banner87

'Sarayı hemen boşalt Yalova'dan abim gelecek'

CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce, 24 Haziran’da gerçekleştirilecek seçimlerle ilgili startı memleketi Yalova’dan verdi. Konuşmasında kendisine gösterilen yoğun ilgiden bahseden İnce, kendisine atılan mesajlara ve çağrılara yetişemediğini söyledi.

'Sarayı hemen boşalt Yalova'dan abim gelecek'

CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce, 24 Haziran’da gerçekleştirilecek seçimlerle ilgili startı memleketi Yalova’dan verdi. Konuşmasında kendisine gösterilen yoğun ilgiden bahseden İnce, kendisine atılan mesajlara ve çağrılara yetişemediğini söyledi.

05 Mayıs 2018 Cumartesi 14:15
'Sarayı hemen boşalt Yalova'dan abim gelecek'

Muharrem İnce'nin konuşmasından satır başları:

11 yaşındaydaydım, teyzem sordu "Büyüyünce ne olacaksın?" ben de dedim ki, "Vekil olacağım". Bakın akşam eşim sordu "Nasıl hissediyorsun kendini?" dedi, "Korkuyor musun?" dedi, "Hayır" dedim, "İnanıyor musun?" dedi, "Evet" dedim. "Peki kendini nasıl tanımlarsın?" dedi, ben de "80 milyonun sorumluluk yükü omuzlarımda. Öyle hissediyorum." dedim.

Genç bir kadın avukat beni bugün ağlattı. "Tam her şey bitti derken tam ümidimi yitirdim, bunlar bu memlekete sattı yedi, tam bunlardan kurtulamayız derken yeniden gönlüme bir ışık doğdu. Ve talimatınız üzerine cüppemi arabama bırakıyorum. Yeniden yollara düşeceğim" dedi. İşte tam da öyleyiz umutlarınızı yeniden tazeleyin.

"BÖYLE YARIŞ OLUR MU?"

Tuncelili gariban bir tapu müdürü Taner amca. Kılıçdaroğlu'nun babası. Dün gariban babanın oğlu görevini yaptı. Şimdi görev sırası kamyoncu Şerif'in oğlu olarak bende. Bir de sizde.

24 Haziran'da sandığa gideceğiz. Bir partinin 20'den fazla vekili varsa grup kuruyorsa onları aday gösteriyor. Eğer yoksa imza toplayacak neden zorlaştırmak için. Kendisi devletin uçağına binecek her şeyi olacak Sayın Akşener'e imza vermek isteyenlere FETÖ'cü diyecek. SP partisini karalayacak. Böyle yarış olur mu?

Buradan ilan ediyorum CHP üyelerine onlara talimat veriyorum. Akşener'e, Perinçek'e kim aday olmak istiyorsa gidin imza atın demokrasi budur. Ben HDP'li değilim ben SP'li değilim Ben İYİ Partili de değilim ben sapına kadar CHP'Li yim.

"AKŞENER'İN İMZASI İLE UĞRAŞMA"

HDP'liler de bu memeleketin evladı, AKP'liler de bu memlektin evladı. Akşener'in imzası ile uğraşma. Perinçek'le uğraşma. Muharrem İnce'ye iftira atma. Gel erkekçe yarışalım.

Bakın demokrasi kendin için bir şey istemek değildir, millet için bir şey istemektir. Bakın ben dokunulmazlık konusunda "hayır" oyu verdim. Yine olsun yine yaparım. Ben bunu Kürtler için yapmadım, inandığım için yaptım. Bakın ilan ediyorum buradan aleviler benim dönemimde haksızlığa uğramayacaksınız neden aleviler şehit oluyor vergi veriyor biz sünnülerin camisini imamını devlet ödüyor ama onlarınki ödenmiyor.

