Flaş Haber
Kapat

Seçmen A Haber'i böyle rezil etti!

A Haber'e röportaj veren CHP'li seçmen, A Haber muhabirini rezil etti...

Seçmen A Haber'i böyle rezil etti!

A Haber'e röportaj veren CHP'li seçmen, A Haber muhabirini rezil etti...

11 Şubat 2019 Pazartesi 08:32
Seçmen A Haber'i böyle rezil etti!

YURT-İZMİR

Zeytinburnu'nda yandaş A Haber'e röportaj veren CHP'li seçmenin muhabire verdiği yanıtlar sosyal medyada gündem oldu.

AKP'nin yayın organı A Haber'de yapılan bir sokak röportajında muhabir CHP'ye oy vereceğini söyleyen yurttaşa "CHP şu an Atatürkçü çizgide mi" diye sordu. Yurttaşın muhabire cevabı "siz yerel seçimle alakalı röportaj mı yapıyorsunuz?" oldu. 

İŞTE O ANLAR:

Son Güncelleme: 11.02.2019 08:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-11 09:58:24

BIR ATASOZU VARDIR ITE BAK YATTIGI YERE BAK DIYE TURKUYE CUNHURIYETINI CHP YI KURAN ATATURK KURDU YANI CHP LI BIRININ KURDUGU DEVLETTE YADAYAN BIRISI CHP LILERE LAF ATMIS HANI DEDIK YA ITE BAK DIYE GELELIM SURIYELILERE ISRAILIN GUVENLIGI VE BOP PROJESI DAHLINDE SURIYEDE KAN DOKMESEYDINIZ SURIYELILER TURKIYEDE OLMAZDI MERAK ETMEYIN SURIYELILER TURKIYEYE GELMELERI TURKIYE ISLAM ULKESI DIYE DEGIL AVRUPAYA KAAL ICINDI BIRCOGUDA KACTI EY MUSLUMAN ECDADIN EVLIYA TORUNU SURIYELI MUSLUMAN MUSLUMANDAN KACIP HIRISTIYAN AVRUPAYA SIGINIYOR MUSLUMANSAN ONCE BIR DUSUN HİÇ ALMANYADA SAVAS VAR DIYE BIR ISLAM ULKESINE SIGINAN ALMAN VARMI CUNKI ONLAR HIRISTIYAN ONLARDA ADALET VAR ADALET IN OLDUGU YERDEDE DIN VAR HİÇ HAKKIN OLMADIGI YERDE ALLAH OLURMU OLSA OLSA SEYTAN OLUR

Avatar
zeydi 2019-02-11 12:43:37

ÜLKENİN GERÇEK SAHİBİ ATATÜRK VE SEVENLERİDİR. YUNAN DEĞİL.

Avatar
Zeytinburnu sakini 2 2019-02-11 12:42:47

Adam sonuna kadar haklı.A haberde utanıcak yüz kalmamış.

Avatar
Vatan hainleri 2019-02-11 12:37:33

Oslo görusmesi,PKK acilimi, megri megri apo picinin diyarbakirda mektubunun okunmasi sayin öcalan ve sehitlere kelle diyen tayyip, haburda PKK mahkemesi, son olarakta mecliste andimiza onay vermeyen 2 parti akp ve hdp.
Daha 1 sayfa yazilir ama bu kadar yeter..

Avatar
LM 2019-02-11 12:01:11

PIC A HABER CHP DEGIL AKPE PKK HDP ILE EL ELE ISINIZ PISLIK ATMAK KORKUNU ECELE FAYDASI YOK ÜLKENIN GERCEK SAHIPLERI GELIYOR

Avatar
Seçmen Hiç Bir Partinin Emir Kulu Değildir. 2019-02-11 13:43:23

Beyni yıkanmış maaşlı paralı geçimini çalışarak emeği ile değil sadece CHP yi kötülemekte görevlendirilmiş.troller yandaşlar rantçılar uçak hızı İle görev başında bir şey bulamadıkları İçin yok CHP PKK yok CHP feto yok CHP hain memleket bekası var 1923 yılından bu güne kadar beka yoktu da seçim zamanlarında mı beka sorunu çıkıyor.seçmen aklı ve mantığı ile yaşadıklarını gördüklerini dikkate alarak oyunu kullanacaktır başka bir deyişle algı oluşturarak seçmeni yönlendirmek mümkün değildir boşuna kendinizi yoruyorsunuz.

Avatar
z burnu sakini 2019-02-11 08:51:19

chp li seçmen değil o kafayı sıyırmış bir manyak. ulan vicdansız manyak ulan sen evsiz ailesiz dahası vatansız kalsan ne yaparsın? ulan be ahlaksız ulan be soytarı ulan be küstah büyükler ne deişBİR KUŞ BİR ÇALIYA SIĞINIR " ulan bu suriyelilere taktınız Rabbim sizin şerrinizden ülkemizi korusun. siz azmış bir topluluksunuz. chp zihniyeti kendi midesini birde uçkurunu düşünen siz küstahlar. başka bişede demiyoum.

Misafir Avatar
AYŞE 2019-02-11 20:12:49 @z burnu sakini

İÇİNİZE SİNDİREMEDİĞİNİZ CUMHURİYET VE ATATÜRK SİZİN GİBİLERİN HER ZAMAN KORKULU RÜYASIDIR OLMAYADA DEVAM EDECEKTİR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
z burnu sakini 2019-02-11 13:07:15 @z burnu sakini

bütün vasiflarini ortaya dökmüssün, benim fazla söyleyecek birseyim kalmadi, su kadarini ilave etmek istiyorum , sen bir DNA yaptir, damarlarinda Türk ten baska her kann vardir, genellikle de Yunan ve Ingiliz diyorum ben

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cem güven 2019-02-11 08:55:24 @z burnu sakini

Seni adı kahpe ak trol siktir kendini Araplara amcik seni pislik

Beğenmedim! (2)
Avatar
CEM GÜVEN 2019-02-11 09:08:37

CHPLİLERDEN 1000 KERE İYİDİRLER OLSUN ÜLKEMDE PKKLILAR CHPLİLER DOLAŞMASIN BUNLAR DOLAŞSIN YAŞASIN RAZIYIM

Misafir Avatar
mg 2019-02-11 09:22:21 @CEM GÜVEN

işte hainliği tarifi, bu ülkeye hiç bir katkısı olmayan suriyelilre kendi yurttaşından fazla değer veren kahpe

Beğenmedim! (3)