Sayın Devlet Bahçeli

Gazeteci-yazar İsmet Orhan yazdı...

Sayın Devlet Bahçeli

Gazeteci-yazar İsmet Orhan yazdı...

11 Ocak 2019 Cuma 21:12
Sayın Devlet Bahçeli

Hafta içi MHP Genel Başkanı Bahçeli partisinin grup toplantısında yaptığı konuşmada, vatandaşların maddi ve manevi sorunlarının yanı sıra ruhsal olarak da zorluk çektiğini dile getirerek, “Ruh Sağlığı Yasasına” ihtiyaç olduğunu söylemişti.

YURT yazarı İsmet Orhan 'Sayın Devlet Bahçeli' adlı yazısında konuya farklı bir bakış açısı getiriyor.

İŞTE O YAZI:

Son on beş yılın yarasına parmak bastınız.
Dediniz ki!
Toplumda derin anlaşmazlıklar var.
Ruh sağlığı yasası çıkaralım.
Buraya kadar mükemmel,
Ayakta alkışlıyorum bu tespiti.
.
Ama bir şey daha söylediniz!
31 Mart seçimleri öncesi,
Toplumun huzurunu sanki “gizli bir el” bozuyor...
İşte burada durun Sayın Bahçeli!
.
Huzur dediğiniz,
Özgürlüğün
Bağımsızlığın
Yaşadığı toprakların,
Sevgisini
Koruyup kollamasını
Vicdan terazisine koyarak
İnsanca yaşama duygusudur...
.
Dünyada bunu da,
En iyi becerebilmiş insan,
Türklüğün atası
Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’tür.
Nokta...
.
Gelelim ‘gizli el’e...
Vallahi de gizli el yok
Billahi de gizli el yok
Tillahi de gizli el yok
Gizli elin daniskası,
Biziz, biz...
.
Niye biliyor musunuz Sayın Bahçeli?
Bizi gizli el doğurtarak,
Gizli el olarak yaşatıyor küresel güç odakları...
Hem de yaşadığımız topraklarda...
.
Kurtuluş Savaşı’nın öncüsü Türk’ün Atasını,
Silah arkadaşlarını,
Şehitlerimizi,
O günkü milli şuurla yatıp kalkan milletimizi şükranla anıyorum.
Ya sonrası?
.
İşte burada “gizli el” başlıyor Sayın Bahçeli.!.
CIA’nın kurup maaş ödediği,
Milli istihbaratımız gizli el değil mi?
.
NATO’ya girerek milliliğine gölge düşüren,
TSK gizli el değil mi?
.
Borsayı,
Altını,
Dövizi elinde bulundurup,
Yöneten, yönlendirenler gizli el değil mi?
.
Çıkarı için,
İnsan sevgisi
Vatan sevgisi olmayan,
Bazı siyasi genel başkanlar ve siyasiler,
Bazı ticariler,
Bazı sanatçılar,
Bazı sporcular “ gizli el “ değil mi?
.
Hatta ve hatta!
Devletin bekası deyip,
Kendi bekaları için altı ayda bir,
Fikir!
Yön değiştirenler “gizli el” değil mi?
.
Evet, Sayın Bahçeli,
Hiç merak ettiniz mi?
Ruh sağlığı bozuk diye tarif ettiğiniz bu halkın,
Kimyasını bozanları?
Sadece ruhi değil,
Fiziki olarak da sakat bırakanları?
.
Ve yine hiç meraklanmayın Sayın Bahçeli!
Ruh sağlığı yasası çıkaralım dediğinizde,
Ruh sağlığı bozuklar Türk’müş,
Oylarınıza sunuyoruz diyen bir TBMM oturumunda,
Çekimser kaldığınızda,
Yine mi “gizli el” arayacağız?
.
Ne büyük oyun?
Ne büyük proje?
Allah’ım aklımızı koru!