"BÜTÜN TÜRKİYE'YE UMUT IŞIĞI YANDI"

Dolmabahçe'deki imam "Ben görmedim yalan söylüyorlar" dediğinde o imamı savunmak bizim görevimizdir. Bu ülkede kardeşliği kurmak istiyorsak bakın ne yapmalıyız. Kendin için istediğini başkası için de isteyeceksin. Testere gibi olacak bir sana bir bana. 

Ben dünden bu yana Tunceli'de Eskşişehir'de sadece buralarda bir umut uşığı yanmadı bütün Türkiye'de yandı. Önce içerde birlik. Sünni ile aleviyi birlik yapacağım. Aynen Çanakkale'de olduğu gibi.

"BAHÇELİ, ŞEHİTLERE KELLE DİYEN ADAMA PARTİNİ EMANET EDİYORSUN"

Dün yine beni üzen bir şey oldu, sayın Bahçeli "Bu muharrem İnce MHP'ye husumet besliyor" diyor. Bakın ona cevabı Yalovalı ülkücüler verir. Onlar destek oldular bize. Benim ülkücülere, MHP'ye hiç bir husumetim yoktur. Tam tersine Yalova'da oy verdiler. Görüşmeleri de ben yaptım ben. Sayın Bahçeli şehitlere kelle diyen adama partini emanet ediyorsun. İtirazım sanadır sana.

Atatürk 19 Ağustos'da Yalova'ya geldi. 1938'e kadar Yalova'da konaklamıştır. TDK'yı burada kurmuştur. Demokrasiye geçişin temelleri burada atılmıştır. İngiliz kralını burada ağırlamıştır. Tarih 100 yıl sonra tekerrür ediyor, yine burası cumhuriyetin yazlık başkenti olacak.

"PARTİNİN CUMHURBAŞKANI OLMAZ, HERKESİN CUMHURBAŞKANI OLUR"

Dün hayatımda ilk kez rozetimi çıkardım Genel Başkan'a tesli ettim. O rozeti neden çıkardım biliyor musunuz? Sadece CHP'nin değil bütün ülkenin Cumhurbaşkanı olabilmek için. Tek olan şey kıymetlidir. Bayrak tektir, herkesindir. Vatan tektir. Atatürk tektir. Cumhurbaşkanı da tektir. Partinin Cumhurbaşkanı olmaz, herkesin Cumhurbaşkanı olur.

"BEN ATATÜRK GİBİ ÇANKAYA'DA OTURACAĞIM"

Beni seçtiğinizde en kısa zamanda parlementer sisteme döneceğiz. Asla sarayda oturmayacağım. Aslında emlakçı arıyordum satacaktım ama bana kızdılar, orayı bu ülkenin en yüksek puanı almış öğrencilerine üniversite yapacağım. Ben de Atatürk gibi Çankaya'da oturucağım.

"HUZUR GELECEK MEMLEKETE"

Kadına bütün hakları CHP verdi. Koalisyon kültürü beraber yaşama iradesidir. Bu ülkede uzlaşmanın ilk temellerini CHP attı. Huzur gelecek memlekete huzur. 

Erdoğan "Tek dertleri beni indirmek", kardeşim bizim derdimiz memleket. Kardeşim bizim derdimiz sen inince neyin ineceği. Seni indirince euro iner, dolar iner, gübre fiyatları iner, ee kardeşim indirelim seni ne olacak?

Herkesle kavga etmişsin. Bak Türkiye kendini bir yenilesin. Ben gideyim Putin'in karşısına. E İnce sen yapabilir misin? Bak anlatayım ben vekil olduğumda o daha ortada yoktu. Ben ondan 5 ay daha kıdemliyim. Hatta 1 gün vekillik yapmadan Başbakan oldu. Ben 16 sene vekillik yaptım. Sonra benim diplomam var daha ne olsun?

