banner87

Saray önündeki 'belge' protestosuna polis müdahalesi: 5 gözaltı

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve ailesinin yurt dışındaki off shore hesaplara para aktardığı ortaya çıkmasını Cumhurbaşkanlığı Sarayı önünde protesto eden bir grup Halkevci'ye polis müdahale etti, 5 kişi gözaltına alındı.

Saray önündeki 'belge' protestosuna polis müdahalesi: 5 gözaltı

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve ailesinin yurt dışındaki off shore hesaplara para aktardığı ortaya çıkmasını Cumhurbaşkanlığı Sarayı önünde protesto eden bir grup Halkevci'ye polis müdahale etti, 5 kişi gözaltına alındı.

28 Kasım 2017 Salı 20:53
Saray önündeki 'belge' protestosuna polis müdahalesi: 5 gözaltı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve ailesinin yurt dışındaki off shore hesaplara aktardığı paraların ortaya çıkmasının ardından Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın A Kapısı önünde buluşan Halkevciler; "istifa ederim" diyen Erdoğan'a ''Hırsızlıkla,yolsuzlukla bu ülkeyi yönetemezsiniz. Tayyip derhal istifa etmelidir'' dedi.

Grup açıklamada "Halkın delik cebindeki paraya göz dikenler, kara paralarla ülkeyi yönetmeyi çalışıyorlar. Tayyip ve ailesi yurt dışına kaçırdığı paraların hesabını verecekler" dedi.  "Tayyip istifa" sloganı atan Halkevcilere polis müdahale etti, 5 kişi gözaltına alındı. (Cumhuriyet)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.11.2017 20:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşe 2017-11-28 21:04:48

Çocukları böyle tutuklamakla ne olacak HAKİKAT YOKMU olacak? 60 milyon yaşıyoruz utancı hırsızların sayesinde..kalanlarda oy verdikleri utanıyorlar...Resmileşti artık bir çok çalmalar...2019 u da hala seçim proğramı yapıyorlar..Ne seçimi seçim demek SADECE SENİN KAZANMAN demekse halk niye oy kullansınki? Kendi ÇAL kendin oyna..Lanet olsun yalancılara-dolandırıcılara

Avatar
ferdi 2017-11-28 21:21:56

ANLAMAK İÇİN REZA ZARRAB OLAYININ GÜZEL BİR ÖZETİ - Barış Yarkadaş
https://www.youtube.com/watch?v=bjb9OQtuC5A

Avatar
gunah gunah 2017-11-28 21:22:55

demokrasilerde protesto hakki olur

Avatar
zeytin 2017-11-28 22:37:30

Tutuklarına göre belge gerçek.

Avatar
belgeler tabiiki gercek 2017-11-29 01:15:13

bu zalimler kacana kadar inkar edecekler tek careleri yeni bir savas cikarmak cunku isid bitiyor simdi kendileri sahaya axciktan inecek milleti perisan edecekler 10 binlerce belkide yuz binlwerce olu verecekler millete caldiklARIYLA KACIP GIDECEKLER

Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2017-11-29 03:33:01

tayyip bir gün sen ÖLECEKSİN (( İNŞALLAH,)) zaten herkez ölecek ya ..!! Ama DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİ MAHŞERE KADAR ÖLÜMSÜZ ULU ,ÖNDER,BAŞKUMUTAN DÜNYA MUCİZESİ DAHİ ..TANRININ TÜRK MİLLETİNE ÖZENİP,BÖZENİP,YARATIĞI HEDİYE ETTİĞİ EFSANE TÜRK MİLLETİNİN SEVGİLİSİ CENNETİN EN MUHTEŞEM,KÖŞESİNDE MELLEKLERİN EFENDİSİ ,MELLEKLERİN KALBİNDE TAH KURMUŞ ÖLÜMSÜZ LİDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK MAHŞERE KADAR YALIYACAKTIR ..tayyip ÖZELLİKLE KÜÇÜK YAZILMIŞTIR !! tayip sende sürüne ,sürüne ölmek için TANRIYA YALVARA ,YALVARA ACILAR ,IZDIRAPLAR İÇİNDE ÖLECEKSŞN ÖYLEKİ SENİ TANRI HİÇ AFFETMİYECEK CEHENDEMDE çayır ,çayır yanacaksın .

