banner87

Şeker-İş Sendikası'ndan CHP lideri Kılıçdaroğlu'na ziyaret

Kılıçdaroğlu, Şeker-İş Sendikası Genel Başkanı İsa Gök ve Yönetim Kurulu üyeleriyle görüştü

Şeker-İş Sendikası'ndan CHP lideri Kılıçdaroğlu'na ziyaret

Kılıçdaroğlu, Şeker-İş Sendikası Genel Başkanı İsa Gök ve Yönetim Kurulu üyeleriyle görüştü

21 Mart 2018 Çarşamba 17:51
Şeker-İş Sendikası'ndan CHP lideri Kılıçdaroğlu'na ziyaret

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Şeker-İş Sendikası Genel Başkanı İsa Gök ve Yönetim Kurulu üyeleriyle görüştü. Görüşmede Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba da hazır bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.03.2018 21:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin 2018-03-21 19:19:06

Görüşneyin pkk ci damgası yersiniz.bakin hdp e pkk a terör örgütü değil diyor kilictaroglu bırak esip girmemeyi.kankasi

Avatar
şeker fabrikası 2018-03-21 17:56:22

Sn Kılıçdaroğlu, Vatandaş olarak sizlerden bir isteğimiz var şeker fabrikası bulunan il ve ilçelerde referandum yapılması için hükümette bastırın. Şeker fabrikalarının satışı için bölge vatandaşlarına sorulmasını istiyoruz. Meclise önerge hazırlatırmısınız. El mi yaman bey mi yaman görsünler. Milli irade sandık istiyor sandık lütfen vatandaşın sesine kulak verin lütfen

Misafir Avatar
doğru 2018-03-22 10:10:56 @şeker fabrikası

Türkiyeye yatırmlara her fırsatta karşı çıkan kmal duygu sömürüsü yapıyor şeker fabrikası yüzünden. aynen taksimde sekiz ağaç bahanesi ile GEZİ fitnesini çakartmıştı. halbuki akp milyonlarca yeni ağaçlar dikti. her mahalleye bir par projesi bile bunları kııçdaroğlunu madara etmeye yeter.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp MÜRİDİ kemal 2018-03-22 10:09:00 @şeker fabrikası

bu adama lider demeyin yahu. liderler, liderlik vasfı olan herkes kimki bu adama lider diyorsa hepsi ona kızıyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yorumcular a 2018-03-21 18:15:01 @şeker fabrikası

buradan yorum yapan lar bakın bu gazete sırf fitne ve düşmanlık ihanet, olumsuzluk, yani insanlığa sığmayan haber ve yayınlarla dolu. hangi başlığı açsanız içiniz kararıyor. sizin psikolojinizi bozmuşlar. bu yüzden saldırgan ve mutsuzsunuz. yurt gazetesinden uzak durun huzuru , mutluluğu bulun. dostca tavsiyem.

Beğenmedim! (0)
Avatar
algı operasyonları 2018-03-21 19:24:33

Bırak aydın algı operasyonlarını ne pkk sı ne hdp si konu şeker fabrikası satışı aba altından sopa gösteriyorsunuz masallar masallar İYİ günlere

Avatar