"SARAYI BOŞALT YALOVA'DAN ABİM GELECEK"

Sarayı diyorum bu ülkenin en akıllı çocuklarına neden vereceğim? Ey aziz milletim bu ülkeyi akıllı çocuklar yetiştirir. Şimdi sizin çocuklarınıza iş bulmak için yetki istiyorum. Bu zeki çocukların neyine güveniyorum biliyor musunuz? Mizahlarına güveniyorum. Sosyal medyada şöyle yazmış: Saray'ı hemen boşalt Yalova'dan abim gelecek. Böyle giderse 50 günde 'ince' hastalığa düşecek bunlar.

Benim derdim sizsiniz siz. Size iki sözüm olsun. Bir terör: Nereden gelirse gelsin kararlı emin adımlarla mücadele edeceğiz. İki yolsuzlukklarla mücadele: Pazartesi günü mal varlığımı göndereceğim. Neyim var neyim yok onları görün. Bir iki artışım var, bak onlar rahmetli babamdan kaldı yanlış anlamayın.

"BANA BÜYÜK ADAMLAR LAZIM DEĞİL, BANA BÜYÜK DAVAYA İNANMIŞ İNSANLAR LAZIM"

Peki "İnce seni 5 kere vekil seçtik. Yalova'ya hizmet edemedin, Yalova'ya ne yapacaksın?" Tıp fakültemiz olacak. Bursaya gitmekten bıktınız.

Hep birlikte büyük bir değişime hazır mısınız? Bana büyük adamlar lazım değil, bana büyük davaya inanmış insalar lazım. Cumhuriyet tarihinde Yalova'da hiçbir isyasetçi bu kadar büyük kalabalığa hitap etmedi. Şimdi hazır mıyız?  Bir çivi bir dalı kurtatır. Bir dal bir atı kurtatır, bir at bir yiğidi kurtatır. Bir yiğit memelketi kurtarır. Başınızı hiç öne eğdirmedim, haram lokma yemedim. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.05.2018 16:08
Anahtar Kelimeler:
YalovaMuharrem İnceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DR. DOĞU PERİNÇEK 2018-05-06 19:41:12

NİNEYE BANA İMZA VERDİĞİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM !
SAYGILAR , SEVGİLER . DEDEYEDE SELÂMLAR ! ;)

Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COKKK 2018-05-12 02:40:19 @DR. DOĞU PERİNÇEK

SIKILDIK HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dram komedi 2018-05-11 22:57:06 @DR. DOĞU PERİNÇEK

Bakan çocukları trilyonlarla oynarken gariban TROLLER de bedavadan avukatligina soyunmus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ 2018-05-11 11:17:13 @DR. DOĞU PERİNÇEK

Abdurrahman Dilipak ağzından kaçırdı, AKP bir ABD Projesidir
https://www.youtube.com/watch?v=DaeIIqOpnPw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2018-05-11 11:14:45 @DR. DOĞU PERİNÇEK

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmakmısın yoksa sarhoşmu nikli 2018-05-11 11:13:51 @DR. DOĞU PERİNÇEK

senin kafanmi iyi sen ne ictinki ??? CHP yi baklava sanip saldirip saldirip iftira atiyorsun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
inanıyorumki 2018-05-11 09:17:21 @DR. DOĞU PERİNÇEK

chp baraj altında kalacak. bu asil halk kavga istemez, iftirayı sevmez, ihanete göz yummaz, teröristi ve terör dostlarını asla affetmez. iş bilmezlere görev vermez. bu durumda chp baraj altında kalıyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmakmısın yoksa sarhoşmu* 2018-05-11 09:12:55 @DR. DOĞU PERİNÇEK

veeeee çoook zalimsizniz sat-rayı boşalt diyenler. sizden adam olmaz vesselam.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmakmısın yoksa sarhoşmu* 2018-05-11 09:11:41 @DR. DOĞU PERİNÇEK

