banner87

'Seçimleri Erdoğan kazansın' diye dua dağıttılar

Türkiye 24 Haziran erken seçimlerine doğru giderken ilginç olaylar yaşanmaya devam ediyor.

'Seçimleri Erdoğan kazansın' diye dua dağıttılar

Türkiye 24 Haziran erken seçimlerine doğru giderken ilginç olaylar yaşanmaya devam ediyor.

17 Haziran 2018 Pazar 00:39
'Seçimleri Erdoğan kazansın' diye dua dağıttılar

Erzurum’da gerçekleştirildiği iddia edilen olayda evlere giderek Kuran okuyan AKP’li bir kadın, Cumhurbaşkan Recep Tayyip Erdoğan için dua hazırladı.

Bayram günü okunması için komşularına bu duayı dağıttığı ileri sürülen kadının yazdıkları arasında, “Ey kalpleri çeviren Allah’ım sen atılacak olan oyları Tayyip Erdoğan ve Ak Parti’nin lehine çevir” ifadeleri yazıyor.

İşte o dua:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.06.2018 00:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2018-06-17 01:00:24

Allah doğru söyleyenlerin duâsını kabul eder kuların emeklerini vergilerini israf edenlerin, bozgunculuk edenlerin zimmetine para geçirenlerin değil. helle Allah ile aldatanların hiç değil O Allah ki bütün yaptıklarımızı en iyi bilendir her şeyi kayıt altına aldırandır vay O gün kaybedenlerin haline vay Ogün kitabı sol tarafından verilenlerin hâline. kitabı okuyupta tersini yapanların vay haline.

Misafir Avatar
...... 2018-06-17 16:08:25 @Ahmet

kapat gözlerini ve dinle Millet ittifakinin ayak seslerini dinle gümbür gümbür geliyor değişimin sesini duyuyormusun ???değişim ruhunu hissedebiliyormusun ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 12:34:35 @Ahmet

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 12:34:04 @Ahmet

Muharrem İnce AKP'nin SATIŞ Haritasını açıklıyor. 80 yıllık birikimlerimizi sattılar.
https://www.youtube.com/watch?v=pjslcX5tkE8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-06-17 12:32:19 @Ahmet

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarik 2018-06-17 10:27:24

Kur'an Ayetlerinde yaziyor ki, HIRSIZ'larin duasi kabul olmaz. Sen aldatacaksin, calacaksin, devlet malini yiyeceksin ve birde Allah kabul etsin diye dua edeceksin. Ulan Allah hirsizin duasini kabul edermi serefsizler?

Avatar
telas 2018-06-17 02:35:45

16yillik saltanat bu secimde son buluyor telas panik atak basmis akp yandaslarini dini siyasete alet edenler dinsizdir .akp yandaslari milyarlarca dolarlari cebinize indirdiniz sizin telasiniz iktidarda gidersek artik devleti soyamayacagiz tek derdiniz bu ama ekonomiyi yiktiniz teksebebide ekonomi yüzünde gideceksiniz .

Avatar
Nurali boz 2018-06-17 07:14:04

Is duaya kaldiysa gomun A:::::::::: der kastamonulu

Avatar
AYET VE DUALARI NEFSİNE KULLANANLAR... 2018-06-17 01:32:51

bu duaları ve ayetleri ve süreleri okuyup,ta milletin oy vermeyenlerini kafir görenler hatalı iş yapıyorlar..ALLAHIN sözleri..(kelamül kadim) ayetleri kötü amaça kullanıyorlar.ve oy vermeyenleri Fecere..yani imansız olarak görüyorlar ..günah..
bizde akp.ye oy vermeyeceğiz..Onların ilminden dahaçok ilmimiz var..şimdi biz imansız mıyız? Allah kabul etmesin..okuyanlarda günaha girerler..(akp.nin başarısı için okuyanlar)

Misafir Avatar
2..AYET VE DUALARI NEFSİNE KULLANANLAR... 2018-06-17 01:35:54 @AYET VE DUALARI NEFSİNE KULLANANLAR...

ameller (yani iyi veya kötü işleri yapanlar) niyetlere göredir.Allah niyetlere bakar.
bu dualar ve ayetler ve süreler bir kişi mutlu olsun 50 milyondan fazlası kafir olsun kahrolsun diyorlar...vebaldir bu..müslüman bir kişiye eğer kafirlik alemetleri yoksa kafir diyemezsin..vebaldir.günahtır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-06-17 02:47:19

