banner87

Siyaset çok hareketli...MHP'de sürpriz görüşme

Adalet Bakanı Gül, MHP Genel Merkezi'ne geldi. Gül'ün Bahçeli ile görüştüğü bildirildi.

Siyaset çok hareketli...MHP'de sürpriz görüşme

Adalet Bakanı Gül, MHP Genel Merkezi'ne geldi. Gül'ün Bahçeli ile görüştüğü bildirildi.

19 Nisan 2018 Perşembe 20:16
Siyaset çok hareketli...MHP'de sürpriz görüşme

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül'ün, MHP Genel Merkezine gelerek Genel Başkan Devlet Bahçeli ile yaptığı ve yaklaşık 15 dakika süren görüşmenin, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne ilişkin uyum yasaları kapsamında yürütülen çalışmayla ilgili olduğu ifade edildi.

Gül, görüşmenin ardından bir gazetecinin, "Milliyetçi muhafazakar akademisyenlere yönelik bir FETÖ operasyonu planlandığı" iddialarına ilişkin sorusuna, "İddialarla değil, belgelerle, olgularla uğraşılır. Türkiye'de savcılar, mahkemeler, hukuk işlemektedir. Böyle bir konu, iddia hakkında bilgimiz yok. Türkiye'de hukuk sistemi var. Kimse haksız bir iftirayla karşı karşıya kalamaz." yanıtını verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2018 21:17
Anahtar Kelimeler:
MhpBahçeliAbdulhamit Gül
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-19 21:15:37

"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR"
https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Misafir Avatar
yuh sesleri 2018-04-20 01:17:58 @AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI

http://yarinhaber.net/guncel/65154/erdogan-beykozdaki-konusmasinda-yuh-seslerini-durduramadi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye 20 Temmuz 2016 tarihinden beri OHAL 2018-04-20 00:20:00 @AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI

ile yönetiliyor.” OHAL oldu bu hal OHAL sadece terroru kapsamasi gerikerken varlik fonu khk ile yasalasti dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ?? dunyanin neresinde ohal varken secime gidiliyor birde iki kisi istedi diye erken secim ??? mit polis ordu zaten akp nin emrinde askerlerimiz afrinde savasirken nerdeyse hergun sehit haberleri gelirken akp mhp secim derdinde koltuk derdinde pess gercekten pess

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
askerlerimiz afrinde savastayken 2018-04-19 23:44:57 @AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI

sehit haberlerimiz gelirken bahcelinin derdi erken secim
pess dogrusu koltuk derdine dusmus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP'NİN İŞLERİ İYİ GİTMİYOR! BÜYÜME YALAN! 2018-04-19 21:27:52 @AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI

https://www.youtube.com/watch?v=1ae8--ssqrc

Beğenmedim! (0)
Avatar
eyy bahceli bu erken secim neyin nesi 2018-04-19 21:25:41

baskanlik sistemi sonrasi federasyon devletinemi gececez ?? amerikami bunu dayatiyor ?? daha ohal varken askerlerimiz afrindeyken secimmi olur ?? ekonomi ortada secim icin parami harciycaz pess yahu

Avatar
Batarken büyüme rekoru kıran tek ülkeyiz ! 2018-04-19 21:31:13

Batarken büyüme rekoru kıran tek ülkeyiz !
https://www.youtube.com/watch?v=r1_uQgMTZWI

Avatar
eyy bahceli bu erken secim neyin nesi 2018-04-19 21:48:20

askerlerimiz sehit olurken afrinde hala savastayken ulkemizde hala ohal varken akp nin mhp nin derdi erken secim koltuk derdi

Avatar