banner87

Şeker fabrikaları için 1 milyon 690 bin imza Yıldıram’a teslim edildi

Türkiye'deki şeker fabrikalarının satılmaması için Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu'na (Türk-İş) teslim edilen, 124 klasör içindeki 1 milyon 682 bin 603 imza, Başbakanlığa gönderildi.

Şeker fabrikaları için 1 milyon 690 bin imza Yıldıram’a teslim edildi

Türkiye'deki şeker fabrikalarının satılmaması için Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu'na (Türk-İş) teslim edilen, 124 klasör içindeki 1 milyon 682 bin 603 imza, Başbakanlığa gönderildi.

02 Nisan 2018 Pazartesi 21:39
Şeker fabrikaları için 1 milyon 690 bin imza Yıldıram’a teslim edildi

Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu (Türk-İş) Başkanı Ergün Atalay, sendika binasında basın toplantısı düzenledi. Şeker- İş tarafından şeker fabrikalarının satılmaması için başlatılan imza kampanyasında toplanan 1 milyon 690 bin imzanın, geçen hafta kendileri tarafından teslim alındığını hatırlattı. Başbakan Binali Yıldırım’ı cumartesi günü ziyaret ettiğini belirten Atalay, toplanan imzalardan bir kısmını teslim ettiklerini kaydederek, şunları söyledi:

“FABRİKALARIN 10 TANESİNİ KAPATIRLAR”

“Ben buradan kamuoyuna bir kez daha seslenmek istiyorum. Bu şeker başka yer özelleşmesine benzemiyor. Şu anda çıkan 14 fabrika özelleştiği zaman 4’ünü alan firmalar çalıştırır, 10 tanesini kapatırlar. Bunla ilgili Sayın Başbakan’a, kamuoyuna her ortamda söyledik. Bundan vazgeçin. Bu 1 milyon 690 bin imza bittikten sonra hala 200 bin imza hala gelmeye devam ediyor. İktidar partisi olmak üzere  bütün partiler herkes şeker fabrikasının özelleştirilmesine karşı. Çünkü bunlar özelleşirse bu fabrikalar kapanır. Sayın Başbakan’ın bana ifadesi şu. ‘Bu fabrikalar çalışmaya devam edecek, daha fazla üretecekler’. Bununla ilgili Sayın Başbakan’ım bizim gerekçelerim bu. Kendisine dosya sunduk. Bilgileri, belgeleri sunduk. Zannediyorum kısa sürede Sayın Başbakan’ımız bununla ilgili bir açıklama yapacağını ümit ediyorum. Buradan bir kez daha sesleniyorum, bundan vazgeçin.”

Başkan Atalay ayrıca 1 Mayıs İşçi Bayramı’nı bu yıl Hatay’da kutlayacaklarını belirterek, “Yoğun bir katılımla işçilerin sorunlarını Hatay’dan Türkiye kamuoyuna anlatmaya gayret edeceğiz” dedi.

Türk-İş Başkanı Atalay’ın açıklamasının ardından 1 milyon 682 bin 603 imzanın yer aldığı 124 klasör, araca yüklenerek, Başbakanlığa gönderildi.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.04.2018 21:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
LAZ 2018-04-02 22:55:18

ISTEDIGINIZ KADAR TOPLAYIN. UNLAR SOZ VERDI VARLIK NEDENLERI ULKEYI AYAKTA,TUTACAK HER SEYI SATACAKLAR KI MILLETI KOLE YAPACAKLAR ...MEVZU BU ARKADASLAR IMZA. VS UYGAR ULKELERDE OLUR

Misafir Avatar
şeyleri yemez 2018-04-03 09:55:26 @LAZ

bunlar adam olsa tükürdüklerini yalamazlardı.hatta fetönün elini bile yalamazlardı maalesef yaladılar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herkese uçak 2018-04-03 08:49:32 @LAZ

Herkes uçakla seyahat edebiliyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-04-03 08:49:08 @LAZ

Öğretmenlerin limon sattıkları günleri unutmadık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hey gidi heeey. 2018-04-03 08:46:01 @LAZ

AKP hükümeti öncesi gazetelerde Garibim öğretmenlerin resimleri çıkardı. "ÖĞRETMEN LİMON SATIYOR" ÖĞRETMEN EK İŞ OLARAK GARSONLUK YAPIYOR. şimdi öğretmenerimiz tatile gidebiliyor. ah bu iftiracı yandaş basın. hükümet yıkıp hükümet kuran gazeteler. artık sözünüz geçmiyor diye hala çırpınıyorsunuz. hala dürürst iş yapanşarı karalıyorsunuz. artık tövbe edin bence. bak bir çoğu ölüp gitti. hesaplarıda boyunlarında kaldı. siz bari kendinizi kurtarın . iftira etmeyin. gerçekleri yazın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işçi 2018-04-03 08:42:58 @LAZ

yıllardır devlet kamu fabrikaları chp nin soygunundan hala kurtulamamıştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞEKER ci ler 2018-04-03 08:41:17 @LAZ