Saray halkın evi zaten. haktan olan gelebilir ama sarhoş gelemez. hain giremez, deli giremez. halktan olan herkes gelir herkesede yer var neden boşaltalımki?
ulan deyyus kos koca sarayı ERDOĞAN hlka açmışken sen boşattırıptek başınamı oturucun?
ne ahmaksınız bee. çok saf çok sefil çok cahilsiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
herdoganlar icin ince bey 2018-05-08 13:31:18 @DR. DOĞU PERİNÇEK

https://www.youtube.com/watch?v=z6ukRJCYytU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
her secimde bu yalani soylediler 2018-05-08 12:45:09 @DR. DOĞU PERİNÇEK

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/chp-li-ozkan-her-secimde-bu-yalani-soylediler-h91747.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
islamda icki 2018-05-08 10:23:57 @DR. DOĞU PERİNÇEK

https://odatv.com/iste-islamda-icki-icmenin-hukmu-07051803.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HUZUR EVINDEN OYLAR 2018-05-08 03:16:54 @DR. DOĞU PERİNÇEK

DR. DOĞU PERİNÇEK E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nine 2018-05-08 03:11:50 @DR. DOĞU PERİNÇEK

ALLAH RIZASI ICIN DR. DOĞU PERİNÇEK E OY VERIN REKABET IYIDIR
ERMENI SOYKIRIM YALANINA KARSI OGLU MEHMET PERINCEK LE BIRLIKTE MUCADELE VERDI DEGERINI BILELIM HAKSIZLIK OLMASIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİNEAOUUUV ??? TISSS... HOŞT ! 2018-05-08 01:57:23 @DR. DOĞU PERİNÇEK

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:25:55 @DR. DOĞU PERİNÇEK

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil seffaf olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-07 22:44:37 @DR. DOĞU PERİNÇEK

AKP ilk dönem milletvekili Emin Şirin, "Bugüne kadar basında hiç sorulmadı"diyerek, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, "İktidarı kaybederseniz, hukuk devleti ölçüleri çerçevesinde devretmeye hazır mısınız" diye sordu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY AKP 2018-05-07 13:46:50 @DR. DOĞU PERİNÇEK

asgeri ucret 1603 tl
kira en az olmus 800 tl elektrik su faturasi ise gitmek icin yol masrafi derken elde avucta 0 millet ne yiyecek ne icecek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Savcilara sesleniyorum 2018-05-07 00:16:58 @DR. DOĞU PERİNÇEK

Metin Külünk Bey Kin ve NEFRET SUCU ISLIYOR PARTILERI HEDEF GOSTERIYOR GEREGI YAPILMALI AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/metin-kulunk-15-temmuz-un-siyasi-ayagi-karsi-ittifaktir-h91306.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-06 23:05:25 @DR. DOĞU PERİNÇEK

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-05-06 23:04:59 @DR. DOĞU PERİNÇEK

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-06 22:55:04 @DR. DOĞU PERİNÇEK

EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-05-06 21:43:20 @DR. DOĞU PERİNÇEK

rica ederim de ben oy vermedim

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
inşallah, maşallah 2018-05-06 21:42:37 @DR. DOĞU PERİNÇEK

tayyip koltuktan inerse dolar iner avro iner benzin fiyati iner ciftcinin iscinin emeklinin memurun yuzu guler gubre fiyatlari iner ithal tohum yerine yerli tohum elektrik faturasi iner enflasyon iner millet et yiyebilir Turkiye iyilesir Ekonomi iyilesir komsularla 0 sorun ince bey le hersey duzelir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE BAŞKANLIK SİSTEMİ !! 2018-05-06 21:36:44 @DR. DOĞU PERİNÇEK

BOP PROJESİ VE BAŞKANLIK SİSTEMİ !! BOP'DA SONA GELİNDİ !!
https://www.youtube.com/watch?v=a_CheC9CWCg

