları yurt gazetesi. dkkat ediniz haberi veren kiinin ismi bile yazmıyor.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
festir ordan 2019-01-20 22:49:07 @Dogru Söyler

fistans artigi, feslevenk.
feslegini fiksin tüm türk evlatlari.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
festir ordan 2019-01-20 22:40:30 @Dogru Söyler

bu isgal dölü bunagin gebermesine az kaldi. geberirken karsisinda Atatürkü görecek bir de cehennem melegini. Geberdiginde ben kenefte olucam.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erkan 2019-01-20 21:54:56 @Dogru Söyler

bu adamın kafasını koparıp atmak lazım sakalını skyim sakalını sakalla müslümanmı olunuyorki

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
fifi 2019-01-20 20:55:47 @Dogru Söyler

tum ataturkculer anani suudiye dogru domaltip s.........n

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dinsiz 2019-01-20 17:18:56

Allah belanı versin senin adi pislik

Misafir Avatar
anti fesli 2019-01-21 19:30:29 @Dinsiz

fesli götünü yunan siksin emı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Okur 2019-01-20 19:18:14 @Dinsiz

Yunanistan bagimsizligini,genc Turkiyeden degil,kocamaaan osmanlidan almistir, sayili ornek vermis, 2 mehmet Istanbul u alirken Osmanli askeri 250 000 ,yunan askeri 10 000 ..ayrica 2 mehmet sinirden kendi askerini kirdirmistir

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hasan 2019-01-20 17:59:59

İt boku kılıklı müsvedde.büyük Atatürk'e laf söyletmeyiz.

Avatar
Cahil 2019-01-20 17:37:07

DOGRU SOYLER O DONEMIN ILIM SAHIBI BAZI ZATLAR AYDINLAR FESLI GIBI APTAL TURKLER KURTULUS SAVASI VERIRKEN AKILLI FESLILER YUNANLILARA KARI GOTURME ISLERIYLE MESGULDULER ONUN ICIN BILMEZLER KURTULUS SAVASINI TIPKI TORUNLARI NAKSIBENDICI TURGUT OZALDA ANTALYADAKI AMERIKAN ALTINCI FILOSUNA ILIMLI IRFANLI IMANLI TURK KIZLARINI AMERIKAN ASKERLERININ IHTIYACLARINI GIDERMELERI ICIN GONDERIRDI BUNLARIN MUSLUMANLIGININ IMANI BU KADAR

Avatar
Karakartal 2019-01-20 17:42:07

Gayrimüslim vatan,millet,Atatürk düşmanı,hain......

Avatar
Muhalif 2019-01-20 17:37:36

Ulu Önder Atatürk'e karşı bu püsküllü anglosakson uşağı kaçığın saçmalıklarını muhatap alıp cevap vermek bile Atatürk'ün aziz hatırasına hakarettir. Tartışıldığını gördükçe sürekli gündemde kalmak için haince düşüncelerini söylemeye kalkışıyor. Kimse muhatap almasın.

Avatar
Kardelen 2019-01-20 20:13:55

Çatlayana kadar tıskırana kadar ye .Gözün doysun arsız herif

Avatar
Tarzan 2019-01-20 20:21:11

Bu feslinin saçmalıkları artık yetti yahu. Bu resmen Kurtuluş savaşında ve diğer vatan savunmasında şehit düşen şehitlerimize bir hakarettir. Allahaşkına hiç mi adam kalmadı ve hiç mi muhalefet partisi yok Türkiye'de? Bu adama neden dava açamazlar neden? Sahi Erdoğan gerçekten bu vatan haininin sözlerini dikkate alıyor mu? Artık yeter!!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
Dava mı 2019-01-20 21:48:29 @Tarzan

Dava açsalar da, YARGI TAYYİP'in yargısı, dava açanı hapse atarlar. Ülkede bağımsız yargı mı kaldı. Aslında bu durumda Muhalefet seçime katılmaması lazım. Çünkü hile ile seçimi yine kaybedecekleri kesen. Çünkü YSK yı da Tayyip atadı

Beğenmedim! (1)