Şırnak'tan acı haber: Şehit ve yaralı askerler var

Şırnak'ta havan topu eğitim atışı sırasında patlama oldu, bir asker şehit oldu, 4 asker yaralandı.

Şırnak'tan acı haber: Şehit ve yaralı askerler var

Şırnak'ta havan topu eğitim atışı sırasında patlama oldu, bir asker şehit oldu, 4 asker yaralandı.

16 Kasım 2018 Cuma 15:46
Şırnak'tan acı haber: Şehit ve yaralı askerler var

Şırnak'ta havan topu eğitim atışı sırasında patlama oldu, bir asker şehit oldu, 4 asker yaralandı.

Ayrıntılar geliyor...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
The İmam 2018-11-16 15:55:51

Sehitlerimize Allah(cc) rahmet ve gazilerimize acil şifalar dilerim. Kederli ailerine başsağlığı ve metanet diliyorum. Siyasî hırs,fantezi ve oy kaygılarınız için Mehmedimi kullanma.

Avatar
Salkimsacak 2018-11-16 17:36:29

Hadi seçim yaklaştıkça artacak bu haberler olan gariban ailelerin çocuklarına olacak Bilal oğlan radyoları dolaşıp İtalyanca şarkı türkü söylesin

Avatar
yalancilarin manupulasyonu 2018-11-16 18:12:36

curuk muhumatmis yok neyi cikmis neyi batmis bombaymisda patlamis yalan soylemeyin bu halk manyak ve hayvan deildir orasi savas bolgesi surekli catismalar var pkk eylemleri var kaza felan yoook

Avatar
Firat 2018-11-16 19:05:53

At recep nede olsa cahil ve sigir bol,tam istedigin gibi önune ne atarsan yer.

Avatar
kemal 2018-11-16 20:19:05

Allah Rahmet eylesin....Bu "KAZALAR" hiç bitmiyor...Zaten zengin çocuğuna askerlik "YASAKLANDI" yarın ben çocuğumu kimlere emanet edeceğim? Askerlik para ile olmaz..Yurt savunması halk ile içiçe olarak yapılır halkın tepesinde oturup kanun çıkarıp YURT savunulmaz..İŞGAL yıllarında Osmanlı ordusu terhis oldu...Yurt işgaldeydi...YENİ GÖNÜLLÜ ORDU emirle komuta ile doğmadı HALKIN TOPLUMUN YURDUNU GÖNÜLLÜ SAVUNMASI ile oldu..

Avatar
T.C.DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN KEMAL ATATÜRKÇÜ ATEİST TÜRKÜM : 2018-11-16 20:42:38

Kaza olduğunu,hiç zannetmiyorum şüpheci oldum. Senki kasti.

Avatar
Komikaze 2018-11-16 22:03:38

Şehitlerimizin mekanı cennet olsun .1 hafta içinde 2.muhimmat kazası tesadüf olamaz , yalan tamamen .