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-11 22:13:00

Bahceli her aynaya baktiginda sucluyu görüyor, ama o kic yalamayi tercih ediyor

Misafir Avatar
vatandaş 2019-01-12 11:03:30 @Dogru Söyler

evet görüyo hdp ve fetö ile beraber omuz omuza çalısan chp yi görüyo

Beğenmedim! (1)
Avatar
Batuhan 2019-01-11 22:06:24

Bütün Ülkenin spikolojisini bozanlar sizin gibi dönek ve şahsiyetsiz ne idüğü belirsiz insanlardır.. Yaygınca bilinirki.. Sana güvenenlere ihanet edersen güvenen için bu büyük bir travmadır.. Siz AKp ve ve MHP bu ülkeden defolup gittiğinizde Her şey düzelecek..

Misafir Avatar
çüşşe cevap 2019-01-12 00:10:38 @Batuhan

deli tayyipin buruşuk götünü yalayan bahcelısı kalkmıs ruh sağlığından bahsediyor lan ıbne sen gıt önce kendi ruh sağlığını ölçtür de kadar tayyibe etmediğin laf kalmadı karşılıklı sıçıp sıvadınız birbirinize götlekler şimdi kalkmış ne tiyatro oynuyonuz
editöre bir not
tam yorum yazarken sayfayı yenilemesiniz iyi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
manset yapmayin bunu! 2019-01-11 23:41:28 @Batuhan

bu devsirme Türk postuna bürünmüs ne idügü belirsiz siyonist pici ve usagi Türkün makamini calmis it oglu it, Türklügün sembolü Kurdun kesik kafasiyla poz veren bu serefsiz görevli hain, Türkün parasini ve emegini yurt disina kaciranlarin isbirlikcisi hain nesepsiz pisligini mutlaka Türk yargisi önüne cikarilmali geberse de.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cocukken oynadigimiz topaclar vardi 2019-01-11 23:32:09 @Batuhan

Bahceli bunlarla cok oynamis galiba cok hizli donuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2019-01-11 23:01:34 @Batuhan

https://www.youtube.com/watch?v=pBMXWAolQJ8 Evlat...Bir gün küfür ettiği adama ertesi gün dost olan adam ne denir ?. Düpedüz dönek işte. Niye çüş diyorsunki..? Akıllanın artık.. Halkın bekası halktadır.. Yöneticilerde değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çüşşşşşş--- bunada bak 2019-01-11 22:56:53 @Batuhan

https://www.youtube.com/watch?v=f4sM40s-u1k

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
çüşşşşşş--- bak sana bir hediyem! 2019-01-11 22:46:22 @Batuhan

https://www.youtube.com/watch?v=KFm6v4YBGDQ Seyret kim ülkeniin bekası ögren!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
çüşşşşşş 2019-01-11 22:14:07 @Batuhan

siz zaten yoksunuz.biz ülkemizin bekası için her zaman buradayız.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Deist 2019-01-11 21:55:12

Cok güzel bir yazi ve cok güzel bir anlatim, kutlarim Sayin Ismet Orhan. Düne kadar Bahceli ve Tayyip birbirlerine demediklerini birakmadilar ve hatta yatak odalarina ve cocuklarina kadar girdiler. Benim önerim: Bahceli biran önce RUH sagligini kontrol ettirsin. Ikincisi: Tayyip ile evlilikleri nasil gidiyor olmali acaba? Mutlularmi kendileri?

Avatar
Batuhan 2019-01-11 23:00:41

https://www.youtube.com/watch?v=pBMXWAolQJ8
Evlat...Bir gün küfür ettiği adama ertesi gün dost olan adam ne denir ?.
Düpedüz dönek işte. Niye çüş diyorsunki..? Akıllanın artık.. Halkın bekası halktadır.. Yöneticilerde değil....

Avatar
şizofrensiniz 2019-01-11 22:02:19

muharrem ince bile seçim gecesinde kendi seçmeni için şizofren dedi.bu milleti birbirine düşürenler utanmadan yalan söyleyenler, hatta yalanlar için kendi milletvekillerinden haraç gibi para toplayanlardır. adamlar yalan fonu kurdular.

Misafir Avatar
yiyorsa seyret! 2019-01-11 22:53:40 @şizofrensiniz

https://www.youtube.com/watch?v=eb-bUUVH0DU

Beğenmedim! (1)
Avatar
ülkem 2019-01-11 23:22:25

insanların ruh sağlığını boz ondansonra ruh sağlığı yasasını çıkaralım oyle acaba ne için o yasa

Avatar