banner87

Silivri'de 'Beko'ya gözaltı' gerginliği

Cumhuriyet Gazetesi davası öncesi Silivri Cezaevi önünde basın açıklaması ve gözaltı gerginliği yaşandı.

Silivri'de 'Beko'ya gözaltı' gerginliği

Cumhuriyet Gazetesi davası öncesi Silivri Cezaevi önünde basın açıklaması ve gözaltı gerginliği yaşandı.

09 Mart 2018 Cuma 17:23
Silivri'de 'Beko'ya gözaltı' gerginliği

CHP Milletvekillerinin basın açıklamasının ardından DİSK Genel Başkanı Kani Beko mikrofonlara konuşmaya başladığı sırada jandarma açıklamanın yasak olduğunu belirtti. Kani Beko'nun jandarma tarafından gözaltına alınma girişimine CHP'li vekiller müdahale etti. Ardından DİSK başkanı Beko  alandan uzaklaştırdı. Milletvekilleri ve grup bu olayların ardından duruşmayı izlemek için salona girdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.03.2018 17:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
jandarmamı 2018-03-09 17:32:54

iskenderundaki jandarmalar karılarındaki hançer gıdadan alış veriş yapıyorlar bu adam 17 temmuzda fetöden içeri alındı pişmanlık ve itirafçılıktan tutuksuz salı veridi
ne iş arkadaş jandarma kumandanları uyuyormu

Misafir Avatar
eşkiya kime denir? 2018-03-09 18:04:04 @jandarmamı

bako elin kırılasıca çek o kırılası parmağını askerimin yakasından. sizde hdp lilerden ilhammı aldınız bee?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ZEYDİ 2018-03-09 17:38:29

NASILSA SOLCULAR DA FETÖ CÜ OLDU ANLAMADIK . MECLİSTE FETÖ DİYE AKP VEKİLLER ADAM DÖVÜYORLARDI. YANI BUNLAR FETÖ CU DEĞİLLERDE NEDİRLER.BU MİLLET ENAYI MI KARDEŞİM YUTTURUYORSUNUZ. ADALET DAĞITANLAR VAR YA NE DİYORLAR BU İŞLERE HAYRET

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-09 17:54:34

AKP'NIN % 70 I FETOCU.TUTKLAMALAR MECLISTE BAŞLARSA IÇERDE YANI MECLISTE VEKILLERIN ÇOĞU OLMAYACAKLAR.BUNU
SORUŞTURMALAR BAŞLADIĞI GÜN AKP'NIN SONUNUN BAŞLANGICI OLACAĞINDAN ZERRE ŞÜPHEM YOK.ÇÜNKÜ VATAN MILLET BAYRAK DIYENLER FETÖ CENDERESINE ATILIYOR.ALLAHIN SOPASI YOK.!!!!!!!!!!!

Avatar
Kafasına göe gözaltına alıyo Milleti 2018-03-09 19:10:36

Faşistler yapmadı yaptığınızı..Dinci işidci zihniyet ülkeyi paramparça yapacak dur denilmezse...Kim onlardan ayrı düşünürse GÖZALTI CEZAEVİ İŞKENCE 12 Eylül de yaptı ama bu kadar gözükara değildi..Bunlar tam Alevi Sol Kürt Laik düşmanları..Atatürk düşmanları başta da tam açı açık söylüyemiyorlar hatta arkasına sığınıp alttan oyuyorlar bu Fetullahın çocukları Akp zihniyeti..Eirle gözaltı emirle yargı emirle tutuklama olurmu? Olursa o zaman iç savaşa kadar gider Allah korusun memleket..

Avatar
aydın 2018-03-09 20:39:48

bunlar içiyi ilagaliteye çekmek için yerleştirilmiş derin güçler.bakın sorun hdp e pkk aterör örgütü degil diyor ne diyorsunuz hdp hakında . derlerki hdp nin bir kitlesi var.