Savcılık CHP'den 'o belgeleri' istedi!

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı Kemal Kılıçdaroğlu'nun belgeleriyle ilgili soruşturma başlattı.

Savcılık CHP'den 'o belgeleri' istedi!

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı Kemal Kılıçdaroğlu'nun belgeleriyle ilgili soruşturma başlattı.

30 Kasım 2017 Perşembe 17:06
Savcılık CHP'den 'o belgeleri' istedi!

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, CHP Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'nun Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ailesinin Man Adası'nda bir şirket kurup bu şirkete milyonlarca dolar gönderdiğine ilişkin açıklamasına soruşturma başlattı. Savcılık, belgeleri CHP'den istedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.11.2017 18:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halkin sesi 2017-11-30 17:27:01

Sahte olmadiklarini bal gibide biliyorlar. Her zamanki taktigi uyguluyorlar.Neydi o taktik. Yavuz hirsiz ev sahibini bastirir. Yargi personellerimiz sereflilerse namuslularsa onurlularsa haysiyetlilerse vatanseverlerse kisacasi insanlarsa o veya bu ayırt etmeden belgelerin dogrulugunu arastirir ve gerekeni yapar. Kamusal veya yargisal vazife esnasinda tarafsiz esitlikci adaletli davranmayana veya davrandırtmayana ben sadece onun bunun cocugu derim.

Avatar
Diplo 2017-11-30 17:28:03

Savcılık reisin diplomasını isyedin

Avatar
Halkin sesi 2017-11-30 17:29:13

Sahte olmadiklarini bal gibide biliyorlar. Her zamanki taktigi uyguluyorlar.Neydi o taktik. Yavuz hirsiz ev sahibini bastirir. Yargi personellerimiz sereflilerse namuslularsa onurlularsa haysiyetlilerse vatanseverlerse kisacasi insanlarsa o veya bu ayırt etmeden belgelerin dogrulugunu arastirir ve gerekeni yapar. Kamusal veya yargisal vazife esnasinda tarafsiz esitlikci adaletli davranmayana veya davrandırtmayana ben sadece onun bunun cocugu derim.

Avatar
hlfo 2017-11-30 17:09:31

Diploma yok para bol sözde lider

Misafir Avatar
sakarya 2017-11-30 17:55:45 @hlfo

olması gerekende o savcılık tabiki belgeleri isteyecek. gerçeksede araştıracak sahte isede. suçlu ortaya çıkacak. kılıçdaroğlu can dündarların şefidir.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
önemli 2017-11-30 17:10:05 @hlfo

chp ye olan oyların düşmesi önemli, chp hala yüzde on un altına düşmüyorsa bu halk bir çok şeyi bilmiyor, gündemi takip etmiyor. kılıçdroğlunun hal ve hareketlerini bilmiyor. halkımıza chp nin ve kılıçdaroğlunun yaptıkları anlatılmalıdır. bu vatanımızın bekası için gereklidir.. BİRDE BİR KISIM HALKIMIZDA SADECE BU CHP VE YANDAŞLARININ KARALAMA KAMPANYA KUTULARINI İZLİYOR VE SÖZDE GAZETE AMA FİTNE YAZILARINI OKUYORLAR. chp ye destek veren halkımıza bilgi yardımi edilmesi lazım.

Beğenmedim! (6)
Avatar
eradal 2017-11-30 19:43:10

akp kuranı bile sömürdü yemedikleri rüşvet kalmamış milleti satarak tabi yerken Allah yakalandıkları zaman vallh billah komplo

Avatar
INAN 2017-11-30 23:16:10

BELGELR ISLAM GIBI GERCEKDIR EYYYYY INANANLAR AKPE YAHUDI OLUSUMDUR

Avatar
Alavere 2017-11-30 23:04:28

Savcı, belgeleri alacak, soruşturmaya gerek yok diyecek, arşive atacak. Tayyip de aklandım diyecek.

Avatar
lutfen 2017-12-01 00:20:37

savcilik zarrab in rusvet verdigi kisilerede lutfen sorusturma acin