banner87

Son anket Açıklaması... Erdoğan hiç farkında değil eriyor...

SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı; "Erdoğan'ın bu seçim işi çok zor; fuzuli anayasa değişikliği yaptı, yüzde 51'i bulamayabilir" dedi.

Son anket Açıklaması... Erdoğan hiç farkında değil eriyor...

SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı; "Erdoğan'ın bu seçim işi çok zor; fuzuli anayasa değişikliği yaptı, yüzde 51'i bulamayabilir" dedi.

28 Aralık 2017 Perşembe 09:13
Son anket Açıklaması... Erdoğan hiç farkında değil eriyor...

Kamuoyu araştırma şirketi SONAR’ın Başkanı Hakan Bayrakçı, Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı seçiminin 1. ve 2. turunda yüzde 51'i bulamayacağını söyledi. Bayrakçı, "Erdoğan'ın bu seçim işi çok zor" diyerek, "Yüzde 51-52'yi karşısındaki aday bulabilir. Çünkü Erdoğan'ın ikinci turda ilave gelecek 6-7 puanı yok" ifadesini kullandı.

'ERDOĞAN KARŞITLARI YÜZDE 55'İ BULABİLİR'

Cumhurbaşkanlığı Seçimleri'ni değerlendiren Bayrakçı, "CHP  uygun bir aday bulursa, ki bu Kemal Kılıçdaroğlu'nun kendisi de olabilir. Ya da bir başka isim çıkabilir. HDP'nin de kendi adayını göstermesi kaydıyla, her ne kadar MHP AKP'ye destek verecek olsa da, Tayyip Erdoğan'ın birinci turda yüzde 50'yi geçebileceğini ben hiç düşünmüyorum. Birinci turda Tayyip Erdoğan yüzde 45 alsa, ki bu yüzde 44'de olabilir, hatta yüzde 40 bile olabilir. Rakipleri de yüzde 10-15-20 diye dizilseler bile, ikinci turda Tayyip Erdoğan'ın bu kez yüzde 50,5 – 51'i bulabileceğini de düşünmüyorum. 51-52'yi karşısındaki aday bulabilir! Çünkü Tayyip Erdoğan'ın ikinci turda ilave gelecek 6-7 puanı yok! İkinci turda o yine 44-45'ini alır ama herkes rakibine oy verir. Rakibi kim olursa olsun, Erdoğan karşıtları ona oy vereceği için yüzde 55'i bile alabilir" ifadelerini kullandı.

'ÇOK BÜYÜK BİR HATA'

Erdoğan'ın AKP'li Belediye Başkanlarını istifa ettirmesinin çok ciddi oy kaybına yol açtığını belirterek "Hiç kimse farkında değil. Ama Tayyip Erdoğan'ın oy kaybındaki en ciddi faktörlerden biri belediye başkanlarını görevden alması olacak. O adamları 15 sene milletin karşısına çıkarıp oy istemişsiniz. Sonra açıklamadığınız bir sebeple görevden alıyorsunuz. Vatandaş merak etmez mi sebebini? Bu çok büyük bir hata. Sandığa mutlaka yansıyacaktır" dedi

"Cumhurbaşkanlığı Seçimi'ni Erdoğan kazansa, Meclis'te çoğunluğu alamazsa ne olur?" sorusuna Bayrakçı; "600 milletvekilinin 200'ünü AKP kazandı diyelim. Tayyip Erdoğan takır takır Türkiye'yi yönetir. Meclis'e ihtiyacı yok ki. Milletin “Evet” dediği sistem, bu sistem. Meclis bu sistemde havagazı. Sadece yüksek maaşlı 600 adamdan ibaret!  Hatta milletvekillerinden bakan yapmak zorunda da değil. Mesela Tayyip Erdoğan terzisini, kasabını, eczacısını, teyzesinin oğlunu getirip, hükümeti kurar" şeklinde cevap verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.12.2017 11:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cafer canbay 2017-12-28 09:20:50

Kurban olduğum Allah bu milletin yüzüne baka dediğim dedik astığım astık kestiğim kestik endi eliyle kendi dizini kesme misali olacak.

Avatar
Feridun tutuncu 2017-12-28 09:58:47

Bi şekilde oyları calacagindan şüphem yok....bir yolunu bulur YSK u kendine yönlendirir. ..referandumda oldu...Örnek kesin gösterdi. ..

Misafir Avatar
akp.den millet artık aklı başındakiler nefret ediy 2017-12-28 22:21:05 @Feridun tutuncu

bin oy hakkımız var bir tane 1 yalnız 1 tane akp.ye ver deseler asla vermeyiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-12-28 17:12:45 @Feridun tutuncu

Bu yüce halk adamınıda tanıyor haininide tanıyor. kimse korkmasın.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Bülent 2017-12-28 10:00:52

Türkiye biryerlere sürükleniyor, ivedilikle hukukçular ve muhalefet Erdoğan'ın Üniversite diplomasını var olup olmadığını araştırsınlar. İleride Türkiye'nin başı çok ağrıyacak.

