‘Sarıklı’ polis daha önce de disiplin cezası almış

Çanakkale’de sarık ve uzun sakalıyla resmi polis aracını kullanırken ihbar üzerine açığa alınan polis memuru Kuraner Erbaş’ın, önceki görev yeri İstanbul’da da aynı suçtan disiplin cezası aldığı ortaya çıktı.

‘Sarıklı’ polis daha önce de disiplin cezası almış

Çanakkale’de sarık ve uzun sakalıyla resmi polis aracını kullanırken ihbar üzerine açığa alınan polis memuru Kuraner Erbaş’ın, önceki görev yeri İstanbul’da da aynı suçtan disiplin cezası aldığı ortaya çıktı.

06 Ağustos 2017 Pazar 11:17
‘Sarıklı’ polis daha önce de disiplin cezası almış

İstanbul valiliği il polis disiplin kurulu, Erbaş’ın 1 Haziran 2016’da sakal tıraşı olmadığı ve amirin izni olmadan nöbet yerini terk ettiği gerekçesiyle 11 Ekim 2016’da soruşturma başlattı.

Soruşturma 28 Aralık 2016’da tamamlanırken, karar 25 Mayıs 2017’de çıktı.

Soruşturma dosyasını inceleyen kurul, kusurlu bulduğu polis memurunun brüt aylık maaşının yarısının kesilmesine hükmetti.

‘İnançlarımızı yaşayamıyoruz’

Karar metnini geçtiğimiz günlerde sosyal medya hesabından paylaşan Erbaş ise ‘Fetorist’ komiserlerin raporuyla ceza aldığını savundu: “15 Temmuz 2016’da silahlı eylemler ile başaramadıklarını, bu tarzda yaptıkları çalışmalarıyla başarmaya devam ediyorlar. Ne yazık ki bu raporların tamamı Fetorist komiserler tarafından yapıldı ve bizim devlet erkanlarımız da onların işlemlerini devam ettiriyor. Bu gönderdiğim belgeyi herkesin paylaşmasını istiyorum. Gerçekler ne yazık ki sokaktakiler gibi işlemiyor. İnançlarımızı hala yaşayamıyoruz.”

Son Güncelleme: 06.08.2017 11:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
er 2017-08-06 11:55:04

akp nin yeni devletinin polislerinin kiyafetini gösteriyor bu sahis .isin sakasi yok akp deki bir zihniyet varki fetöden farksiz ama ne yazikki akp merkez sagda milliyetcilerde hatta liberallerde oy aliyor secimlerde tc mizi 15 yildir akp ye mahkum eden chp mhp vd leri bu mill lete ihanet etmistir mualefet özürlü partiler bunlar .

Misafir Avatar
ülkem 2017-08-06 19:39:39 @er

köyde çocuklar köpeklerini köy kenarına götürüp köpekleri kavga ettiridlerdi. hemen hemen her köpek al kan içinde yaralı dnerdi köye. halbuki hepsi aynı cins köpek ama bir çocuk kuçu kuçu deyip peşine takıp onları boğuşturuyor ve zevk alıyordu. köpekler ise acı içinde köye dönüyordu. şimdi bir fitneci ajan aynı köy çocuğu gibi bir yem atıyor buradaki yorumcularda köpek misali birbirlerini yiyor, hükümetlerine, liderlerine saldırıyorlar. o ajanlar, fitneciler ise bunların yaptıklarına uzaktan bakıp gülüp mutlu oluyor. ne kadarda benzerlik var köpeklerle yorumculara, çocuklarla ajanlar ve fitnecilede değilmi? ben dost olarak derimki yorumcular köpekleşmeyin. ülkenin liderine hükümetine, değerlerine saldırmayın. sizde kaybediyorsunuz herkes kaybediyor sonuçta kardeş kavgasının kazananı olmazzz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Uyuma 2017-08-06 13:36:01

Sevgili arkadaşlar 15 remmuz bir darbeydi öyle yada böyle kabul ama milyonluk sehirlerde geceleri sela vermenin anlami neydi bunu gören baskan pardon görmez baskan aciklamadi halki uykusuz birakti vatandaş işine uykusuz gitti 12 eylüldeki gercek darbeydi bir günde bitti ne sela ne birsey uyandık kenan evren Artik olmayan bu darbeyle insanlari rahatsiz etmeyin birdene gecti hala konusuyorsunuz ama hala basi amerikada bir fabrikada yangin ciktiysa işcileri hapise atmak yerine gabrika sahibi atilmali bu türk milletini bu kadari aptal san mayin ayrıca bu sakkalli polisi Diyanetin basina koysunlar yakişir

Avatar
BOKSÖR 2017-08-06 13:39:31

UTANMAZ ARLANMAZ TERBİYESİZ VARLIK, TÜRKİYEDE DOKSAN BİN CAMİ VAR SAHTEKAR DİNCİ ADİ YAKANCI KÖPEK BEĞENMİYORSAN DEFOL ARABİSTANA VEYA İRANA GİT ADİ YALANCI KİME YARANMAK İSTİYORSUN.!

Misafir Avatar
bok_sör E 2017-08-06 16:14:07 @BOKSÖR

bokunsoyu , bu adam gerçekten bunları söylemişmi, bu adam gerçekten müslümanmı , bu adam ajanmı, kuklamı herneyse sen bir haber yüzünden hayvani bir şekilde neden saldırıyorsun? yoksa nick in BOKSÖR ondan mı cesaret alıyorsun. yazık çok yazık. fitne haberleri ile ne çok cahil fitneci olmuş yarabbimmm. bize yardım et Allah ım cc. AMİN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murat yilmaz 2017-08-06 17:56:54

Alsana yeni devletin saygin polisi

Avatar
ossman 2017-08-06 12:35:21

iktidara yaziklar olsun , görmezin altina 1 milyonluk mercedes tahsis ederken bu herifin altina bir deve verememis. En azindan kendini tam arap cöllerinde hissederdi!

Misafir Avatar
fosman a diyeyrumi----k deniz 2017-08-06 16:10:31 @ossman

fos osman ula chp li milletvekili birkaç milyonluk telefon faturası konuşması yapmıştı halkımız ödedi. duymadınmı yoksa? ula sağır, ula kör, ula manyak ula cahil seni akp ye düşman eden nedur? ha bi açıklada görelum daa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
laz 2017-08-06 12:37:57

selefi devleti kurmak isteyen akp dir .bunlarda devlet tevekkül u yoktur . uyanik olmali. cocuklariniza bir anlatmaliyiz cok tehlikeli bir zihniyet bublar hal hukul vs umurlarunsa degil yani ideolojileri yok sadece sartkalr neyi gerektiriyorsa ona burunmelteler sadece amaclari var ..osmanli yikildktan sonra empwryallere verilen mucadeledeb oc almak cunku bunlari uretenler ona gors yol vermistir. yani. vatan millet vayram umurlarinda degildir . din vs bunlar sadece gerektigi anda kullanilir tuhaf olan bu ulkede bu kadar sakil bir halk yani kuruciya kufur eden verilen ler umrunuzda degil kivaminda yeni asayan halk yazik

Avatar