Türkiyede 33 tane şeker fabrikası var. 25 tanesi devlet, 8 tanesi özel. DİKKAT 25 devletin fabrikası yılda 1 milyon 400 ton şeker üretiyor, özelde olan 8 fabrikada bir yılda 1 milyon 400 ton şeker üretiyor. ANLADIKMI ŞİMDİ BU ŞEKER FABRİKALARI NEDEN SATILMAK İSTENİYOR? ANLADIKMI SATTIRMAK İSTEYENLER NEDEN SATTIRMIYOR?
soymaya çalmaya, adam kayırmaya alışık olanlar devleti bir sağmal inek görüyorda ondan. inşAllah anlaşılmıştır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-02 23:20:23

İnceleyin inceleyin iyice okutun isterseniz şeker Fabrikaları olan il ve ilçelerde referandum yapalım bölge vatandaşlarına satışının yapılıp yapılmamasını soralım. El mi yaman bey mi yaman sandıkta çıksın. Ne dersiniz? İYİ günlere

Avatar
Rizeli 2018-04-02 23:02:43

Haklısın hemşehrim.

Misafir Avatar
İMZA İLE 100 TL BAĞIŞ 169 MİLYONA SATIN AL 2018-04-03 10:43:50 @Rizeli

Şartname bedeli 10 bin lira olarak belirlenirken, geçici teminat tutarları ayrı ayrı olmak üzere; Erzincan, Erzurum, Kastamonu, Alpullu, Elbistan ve Muş fabrikaları için 3 milyon TL, Bor, Kırşehir, Yozgat ve Burdur fabrikaları için 4 milyon TL, Çorum, Ilgın, Turhal ve Afyon fabrikaları için 5 milyon TL olarak belirlendi kafa mı çalışmıyor arkadaş bu kadar düşük FİYATA SATIŞ 1690000imza çarpı 100 tl kişi başı = adam başı 100 tl veremezlermi imza yerine hepsini 169 MİLYON EDER SATIN AL DAHA DA BÜYÜK BAŞKA FABRİKALAR AÇ ELEKTRONİK UÇAK UZAY SAĞLIK ALANINDA YATIRIMLAR İSTİHDAMA KATKI SAĞLA KAVGA ETME EYLEM YAPMA AKILLI OL SEN SATIN AL 100 TL BAĞIŞ TOPLA İMZA DEĞİL 169 MİLYON TOPLANIR NELER YAPILMAZKİ

Beğenmedim! (0)
Avatar
hadi beya 2018-04-02 23:53:10

Hep milli irade milli irade deyip dururusunuz gerçekten şeker fabrikası satışlarını milli iradeye sorsanıza. Görelim sizi.

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-03 00:04:39

ARKADASLAR TURKIYE SATILIRKEN SESINIZ CIKMADI SIMDI SEKERINIZE DOKUNULUNCAMI AKLINIZ BASINIZA GELDI. KIBARCA BOYLE BASA BOYLE TARAK.
GERISINI ARIF OLAN ANLAR.

Avatar
HAKAN 2018-04-03 02:57:03

ŞIMDILERDE KENDILERINI 180°DÖNDÜRÜP MILLI OLMA VE MILLIYETÇI SÖYLEMLERI DILLERINDEN DÜŞÜRMEYEN TAYYIP VE
AKPLI VEKILLER NIÇIN MILLI OLAN ŞEKER FABRIKALARINI EMPERYALIST DÜŞÜNCEDEKILERE SATMAYA KALKAR.BUNLARIN
NIYETI TÜRKIYENIN MILLI VARLIKLARINI BAŞKALARINA PEŞKEŞ ÇEKMEK OLDUĞUNDAN,MILLI HAVA YARATARAK,MUHALEFETI
KORKUTARAK SUSTURMAK ISTIYORLAR.BUNLARA 1,5 MILYON DEĞIL 15 MILYON IMZADA TOPLASAN SATMAYI KAFAYA KOYDUYSA
SATACAKLARDIR.ŞIMDIYE KADAR MUHALEFETIN HANGI UYARISINI CIDDIYE ALDILARKI.ÜMIT EDELIMKI FABRIKA SATIŞ BOMBA
SI SEÇIME YÖNELIK ALGI OPERASYONU OLSUN.YANI AKPNIN OY AVCILIĞI AÇIKGÖZLÜLÜGÜ OLSUN.ÇÜNKÜ TÜRKIYENIN MILLI
OLAN HIÇBIRŞEYI KALMADI.ELDE NE VAR NE YOK HEPSI YABANCILARA PEŞKEŞ ÇEKILDİ

Avatar