FILISTINDEKI MUSLUMANLARDA YAHUDI ISRAIL TEPELERINE FUZE ATTIGI ZAMAN ALLAHU EKBER DIYOR SURIYEDE CAKMA ISLAMCI ISIDCILERE VE ISLAMCI ORGUTLERIN TEPESINE AMERIKA AKDENIZDEKI GEMISINDEN CRUSE FUZELERI ATTIGI ZAMAN RUSYA RUSYADAN FUZE ATTIGI ZAMAN ALLAHU EKBER DIYORLAR DA FUZELER YERLE BIR EDIYOR DUNYA DUA UZERINE OLSAYDI ALLAH JAPONA KORELIYE CINLIYE TAYVANLIYA HICBIR SEY VERMEMESI LAZIMDI CUNKI DEGIL DUA ALLAHA INANMIYORLAR RUS BOMBASI AMERIKAN FUZESINI EDILEN DUALAR HAVADA BOSA PATLATMAYIP MUSLUMANI GALIP GETIRMIYORSA SENIN DUANINDA DUA ETTIGININDE GUCUNU GOSTERIR CINLININ JAPONUN RUSUN AMERIKALININ ALLAHI YOK AMA DUNYAYA HUKMEDIYOR YERE VE GOKLERE HUKMEDIYORLAR ANKA KUSLARI HIKAYELERINI BEBELERE ANLATIN SIZ BIRAZ GOKLERDEKI SAVAS UCAKLARI S400 LERDEN ANLATIN SARAYI S400 LERLE DEGIL DUALARLA KORUYUN NIYE PKK ILE MUCADELEDE F 16 YERINE DUA KULLANMIYORSUNUZ MUSLUMANIN DUASI VE DUASININ KABULU OLSAYDI MUSLUMAN DUNYA KOLESI OLMAZDI

Misafir Avatar
Yanardağların içine girin..islam düşmanları.. 2018-06-17 09:42:19 @Cahil

cahill cahildir..ne anlatsan anlamaz..müslümanlara en büyük zarar cahillerden gelmiştir..
müslümanları öldüren yahudi ve hristiyan hayranısınız..
yazıklar olsun sizlere..goto in the hell...cehennemin içinde şeytan sizi ve sevdiklerinizi inşaAllah bekliyor olacaktır..hele bi ölün kıçınızı göreceğiz..inşaAllah..
yanardağların içine gireceksiniz..inşaAllah..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
tam KAFİRlerin hayranısınız..gidin onların yanına. 2018-06-17 09:35:03 @Cahil

cahil kişi..kafirileri çok seviyorsun..git kafirlerin arasına..lanetlenmişlerdensiniz zaten...fravun gibisiniz..insan ve islam düşmanısınız..
ağzınız bozuktur..
yo abd..bunu yaptı..yok uzaya çıktı..yok japon bunu yaptı..yok fuze attılar islama..
tam bir KAFİR SÖZLERİ.. yazıklar olsun size..
ahirette sizi görmek isteriz..cehenneme nasıl postalanacağınız seyredeceğiz..
Allah belasını versin japonunda..abd.ninde ve benzerleri ile onları destekleyenlerinde..amin..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
cahil olduğun belli..yerin cehennem olsun..amin 2018-06-17 09:31:02 @Cahil

hey yorumcu.....vebale ve günaha giriyorsun..ancak sende vebal ve günah kavramı bu dünyada yadıkça yoktur..bu yaz,ından belli..Allah ismi ve ayetler ve süre isimleri var bu kağıtta..sen kim oluyorsunki Tuvalette kıçını süpürüyorsun..bizde bu yazıyı okuduk.kabul etme..ancak tuvalette de boklu kıçını silemezsin..TERBİYESİZ..Allahın emirleri var bu kağıtta..rezil kişi..Allah belanı verecek elbet..ayetlere ve dualara saygı duymayanın ahir ve akibetleri berbat olsun..tam yobazmışsın..sen..pisliksin..ayetler ve süre ismine hürmet etmektende uzaksın..Kabul etme..yazıyı..ancak hela,ada kıçını silemezsin...inşaAllah kıçın yaralar içine musallat olsun..

Beğenmedim! (2)
Avatar
Eyyy islamcı seçmen 2018-06-17 02:22:17

Akp ye mhp liler kürt sorununu akp silahla bitirecegi için ve fötöden boşalan kadrolara ülkücüleri lileri yerleştirmek için desdek oluyor .ulusalcı kemalisler yine küer sorununa silahlı imda ve yine tsk yı ulusalcıların kadroları için ve avrasyacıları general yapmak için desdek oluyor .akp liler ise ufak veya büyük çıkar yani para geliri için oy veriyor.bu durumda islamcılar niye oy versin hiç mantıgı yok çünkü ne iç politikada nede dış politikada nede esaslı bir devlet kadrosunda islamcılara yer yok sadece islamcılar için imamatip açılıyor başka bisey yok .bence akp nin islamla en ufak bir yakınlıgı kalmadı hem de hiç kalmadı

Misafir Avatar
birazda ahireti düşünün..langırt kemalistler. 2018-06-17 09:38:25 @Eyyy islamcı seçmen

ulan bi tutturmuşsunuz..ulusalcı kemalistler..yeter ya..öldüğünüzde kemalizim sizi kurtarmaz..lanetlenmiş NUH kavmi gibisiniz..
kemalist ,,,kemalist..yeter ya..batsın sizin kemalistleriniz..
ince,ye oy verecektik..ancak kemalistlerin çukuruna düşmemek için oy vermeyeceğiz..
Allahın ayetlerine ve süre isimlerine saygısızlık ediyorsunuz
Kemal atatürk,unuz kıyamet günü sizede kendisinede zerre kadar faydası yoktur.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Hakan 2018-06-17 03:29:02