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-05-05 14:36:54

bugüne kadar hiçbir mitinge gitmedeim ama cumhur adayımız bursada mitink yaparsa eminim ailemle katılacam **sebebi milletin çocukları iş bulamasken akp ve tayibin çocukları karal edasında ülkemizi sömürüm zenginleştiler ve artık buna bir dur deme zamanıdır diye düşünüyorum **

Misafir Avatar
yapmaaaaa 2018-05-06 09:27:58 @52

BAAAAAAAAAAA !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-05 18:01:11 @52

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
OYLARIN ÇALINMASINI 2018-05-05 16:38:04 @52

ÖNLEYEBİLMEK İÇİN FİKİRLER NELERDİR.KAHPE ÇOCUKLARI BU İŞİ İYİ YAPIYORLAR.BUNLARI OY ÇALMASI NASIL ÖNLENİR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haluk Levent - İzmir Marşı 2018-05-05 15:15:28 @52

https://www.youtube.com/watch?v=7jxuiDKBxg4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-05 14:55:40 @52

sana katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-05-05 15:02:03

akp gidici millet bikti millet borc bataginda et yiyemiyor akp milli ne varsa satip satip durdu akp 1 tane fabrika kurdumu ???

Misafir Avatar
camilerde siyaseti yasaklıyalım 2018-05-05 16:42:02 @CHP KAZANACAK

diyanet imam maaşları kalksın.din paralı sistemde degil bugün kim ALLAH,ın rızasını kazanmak istiyorsa namazı o kıldırsın.cami altındaki market ve işyerlerini kapatıp evsiz ve muhtaç kişilerin kalıcagı yer olsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
tayyip koltuktan inerse 2018-05-05 15:05:18

dolar iner
avro iner
gubre fiyatlari iner
enflasyon iner
Turkiye iyilesir Ekonomi iyilesir
ince bey le hersey duzelir

Misafir Avatar
@tayyip koltuktan inerse -------------xbb 2018-05-09 08:56:44 @tayyip koltuktan inerse

t: @tayyip koltuktan inerse x----------------o çocuğu seni. Tayyip Erdoğandan önce pkk şehirlere yerleşmişti. Türkiyeden atıldı. kökleri kurudu. ulan ir günde bir mal a iki zam geldiği günleri unuttukmu, gıda gaz tüp su kuyruklarını unuttukmu*
bunların hepsinin kökünü Tayyip Erdoğan kuruttu. siz pkk nıza yanıyorsunuz .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ella mono 2018-05-06 02:08:31 @tayyip koltuktan inerse

en sonda asılması lazım

Beğenmedim! (0)
Avatar
ince bey in universite diplomasi var 2018-05-05 15:06:11

daha nolsun

Avatar
A 2018-05-05 15:43:20

Neye sevindim en çok, Sarayı zeki gençlere tahsis edecek olması. Benim üniversiteye hazırlanan genç bir oğlum var. Şimdiki eğitim sisteminden çekingemiz vardı.Rektörler partili zihniyet gerici.

Avatar
ŞEHİTLERE KELLE DİYEN E 2018-05-05 15:52:46

OY YOK Nokta

Avatar
YILDIRIM 2018-05-05 16:05:52

İNCELİK Yapıp . . . . Resimlere baktım BABA - ANA MEZARLARINI Ziyarete DEVLETİN Araçları ile Gitmemiş, Yüzlerce KORUMA Ordusuyla Gitmemiş, Bu davranışı bile SAYGI TOPLUYOR. BİRİLERİ GİBİ DEĞİŞME. Sayın İNCE, İNCELİK yapıp DİPLOMANIZI SEÇİM OTOBÜSÜNÜZE ÇIKARTMASINI Yaptırmanızı İsteyeceğim. Çoktandır CUMHURBAŞKANI Adaylarının DİPLOMASI Nasıl Olduğunu Göremiyoruz da. Sayenizde CUMHURBAŞKANI Adaylarının DİPLOMASI Nasıl mış, Onu da GÖRELİM. . . . . .