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN ...(( FİRAVUNUN MUSASINDAN )) 2017-11-29 04:35:56

recep la ..sen hiç kiralık gece kondunun,bahçesinin taa köşesindeki HELÂYA,kışın lapa lapa kar yağarken ,sıfırın altında derece rakamlar gösterirken ,tatlı uykunun bir yarışında..İSAL..OLMUŞ koşa ,KOŞA HELÂYA gittinmi..?? götün buz tutumu ..çiş,ederken çişin dondumu..?? Kardaçkışta,kıyamete ..ANKARANIN .acımasız ayazında, ayakkabının altında kocaman delik ,sırına nenemin ördüğü onun bunun eski yünlerinin yarışı yırtık ,kolu ,kazak gittinmi..? soğukta otobüse binecek paran olmadığı için sabahın 5.30 da işe geç kalmamak için yürüdünmü,aç susuz..? .yazın 40 derece sıcakta beynin zonklarken işe gitmek için yürğdünmü.? Lokantaların önünde geçerken miş gibi et kokuları burnunda türetken, sadece kurban bayramlarında komşularının bir atımlık kurban etini yerken sevindiğimi,.. Bayramlarda caminin önünde dilenmeye utanarak..gurur ve şahsiyetini yenemiyerek sadece insanların gözlerinin içe bakarak demek istedin mi sadece 1 SİMİT parası fazlası deyil diye gözlerinle dilendinmi ..? kış demeden ,yaz demeden ,evine su..taşıdımı..sen hiç komşularının kuşlar yesin diye poşetin içinde kurumuş küflenmiş,ekmeklerini ağaçlardan kimse görmeden topladınmı..hastalandığın zaman 39 derece ateşle işten atılmamak için ateşli,ateşli,hasta,hasta,işe yürüyerek gittinmi tatlıcının,vitrinindeki baklavadan azın sulandımı ? El ayak çekilince pazar artıklarını sebze meyve ,topladınmı..çamaşılarını hamamın çöplerindeki artık sabunları toplıyarak elinde saatlerce yukarını..???? Daha hangi birini anlatayım ..YORULDUM ,ÇOOK YORULDUM ..AMA TANRIYA ŞİKÂYET ETMEDİM ASİ GELMEDİM ..TANRI ÇOOK BÜYÜK..haram ,yemedim ..çalmadım ,,TANRIYA İSYAN ETMEDİM ..şikayetci olmadım ,yalan söylemedim ,simidinin yarısını ekmeğinin yarısını ,ramazan ayında otobüs beklerken yop atıldı dudaktaki herkesle..ORUÇ AÇMAK İÇİN PAŞLAŞTIM ..EVE BİR GİTTİMKİ AMAN TANRIM NELERE KADİR ..FAKİR YER SOFRAMIZDA ..YOK ,YOK ADININ AÇIKLANMASINDAN HOŞLANMIYAN cennetlik bir vatandaş hatıratı bir kuş sütü eksikti ..!! Bende simidi ,ekmeyi .,otobüs,bekliyenlerle paylaştım ne götüreceğim iftar soframıza diye düşünürken ..işte TANRI ..büyük her şeye kadir .Her neyse ben dünyanın en mutlu en huzurlu kişisiyim bırcumuzdaçyok paranızda yok ama TANRI HUZURUNDA .. namuslu ,şerefli ,yaşam tarzı olan GECE KIBDUDA YAŞIYAN 20 YAŞINDA TORUN 75 YAŞINDA NENE ..(( KİMSESİZ NENE TIRUN YALIYORUZ ..hada siyah beyaz televizyonumuz bile var ..çok elektirik parası ödememek için sadece 1 sizi seyrediyoruz hatada 1 defa OLSUN zaten ,erken yatıyoruz her neyse dolayısı ile RECEP ..demek isterimki DĞNYA MALİ ÇDĞNYADA KALIR ..SEN DE SAKİN BUNDAN DOLAYI ..haram yeme ..,ve sakın,sakın,MĞSLĞMANLIKTAN ÇDİNDEN İMANDAN BAHSETME ..ISLÂMİYETŞN KUTSAL KİTABIMIZ KURANIMIZ,HİİÇ BİR ŞEYİ AŞIRI YAPMA İBADETİNİ BİLE BENİM BUYURDUĞUM GİBİ UYGULA ..DİNİ,GÖSTERİŞ OLASUN DİYE UYGULAMA .KISACASI AŞIRI..DİNCİ OLMA ..?HEYY YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİM KARDEŞLERİM AYAĞINDAN DA OALAVRASINDANDA VAZ GEÇ ..Ben seni sevmiyorum .,sakin OLAKİ sende ne beni NEDE NENEMİ SEVME ! alışamadık sana ..sakın sakin OLAKİ bizim gece komşumuza gelme nenem süpürgeyle kovarım diyor ..dolayısı ile nene torun bizim başımızı belâya sokma hem biz nene torun MODERN İNSANLARI DİNİMİZIDE..AŞIRI OLMADAN.,UTGULUYORUZ,TANRININ BUYURDUĞU GİBİ ....IŞTE BUKADAR NENEM VE BENİM SOSYAL YAŞAM TARZIM TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN ..ARAPLARDA ARKAMUZDAN VURUYOR ,,ONLARDAN DA UZAK DURUN .. İMAM HATİP OKULLARINADA..ÇOCUKLARINIZI YOLLAMAYIN TECAVĞZCÜ İMAMLARDADA UZAK DURUN ..