banner87

Seçim: Kılıçdaroğlu ve İnce ayrı kollardan çalışacaklar

CHP Lideri Kılıçdaroğlu ile Cumhurbaşkanı adayı İnce, ayrı kampanyalar yürütecekler. CHP, 24 Mayıs’ta seçim beyannamesini açıklayacak, Muharrem İnce ise aynı bir manifesto ile halkın karşısına çıkacak. ‘Tayyip Erdoğan’ı indirmek gibi bir söylemim olmayacak’ diyen İnce’nin diyaloğa açık ama sert bir dil kullanacağı belirtiliyor.

Seçim: Kılıçdaroğlu ve İnce ayrı kollardan çalışacaklar

CHP Lideri Kılıçdaroğlu ile Cumhurbaşkanı adayı İnce, ayrı kampanyalar yürütecekler. CHP, 24 Mayıs’ta seçim beyannamesini açıklayacak, Muharrem İnce ise aynı bir manifesto ile halkın karşısına çıkacak. ‘Tayyip Erdoğan’ı indirmek gibi bir söylemim olmayacak’ diyen İnce’nin diyaloğa açık ama sert bir dil kullanacağı belirtiliyor.

08 Mayıs 2018 Salı 10:20
Seçim: Kılıçdaroğlu ve İnce ayrı kollardan çalışacaklar

CHP’de, Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ile partinin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin ayrı ayrı kampanya yürütecekleri, farklı seçim müzikleri ile seçmenin karşısına çıkacakları kaydedildi.

Hürriyet yazarı Abdülkadir Selvi, Muharrem İnce ile seçim kampanyasını konuştu. Selvi’nin bugünkü köşesinde aktardığına göre, CHP, 24 Mayıs’ta seçim beyannamesini açıklayacak, Muharrem İnce ise bundan ayrı olarak bir manifesto yayınlayacak. İnce, “Tayyip Erdoğan’ı indirmek gibi bir söylemim olmayacak. Benim kişilerle bir işim yok. Benim kinim yok” dedi. Selvi, “Sakın bu sözlerinden teslimiyetçi bir çizgi izleyeceği sonucu doğmasın. Diyaloğa açık ama sert bir dil kullanacak” yorumu yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.05.2018 10:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 10:50:54

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Avatar
Millet İttifakı 2018-05-08 10:26:10

kazanacak

Misafir Avatar
temel_li 2018-05-08 18:11:55 @Millet İttifakı

TİROL ne demek lenn. . sizin gibi satılmış değil herhalde. ihanetçi değil, vatan hanini, terör sevici değil herhalde. SAHİ TROL NEYE DİYORSUNUZ?
BEN AKP LİYİM , ÜLKEME HALKIMA VATANIMA ASKERİME POLİSİME İHANET ETMEDİM HEPSİNE İYİ YÖNDE DUA ETTİM. BANA TROL DİYORSAN TROL NE DEMEKTİR?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soru 1 2018-05-08 10:36:55 @Millet İttifakı

Tilki ile tavuğun arkadaşlığı ne kadar sürer size göre? bilen tahmin eden yorumlasın lütfen.

Beğenmedim! (2)
Avatar
soru 1 2018-05-08 10:52:00

sen mhp ve akp yi mi ima ettin o konuda haklisin

Misafir Avatar
@soru 1 x---cvap 2018-05-08 13:50:36 @soru 1

AKP ile MHP yiğit ile babayiğit ler. adam namus ile şeref tirler. . tavuk ile ilki sizin kankalar kankalarınız. . tilkiden bir fayda olmaz tavuğu yer . tilki tavuğun bir iki yumurta yapmasını bekliyor hem tavuğu hep yumurtaları yemek istiyor. ama tavuğunuz yumurtlamadan tilkide tavukda BAAAAY olacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
20 Liralık Yardım Parasına 'Gemicik' İsyanı 2018-05-08 10:52:42

https://www.youtube.com/watch?v=xj6G1wGXJwk

Avatar
veli 2018-05-08 14:44:53

beyler turkiye cumhriyeti illelebet vardir ve varolacaktir partiler gelir gider kimse kimseye hakaret etmesin yakinda secim gorunen koy kilavuz istemez incenin yalova mitingine bakmak yeterli cumhuriyet tarihinin en kalabalik yalova mitingiydi hodri meydan yalovada ayni kalabaligi kim toplarsa oyum ona

Avatar
tabiki 2018-05-08 10:38:00

CHP baraj altında. kalacak Türkiye huzura erecek. kavgasız bir meclis. tehdit edilmeyen bir halk olacağız inşaAllah. . CHP yi istemiyoruz huzurumuz için.

Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-08 10:55:19 @tabiki

CHP KAZANACAK millet borc bataginda et yiyemiyor be kopruden gecende gecmeyende kopru gecis ucreti oduyor nasilmi vergilerden oduyor yetti gari dolar avro ucmus eti samani tohumu cogu seyi ithal ediyoruz gida borsa gibi hep zam zam

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-08 11:41:23

ey ataturkcüler porotesto edin demirtaş ziyaretini,bu hain ince vatan haini asker düşmanı,bakın demirtaş youtube da ne demiş yazın youtube -Selahattin Demirtaş ile gencin PKK tartışması - diye orduya neler diyor

Avatar