Son anketlerde kararsızların oranı

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, kamuoyu araştırma şirketleriyle görüşmesinin ardından 24 Haziran'da yapılacak seçimlerde kararsızların oranının kaç olduğunu yazdı. Selvi, "Son tespitlere göre kararsızların oranı yüzde 18’e gerilemiş" diye yazarak, "Liderler, yüzde 18’i ikna etmek için çalışacaklar" ifadesini kullandı.

Son anketlerde kararsızların oranı

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, kamuoyu araştırma şirketleriyle görüşmesinin ardından 24 Haziran'da yapılacak seçimlerde kararsızların oranının kaç olduğunu yazdı. Selvi, "Son tespitlere göre kararsızların oranı yüzde 18’e gerilemiş" diye yazarak, "Liderler, yüzde 18’i ikna etmek için çalışacaklar" ifadesini kullandı.

15 Mayıs 2018 Salı 10:23
Son anketlerde kararsızların oranı

Abdulkadir Selvi'nin "Anketler başladı, kararsızlar ne durumda?" başlığıyla yayımlanan yazısının ilgili bölümü şöyle:

Bu kez kamuoyu araştırmaları da farklı olacak. Cumhurbaşkanı adayları ile seçim ittifakları ve partilerin oy oranı sorulacak. Peki nasıl olacak? O nedenle iki önemli kamuoyu araştırma şirketinin yöneticisiyle konuştum. Erdoğan’ın ilk turda seçileceği konusunda görüş birliği içindelerdi. Burada tabii oran çok önemli olacak. Bu seçimde ittifaklar yaşandığı için anketörlerin eline ilk kez seçim pusulası verilmiş. Bazen bizim muhalefet şaşkınlık yapıp, AK Parti şimdiden seçim pusulası bastırmış diye düşünebilir. Aman ha karıştırmayın o gördükleriniz anketörler.

Anket sonuçlarının değerlendirilmesi bu kez yeni sisteme göre olacak. Milletvekili sayıları belirlenirken, veriler aynen YSK’nın seçim sonuçlarını değerlendirdiği hesap sistemine göre dağıtılacak.

Cumhurbaşkanı adaylarıyla ilgili sonuçların tespit edilmesi daha kolay olacak. Ancak milletvekili sayılarının belirlenmesinde sonuçlar ittifaklara göre paylaştırılacak. HDP, tek başına seçimlere girdiği için onun oy oranı ayrıca belirlenecek. İttifakın oy oranı bütün olarak alındıktan sonra, milletvekili sayıları ‘cumhur ittifakı’, ‘millet ittifakı’ ve HDP olarak dağıtılacak. ‘Cumhur ittifakı’nın oyları AK Parti ve MHP olarak ‘millet ittifakı’ ise CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve DP olarak paylaştırılacak. Kamuoyu araştırma kuruluşları bu kez seçimlere katılım oranının yüksek olacağını, kararsızlarının oranının ise hızla düştüğünü söylüyorlar. Son tespitlere göre kararsızların oranı yüzde 18’e gerilemiş.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 11:28
Anahtar Kelimeler:
SeçimKararsızAnket
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-15 10:36:48

Simdi soruyorum; Secimlerde tayyip yine hile yaparsa muhalefetin tepkisi ne olur? Yargi tayyipin, emniyet tayyipin, ordu tayyipin, ve medya tayyipin, kimi kime sikayet edip hesap
soracaklar?

Misafir Avatar
kardeşim 2018-05-15 18:55:40 @Ossmann

Kardeşler lafa bakmayalım işe bakalım ona göre oy verelim. aklı olan yerine vermiş olur oyunu. oy namstur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kardeşim, pusula burada 2018-05-15 18:54:40 @Ossmann

bağırana değil, korkutana değil, tehdit edene değil, aldatana değil, yalancıya değil, terör sevicilerine değil, düşmana ajanlık edene değil milli ve yerli hemde başarıları tescillenmiş takdir edilmiş ve eserleri halı hazırda hizmet veren liderlere kulak verelim destek verelim. o zaman bizde kazanırız ülkmeizde kazanır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK 2018-05-15 14:54:41 @Ossmann

SIKILDIK HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ossman sende ağa bana ABD 2018-05-15 11:29:15 @Ossmann

Kstahlar yenilgiye şimdiden kılıf arıyorlar. HEMEN AĞA BABANIZ OLAN ABD YE KOŞARSINIZ KILIÇDAROĞLUNUZLA BERABER. YARDIM İSTERSİNİZ. KÜSTAHLAR SİZİ. bu halk ne ABD ye nede iş bilmezlere ülkeyi teslim etemeycektir.

