Sedat Peker, cihatçıları donatmaya kararlı: ÖSO'culara yeni destek

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, cihatçı Özgür Suriye Ordusu'na binlerce adet kamuflaj ve teknolojik ekipman gönderdiğini açıkladı. 

Sedat Peker, cihatçıları donatmaya kararlı: ÖSO'culara yeni destek

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, cihatçı Özgür Suriye Ordusu'na binlerce adet kamuflaj ve teknolojik ekipman gönderdiğini açıkladı. 

16 Ocak 2019 Çarşamba 20:20
Sedat Peker, cihatçıları donatmaya kararlı: ÖSO'culara yeni destek

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, cihatçı Özgür Suriye Ordusu'na binlerce adet kamuflaj ve teknolojik ekipman gönderdiğini açıkladı. 

‘Bu suça ortak olmayacağız’ bildirisine imza atan akademisyenleri “Oluk oluk kanlarınızı akıtacağız ve akan kanlarınızda duş alacağız” diyen Sedat Peker cihatçı Özgür Suriye Ordusu'na binlerce adet yeni kamuflaj ve teknolojik ekipman gönderdi.

Peker adına bir de açıklama yapılırken, "Suriye'deki iç savaş yıllardır devam ediyor. Bölgedeki insanlar zalim Esad rejimi ve terör örgütü PYD'ye karşı amansız bir yaşam mücadelesi veriyor. Bu mücadelede en büyük görevi şüphesiz Özgür Suriye Ordusu'na bağlı mücahitler üstleniyor" denildi.

Peker, daha önce de ÖSO'ya çelik yelek ve ve kamuflaj göndermişti.

Son Güncelleme: 16.01.2019 20:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
orospu cocugu fasist mafya 2019-01-16 21:32:03

senin yedi cediyin sikmek lkazim yasaman insanliga zarar veriyor hem eroinle zehirliyorsun yetmemis gibi kendine benzeyen gorundeki gerici fasistleri silahlandirim insan olduruyorsun bu son icraatin olmalidir umarim nefesini keserler

Misafir Avatar
OH BE İYİ MUHALEFET YAPAN BİR TV ''TELE 1'' !!!!!! 2019-01-22 01:18:20 @orospu cocugu fasist mafya

https://tele1.com.tr/canli-yayin/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKTİF HOMOSEKSÜELLER DERNEĞİ 2019-01-21 21:25:50 @orospu cocugu fasist mafya

SEDAT PEKER BİZİM EN JANJANLI ÜYEMİZDİR AYOOOL...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ercümen 2019-01-17 10:12:13 @orospu cocugu fasist mafya

len piç senin gibi ororspu cocuğu var mı dünyada ibinenin evladı mayfalar siksin seni amına kodumunu yaş baklası .. reise laf atanın ta anasını belliyeyim...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
yörük haydar 2019-01-17 10:04:55 @orospu cocugu fasist mafya

yumuşakçanın adamıda sert konuşur ama bahçeli gibi oda yumuşaktır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fifi 2019-01-16 22:51:41 @orospu cocugu fasist mafya

biyiklari niye yok hani erdogan herkese soruyor biyik biyik diye demekki bu ibneye serbest zaten hucre arkadasi MHP li göt cocuk istismarindan yakalandiginda belliydi bununda godos oldugu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fifi 2019-01-16 22:46:58 @orospu cocugu fasist mafya

Ya su kahpe evladi botoxlu fahiseyi sikecek biri cikmadimi daha ya ,eminim karisina evde sözu gecmeyen it disarda carcakalla insanlardan harac alan devletin himayetinde bir orospu cocugu ,o PKK nin amina koyumki sucsuy ana kuzularini sehit eder bu orospu cocuklari ortada cirit atar bunlari öldurmez lan yinede en hain pkk ci senden daha temizdir pic erdoganin emicisi botox kupu kahpe

