banner87

Şehit evine sazıyla gidip türkü söyleyecekmiş!

İktidara yaranmak isteyen 'sanatçılar' kervanına Mustafa Keser de katıldı. Keser, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Hatay'daki çalgılı, çengili eğlencesine destek verdi. Keser, bir adım daha öteye giderek, şehit cenazesinin olduğu evde sazıyla türki söyleceğini ifade etti. Keser, haddini aşarak CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na da dil uzattı.

Şehit evine sazıyla gidip türkü söyleyecekmiş!

İktidara yaranmak isteyen 'sanatçılar' kervanına Mustafa Keser de katıldı. Keser, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Hatay'daki çalgılı, çengili eğlencesine destek verdi. Keser, bir adım daha öteye giderek, şehit cenazesinin olduğu evde sazıyla türki söyleceğini ifade etti. Keser, haddini aşarak CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na da dil uzattı.

08 Nisan 2018 Pazar 09:58
Şehit evine sazıyla gidip türkü söyleyecekmiş!

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan’la birlikte Hatay’da sınır karakoluna gidip sazlı sözlü eğlenen ünlülere bir destek de TRT'de program yapan Mustafa Keser’den geldi. Keser yaptığı açıklama ile 'pes artık' dedirtti.

Keser, TRT Müzik’te sunduğu “Ustadan İstekler” adlı programda isim vermeden CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun sözlerine tepki göstererek “İnsanlar biraz laflarına ve üsluplarına dikkat etmeli. Daha usluplu söylese biraz daha anlayışla karşılayabilirdik. Karşılamasak bile en azında ‘Delidir, ne söylerse yeridir’ der, gelip geçerdik. Onun için lütfen, eleştirilerimizi daha münasip bir lisan ile yaparsak en azından makul karşılama gibi bir durum içinde olurduk. Partisi ne olursa olsun, o arkadaşları da kınıyorum. Kimden gelirse gelsin ben aynı tepkiyi gösteririm.” dedi.

“YÜZEME TÜKÜRÜN...”

Kılıçdaroğlu’nun CHP Grup Toplantısı’nda sözkonusu ünlülere yönelik yaptığı “Bu rezil adamlar ve onları oraya götüren adam, sen eğer yüreğin yetiyorsa bir Afrin şehidinin evinin bulunduğu sokaktan geç, bir de Yaylalar şiirini söyle” çağrısına da yanıt veren Mustafa Keser, “Ben o ‘şehit kapısına gidip de türkü söylesinler’ diyen arkadaşlara meydan da okuyorum. Şehidin evini kendileri tespit etsin. Sazımı alıp gideceğim ve asker türküleri okuyacağım. Eğer tepki alırsam hepsi benim yüzüme tükürsün, almazsam ben hepsinin yüzüne tüküreceğim” ifadelerini kullandı.

CHP LİDERİ: SÖZLERİMİN ARKASINDAYIM

Kılıçdaroğlu, "Sanatçılarla ilgili söylediğim her sözün arkasındayım, az bile söyledim" ifadelerini kullanmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.04.2018 19:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÖLCÜ 2018-04-08 10:22:32

KESER EFE BU NE YALAKALIK TAM CENGI ZAMANI SEHITLER VERILILIYOR ACI ÜSTÜNE TÜRKÜMÜ SÖYLEYECEN AHLAKSIZ KESER BIRAK SIYASET YAPMAYI INSAN OL ÖNCE IBNETORLUGUN LUZUMU YOK OTUR OTURDUGUN YERDE MILLETIN NEFRETINI KAZANMA YAVSAKLIGIN LUZUMU YOK

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-12 20:07:41 @ÖLCÜ

keser maymunu sehit ailelerin yanina git ve hataydaki gibi aynen yaylalar yaylalar türküsünü söylede seni bi düdüklesinler!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖSO'NUN KİMYASAL SİLAHLARI 2018-04-12 00:05:31 @ÖLCÜ

https://www.youtube.com/watch?v=aSMXttpvFRI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-11 15:01:14 @ÖLCÜ

CHP KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-04-11 12:54:33 @ÖLCÜ

Kılıçddaroğlu aynen bu dır dırcı kadın gibi dır dır dır ötüyor. gırtlağı kuruyasıca.. düş bu milletin yakasından.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
kilicdaroglu bop 2018-04-11 10:32:50 @ÖLCÜ

esbaskani degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ecevit kibrisi alirken 2018-04-11 10:32:25 @ÖLCÜ

ohal mi vardi hadi ordan ??? mit polis ordu zaten akp nin emrinde
khk ile varlik fonunun ne ilgisi var khk ile yasalar cikartiliyor pes ya
fetonun siyasi ayagi yokmu ??? fetonun dersaneleri yurtlari icin kim fetoya arsalari verdi uzaylilarmi ?? bank asyanin acilisina kim izin verdi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kısa boy_lu 2018-04-11 08:28:34 @ÖLCÜ

