Selçuk Üniversitesi Rektöründen şaşırtan dolar yorumu

Konya Selçuk Üniversitesi Rektörü Mustafa Şahin, 5 TL’aşan dolarla ilgili ilginç bir yorum yaptı. Akarayakıt zamlarına 'ben hep 50 liralık alıyorum' yanıtını veren vatandaşa özenen Rektör Şahin, neredeyse aldığımız nefesin bile dolarla ölçüldüğü gerçeğini görmezden gelerek "Gündelik hayatımda hiç yer işgal etmiyor" dedi

Selçuk Üniversitesi Rektöründen şaşırtan dolar yorumu

Konya Selçuk Üniversitesi Rektörü Mustafa Şahin, 5 TL’aşan dolarla ilgili ilginç bir yorum yaptı. Akarayakıt zamlarına 'ben hep 50 liralık alıyorum' yanıtını veren vatandaşa özenen Rektör Şahin, neredeyse aldığımız nefesin bile dolarla ölçüldüğü gerçeğini görmezden gelerek "Gündelik hayatımda hiç yer işgal etmiyor" dedi

02 Ağustos 2018 Perşembe 13:18
Selçuk Üniversitesi Rektöründen şaşırtan dolar yorumu

Daha önce yazdığı politik mesajlarıyla gündeme gelen Konya Selçuk Üniversitesi Rektörü Mustafa Şahin, bu kez de 5 TL'yi gören dolarla ilgili yorum yaptı. Şahin bir Twitter kullanıcısının ‘’Hocam doların 5 lira oluşu hakkındaki düşünceniz nedir?” sorusuna, “Gündelik hayatımda hiç yer işgal etmiyor. Bir yana dünyadaki tüm dolarları koysunlar, öbür tarafa da Türkiye'yi… İsteyenler dolar tepelerine koşabilir. Bir zamanlar diyorlardı ya; mesele ağaç değil sen hala anlamadın mı? Ben de mesele dolar değil, hala anlamadın mı? diyorum” cevabını verdi.

“Konya reisine ve ideallerine her zaman bağlıdır, gerisi boş” diyen, AKP eski Milletvekili Burhan Kuzu’yu üniversitedeki panele davet eden ancak MHP milletvekillerine kapıyı kapattığı için eleştirilen Rektör Şahin, dolarla ilgili yaptığı yorumuyla da tepki çekti. Şahin, bir öğrencisinin kendisine, ‘Hocam doların 5 lira oluşu hakkındaki düşünceniz nedir?” sorusuna, “Gündelik hayatımda hiç yer işgal etmiyor” yanıtını verdi.

HANGİ ÇAĞDASINIZ ?

Twitter kullanıcıları da, “Hocam elektrik, doğalgaz ve benzin kullanmıyorsunuz herhalde. Hangi çağdan bağlanıyorsunuz Twitter’a? ‘' mesajı attı. Rektör ise savunmaya geçerek, “Tekraren söylüyorum, hayatımdaki öncelikler içerisinde ülkeye diz çöktürme amaçlı dolar kurundaki artışların hiç yeri yok'' dedi.

Rektöre CHP Tekirdağ Milletvekili Candan Yüceer'den de “Sayın Rektör galiba maaşı dolarla alıyorsunuz?“ mesajı gönderdi. Rektör Şahin ise, “Dolar da maaş da, her şey değil” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Omer 2018-08-02 13:36:31