Beğenmedim! (0)
Avatar
Necmettin ÇOBANOĞLU 2019-01-16 21:34:09

Hamza AKGÜL diyor ki; *15 Temmuzda gerçekten bir darbe olsaydı, ERDOĞAN’ın şimdiye dek 7 göbek soyunu sopunu çoktaaan iskmişlerdi; öyle, “uçaklar kalkmış da, sabaha dek Saray’ın yerini bulamamış da, Marmaris’te balıklar ağaca çıkmış da”; dedemin kör eşeğine anlat bunları, ki azıcık gülsün zavallı!*
http://1.bp.blogspot.com/-NU3qBXGLviI/VInqCtwjr6I/AAAAAAABZRM/5yOc4xlz17s/s1600/cuneyt-arikan-darbe.jpg

Misafir Avatar
SALKIM SACAK DENEN ZİBİDİ 2019-01-17 13:00:53 @Necmettin ÇOBANOĞLU

SENİ ALIR BİPERİM AKILINI ALIRIM MAYMUN.. AMERİKAN GÖTÜ YALAYICISI İBİNE

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-17 12:30:53 @Necmettin ÇOBANOĞLU

Agzina saglik can kardesim

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mafya ordusu! 2019-01-16 22:07:39

TSK ya göndermeyip öso ya gönderiyor neden? Cünki mayfada ordu kurmaya basladi. Iste kendilerine milliyim türküm diyenlerin hali!

Avatar
köylü 2019-01-16 20:32:40

kovboy merikayı suriyede küçük düşürmüştür kürtleri şeriatçılara sattı kürtlerin topraklarını türkiyenin şeriatçılarına teslim ediyor neden esada teslim etmiyor amerikanın yaptığı tam bir şerefsizliktir türkiyenin şeriatçılarının ne hakkı var kürt topraklarında suriye hükümeti in topraklarıdır fahişe rusların ne hakkı var suriyeyi eyaleti gibi yönetmeye türkiyenin kürtleri korkudan konuşamıyorlar

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-17 00:26:24

Gelecegin Bahceli si, yani ülkücülerin lideri, haydi uluyun bakayim, ha ülkücüler unutmasin, bu da kic yalayanlardan

Avatar
Kim di acaba ? 2019-01-16 21:25:11

“Pkk açılımı” yaparak, Pkk'yı tanık TSK'yı sanık yapan, Oslo'da masaya oturan, İmralı'yla müzakere eden, Kandil'den canlı yayın yapan, terör örgütüyle pazarlık edilmesine itiraz edenlere ırkçı diyen, Barzani'yi onur konuğu yapan, Şivan Perver'e barış güvercini muamelesi yapan, düet yapan, Türk bayrağı demeyelim Türkiyeli bayrağı diyelim diyenlerden akiller heyeti kuran, bana Serok Ahmet diyorlar, bana biji Serok Ahmet diyen dillerinize kurban olayım diyen, TC'yi devlet tabelalarından silen, Pkk bayrağı taşımayı suç olmaktan çıkartan, Pkk seçime katılsın diyen, Pkk terör örgütü değildir diyen, Türk yoktur diyen, üniformalı Pkklıları Habur'da törenle karşılatan, Apo'ya Diyarbakır meydanında ulusa sesleniş konuşması yaptırtan, başkentimiz Ankara'ya Kürdistan bayrağı diktiren kimdi?

Avatar
İsmet İnönü 2019-01-16 21:25:41

Bir memlekette, namuslu insanlar da en az namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memleket için kurtuluş yoktur.

Avatar
GELE ME 2019-01-16 23:21:18

Bu adam devletin mafya koludur suryede ÖSO yu destekliyormus peko ÖSO kimdir biliyormusunuz ÖSO TSK sivil savunma savas timidir öso arap falan deyil TC nin suryede para karsiligi savasan sivil savascilaridir PYD ise suryede yasayan sivil halk yani yerli kürtler TÜRKIYEYE CAKIL TASI DAHI ATMIYAN ZAVALI KÜRTLER