Kemal Kılıçdaroğlu bir piyondur. Fetö gibi onlarca piyondan biridir. diğer piyonlar kim diye düşünmeye gerek yok fazlaca. Kılıçdaroğlu chp si kiminle ittifak yapıyorsa onlar abd nin fetöleridir.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
ayip be utanin---cevap 2018-04-11 08:26:34 @ÖLCÜ

Kim utansın? Türkiye Teröristlerle ve onların destekçileri süper güçler ile savaş halindeyken siz chp ve şer ittifakınız ne yaptınız? Ankaradan İstanbula yürüyüş yaptınız. neydi derdiniz? terörle mücadele OHAL kalksın diye değilmi? Terörist kardeşleriniz ölmesin diye değilmi?
şimdi kalkmış recon kesiyorsunuz. ya gidin gidin. bu millet biliyor kimin ne ok olduğunu.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
DEDECİK : BU DÜRÜLÜYÜ KESERLE SÜNNET EDECEN !!!!! 2018-04-10 14:08:47 @ÖLCÜ

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp li rumuzlu 2018-04-10 10:54:47 @ÖLCÜ

belli belli yaylalar yaylar turkusunden belli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP li 2018-04-09 18:19:46 @ÖLCÜ

KP lilerde haysiyet var, onur var, gurur var, adamlık var kişilik var, inanç var. yobazlık yapıp şehid evinde türkü çağırmaz. siz chp her türlü patavatsızlığı yaparsınız. şehide saygınız neki şehidin olması sizi çooook sevince boğuyor. eşkiyaların ölmesi ise sizi pek üzüyor. hadiin ordan chp pkk sevicilei sizi.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
keser 2018-04-09 09:08:48 @ÖLCÜ

sarhoşların meyhanelerin mezesi olan keser iti hangi masa 1 kadeh rakı uzatırsa oraya gider rakını çeker söylerdin memesine para takılan dansözler gibi ama doğru desteklediklerininde senden farkı yok din kisvesi altında her türlü rezilliği yapıyorlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
musluman ulkede 2018-04-08 20:10:25 @ÖLCÜ

cenaze evinde sehit evinde dua edilir saz calinmaz turku soylenmez siz hristiyanmisiniz ??? keser sehitlerimize olulerimize saygili davranin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ayip be utanin 2018-04-08 20:06:12 @ÖLCÜ

arap krali oldugunde ulkemizde iki gun yas ilan edildi o kadar sehit verdik nedir bu sazlı sözlü eglence insan biraz utanir
ates dustugu yeri yakar derler ya gercektende cok dogru soz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-04-08 11:39:39 @ÖLCÜ

BUDA NEREDEN CIKTI MAYMUNLARDAMI SARKI SÖYLEMEYE BASLADI

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-08 10:47:23

Bu herif salakmı ne.Şehit kapısına gidip saz çalacakmış.Yahu o sazın sapını bir yerine sokarlar bre ahmak.

Avatar
türkoglu 2018-04-08 11:02:51

ulan keser,ulan keser ,keser gibisin hep kendine yontuyorsun.trt den bir büyük vurgun vurdun gene sana birtek kurusum dahi geciyorsa ki geciyor o paralar bizim paralarimiz cigerlerine yapissin insAllah,yiyeme agzindan burnundan gelsin kaburgasiz sefil herif,

Avatar
türkoglu 2018-04-08 10:50:12

mustafa keseri cok seven bir dinleyicisi olarak söylüyorum .asil haddini asan kendisidir ,kardesi,kocasi,evladi sehit olan bizlerin evine gelip türkü söyleyecek saz calacak adami Allah henüz yaratmadi,kafasina sikmayan serefsizdir,bu isler ne okim diye mendil sallamaya benzemez,bu milletin sanatcisi bu kadar yalaka ve haysiyetsiz olursa bizim bunlar daha iyi günlerimiz biz daha cok hirsiz ve yalaka besleriz arkadas

Misafir Avatar
SELCUK 2018-04-08 23:21:58 @türkoglu

TURKOGLU,, BUNUN GIBI DENGESIZLERE SANATCI DEMEYIN YA.. BUNLAR EGLENCE SEKTORU ELEMANIDIR.. BUNLARA ŞARKICI, ÇALGICI, ÇENGICI DIYEBILIRSIN EVET,, AMA ASLA SANATCI DIYEMEZSIN..PARASIZ KALMIS ZIBIDI, REKLAMINI YAPICAGINI SANIYOR KANSIZ...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatan 2018-04-08 11:40:35

YILLAR ÖNCE BIR ŞEHİT OLUNCA HALK SOKAĞA DÖKÜLÜRDÜ YER YERİNDEN OYNARDI ŞİMDİ İSE ŞEHİT EVİNDE SAZI İLE TŪRKÜ SÖYLECEK YALAKA SANATCILAR ORTAYA CIKTILAR TÜRKİYE NE GÜNLERE KALDI

Avatar