Beğenmedim! (5)
Avatar
haydi sahtekar ak gençlik kudüse 2018-05-15 11:28:20

nerdesiniz ak gençlik bir dakika sonra
hep agd mi destek verecek bu olaylara sahtekar ak gençlik nerde paralı askerliği bekleyen sağlamken çürük raporu alan ak gençlik nerde çıkın ortaya şerefiniz varsa gidersiniz filistine nasıl kurtuuluş savaşında hintli müslümanlar bize yardım etti sizde edin.artık alevinin ,kürdün atatürk ve türkiye milliyetçi,lerinin sırtından geçinemeyeceksiniz .haydi gidin biz gitmiyoruz görelim ak gençliğinizi.e İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un” Türkçe Meali: Şüphesiz Biz Allah'tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O'nadır

Misafir Avatar
: @haydi sahtekar ak gençlik kudüse x--- 2018-05-15 11:32:14 @haydi sahtekar ak gençlik kudüse

di sahtekar ak gençlik kudüse x---------------Evet bşz Allah tan geldik Allah a gideceğiz. sizde öyle ama siz şeytana şeytanın yoluna girmişsiniz. cehennemi canı gönülden arzuluyorsunuz tabi görmeden bilmeden . nanmıyorsunuz tabi. işte gerçek görülünce EYVAH diyeceksiniz ama çooook gç olacak be koçum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
TAMAM 2018-05-15 11:28:25

AKP'nin kemik oyu yüzde 24

Avatar
SIKILDIK yine yalanları çıktı 2018-05-15 11:34:48

Her emekliye dini bayramlarımızda 1000 TL verilecek vaadi de doğru çıkmadı. Çünkü 1000 TL maaş alanlara 300 TL, 1000-1500 alanlara 500, 1500-2000 TL alanlara 700, 2000 üzeri emekli maaşı alanlara 1000 TL verilecek

Avatar
Aydın 2018-05-15 12:33:18

Travesti göt veren aydın ..Yine ağız isali olmuşsun .!,Lağım faresi ibne .Ne o dün .?? Akp tinin sapık imamı ile yine niye çiftleştin ..?? Kaç para verdi sana böyle angırman içğn ..adi ,ahlâksız aydın göt veren aydın travesti aydın kokeyini ver sabaha kadar aydını düz gayet basit çami helâsında ,saoık imamın camideki gizli bölümünde ,istdiğiniz her yerde ..!!

Avatar
xs 2018-05-15 14:08:45

25 Haziranda 9 uncu yenilginizi alınca acaba bu sefer ne kılıf bulacaksınız. İnsanda biraz utanma olur. Hem adayınız İNCE demiyormuydu bir araba bir kere iki kere üç kere kaza yaparsa binermisiniz diye ooooo sizi araba 8 kere kaza yaptı 9 uncu yolda.

Misafir Avatar
SANDIKLARA SAHIP CIKACAGIZ 2018-05-15 14:56:02 @xs

MILLET ITTIFAKI KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Avatar
sinan 2018-05-15 14:17:15

Ben seçimlerde en az 5-6 kez görev aldım hiç bir görevli olduğum sandıkta hile olmadı, çünki olmaz her partinin görevlisi var müşahitler var. Seçim bitince her partinin aldığı oy sayısı parti görevlisine veriliyor. Görevli anında Genel Merkezine bildiriyor. Bana biraz seçimi kaybedince zorlarına gidiyor gibi

Misafir Avatar
SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI 2018-05-15 14:56:45 @sinan

NERDE HANGI ULKEDE

Beğenmedim! (0)
Avatar
reis 2018-05-15 16:25:42

Asla yalnız değilsin...

Bu millet seninle…Seninleyiz reis...Devam...