Misafir Avatar
Akp.ye oy veren vermeyenin vebalini alır 2017-12-28 22:25:59 @Bülent

akp.kaldıkça daha çoooooooooooook sürüklenecek ülkemiz Türkiye..
çünkü onlar (akp ve yandaşları) geçimleri geniş iyi..avantalı..85 milyon tl..cb.ye 2018 yılında ayrılmış para..bu para yetmeyecek..çünkü bilinmeyene gidiyor..hesap vermiyor kimse soramıyor..gene ek bütçe isteyecek 8 ay yetmez bu para..tüyü bitmeyen yetimin hakkını kullanıyorlar..akp..hükümette kalsın diye gizli harcamalar açıklanmıyor..haram değilmi? haram..ancak ülke insanı hala akp.ye oy veriyor..köprüden geçmiyor hergün 130 lira para veriyor..mersindeki hast.hanede muayene olmuyor hergün 50 ila 70 lira arası millet para veriyor..BASIN HERGÜN AÇIKLIYOR..hala akp..ye oy veriyorlar.kendileride geçinemiyor..inadına oy veriyorlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
vgk. b 2017-12-28 09:25:16

uyandırmayın...

Avatar
ÖNCE VATAN %68 2017-12-28 09:41:45

BOŞUNA ÇABALAMAYIN KAFİRLER ZÜMRESİ BU MİLLETİN MÜSLÜMAN OLANLARI REİSLE BİRLİKTE PAZARA KADAR DEĞİL MEZARA KADAR BİRLİKTE 2019 SEÇİMLERİNDE GENE HÜSRANA UĞRAYACAKSINIZ.. ŞAŞIRACAKSINIZ OYLARIN ÇOKLUĞUNDAN FENALAŞACAKSINIZ EYVAH NÜSLÜMANLAR GENE KAZANDI DİYECEKSİNİZ..NEDEN BÖYLE OLDU YAA KEŞKE BİZDE MÜSLÜMANLARDAN OLSAYDIK DİYECEKSİNİZ...

Avatar
Aydin 2017-12-28 09:39:02

Ne zoru chp hdp yi desdekledikce seçim e yakın bir iki terör olayı bitmiştir o is

Misafir Avatar
001 2017-12-29 00:24:14 @Aydin

aydın ananı sktrme bana kanal faresi seni bugün pastanede vitrinde pasta kurabiye yerken yakalnmışsın tv ye çıktın tipine soktumunu

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÖNCE VATAN %68 2017-12-28 09:55:30

ön ce müslüman olun tevbe edin terör örgütlerini desteklemeyin adam olun sonra belki iktidar olursunuz

Misafir Avatar
akp.ye oy vermeyeceğiz..ZUHAL.YILDIZI 2017-12-28 22:37:34 @ÖNCE VATAN %68

müslümanlığı akp.nin ve senin gibilerden öğrenecek değiliz..
muslüman akp.lileri de millet gördü..görüyor..çocuklara musallat olan şeytanlar..önce akp.yi müslüman yapınız.kendiniz müslüman olunuz..akp.ye oy vermek artık haram oldu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÖNCE VATAN %68 2017-12-28 10:06:29

Türkiye çok güzel günlere doğru gidiyor geminin kaptanı çok sağlam tecrübeli geminin içinde ki %68 sağlam insanlarla dolu ufuk parlak yürü be REİS bu millet İNAN SENİNLE ÖL DE ÖLELİM VUR DE VURALIM GEBET DE GEBERTELİM....

Misafir Avatar
akp.ye oy yok.. 2017-12-28 22:35:17 @ÖNCE VATAN %68

Artık milletten % 68 değil.%28 dahi alamazsınız akp.li baltalılar..oraklılar..satırlılar..
millet akp.yi görüyor..akıllı kişi delilere gözü dönmüşlere, isyan çıkaranlara zulum edenlere oy vermez.veremez..vicdanı kaldırmaz..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah vursun akp.ye..inşaAllah..amin 2017-12-28 22:33:07 @ÖNCE VATAN %68

Hasta ruhlu akp.liler bahane arıyor..milletin elide sanki hamur yoğuruyor..
vur de vuracakmış..ya sana vursalar nolacak? nallar havaya.!
bu kafadaki kişilere oy verilirmi? İmkansız..psikyatriğe uğrayın akp.liler..kafa nanay olmuş..Öldürülen kim..türk vatandaşı..işte kendi vatandaşını öldürmeye azmetmiş akp.liler..görün ey millet..ve bu partiyi kapatalım milletin çoğunluğunca..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İmanlı kişi akp.ye asla oy veremez 2017-12-28 22:29:57 @ÖNCE VATAN %68

akp. varken Türkiye güzel günlere asla gidemez..gidemez gidemez.
%68,ı nerenden çıkardın..millet akp.den nefret ediyor tv.kanallarında dahi akp yi seyretmiyorken akp.şu an itibariyle %23 ila 35 arasındadır..zaten imanı olan bir kişi akp.ye asla oy veremez..imanı kaldırmaz..şehit evladının asg.üc.linin emeklinin hakkını yiyemez..ancak İMANLI kişiye aittir bu gerçekler.

Beğenmedim! (0)