Senin gibi rektörün gelmisini geçmişini sıkım piç kurusu

Misafir Avatar
BulaşıkcıAli 2018-08-02 19:23:38 @Omer

En düşük REKTÖR MAAŞI 9000 TL.... Memleketi düşünüyor gibi konuşmuş SENİ REKTÖR YAPANIN DİPLOMASI YOK Diploma önemli değil Millete gözgöregöre YALAN SÖYLEMEK AHLAKSIZLIK...Almanyada çöp atan vatandaş bu kadar alamıyor4-5 bin lira alıyorlar..Ben alınterimle bulaşık yıkadım 1700-1800 liraya denk geliyordu...Benim üniversite diplomam sahte değildi ama alınterimle 4 yıldızlı Otellerde bulaşı yıkadım VATANDAŞIN alınterini vergilerin çalmadım.....Allah sizin belanızı niye vermiyor çok merak ediyorum..Belkide halk verecek belanızı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ferzanda Işık 2018-08-02 17:18:51

Badem bıyıklı suratını ve yumuşak götünü siktigimin yobazı ,sap yiyip saman sıçıyor orospu piçi sahtekar ibne..Bu sahtekar ibne bademlerin kıblesi ABD, taptıklarıda Dolardır.Yumuşak götüne Yeni Rakı şiesi çaktıgımım badem ibnesi.

Misafir Avatar
mustafa şahin 2018-08-03 17:45:22 @Ferzanda Işık

bu yorumları yazanında yazılmasına müsade eden haber sitesi için de savcılığa suç duyurusunda bulundum sizinle yüce Türk adaleti önünde hesaplaşacağız ......
MUSTAFA ŞAHİN S.Ü. REKTÖRÜ

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ata 2018-08-02 13:35:40

Gün gelecek şunu diyecez....hatırlıyorsunuz dimi eskiden bu hocaları rektörleri...halkıyla dalga geçen edepsizle konuşan...siyasilerin adeta köpeği olan...unutmadıniz dimi diyecez...o ilim yuvalarında afedersiniz gönül eğlendiren...küçük kızları kulaklarına oturduktan bu şerefsizsizleri unutmadın dimi halkım diyecez...işte o serefisiz sektörden biride bu orospu çocuğu rektor

Avatar
ÇOban 2018-08-02 13:29:11

Doların önemi yokmuş ..Eğer bir gram erkekliğin varsa gel Erzurum'a benimle birlikte çobanlık yap ..
O zaman bu uyuyan millet görür senin erkekliğini...

Misafir Avatar
aga bizlen 2018-08-05 12:03:39 @ÇOban

egleniyo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mustafa şahin bey 2018-08-05 12:02:20 @ÇOban

dolar arttikca kullandiginiz cep telefonundan tutun et saman benzin gaz maz cogu sey e zam gelir cunku cogu seyi ithal ediyoruz bunu bilmiyormuydunuz ???? dolar artisi tabikide etkiler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@ÇOban x--------- 2018-08-02 14:49:35 @ÇOban

basina bela acarsin, bu herif öküzlerin arasina karisir sürüyüde berbat eder.

Beğenmedim! (1)
Avatar
gele me 2018-08-02 13:43:05

Adam resmen yalan söylüyor bir bu adam bilim adami yetistiriyor bilim adami yetistiren böyle olursa vatandasi nasil yetistiriyor bir düsünün

Avatar
İbo 2018-08-02 13:47:15

Abdestim var, alnım secdeye varıyor, diyerek rektör olmuşlar.

Misafir Avatar
@İbo x-------- 2018-08-02 14:48:22 @İbo

Ama öküz !

Beğenmedim! (1)
Avatar
APATİ 2018-08-02 13:44:17

Ampul kafalar memnun musunuz?Bakın kimler tarafından yönetiliyoruz!Aslında ben hep elli liralık benzin alıyorum diyen ampulun seçtiği adamlarda ancak bu kadar olur!Hak ettikleri gibi yönetiliyorlar da işte kurunun yanında yaşda yanıyor!!Birde utanmadan CHP ye saydırıyorlar onların tuzu kuru vergileriyle size bedava koli alıyorlar yakında kesilinca anlarsınız hanyayı konyayı!!

Avatar
Zülküf 2018-08-02 14:55:22

Restorasyon kılıklı yoboz...senin okudugun ögrendigin kitabı sıkım ben amina kodumun pici