banner87

Son ankette Erdoğan'a büyük şok!

Mediar anketi: Sonuçlara göre AKP-MHP-BBP’nin oluşturduğu cumhur ittifakı Meclis'te çoğunluğunu sağlayamıyor.

Son ankette Erdoğan'a büyük şok!

Mediar anketi: Sonuçlara göre AKP-MHP-BBP’nin oluşturduğu cumhur ittifakı Meclis'te çoğunluğunu sağlayamıyor.

24 Mayıs 2018 Perşembe 15:39
Son ankette Erdoğan'a büyük şok!

Mediar Araştırma’nın son anketine göre 24 Haziran’da Tayyip Erdoğan’a oy vereceğini söyleyenlerin oranı yüzde 43,50. İlk turda yüzde 50+1’i bulamayan Erdoğan’ın ikinci turdaki rakibiyse yüzde Muharrem İnce.

Sonuçlara göre AKP-MHP-BBP’nin oluşturduğu cumhur ittifakı parlamento çoğunluğunu da sağlayamıyor.

Mediar, 22-23 Mayıs tarihlerinde, 26 ilde 4 bin 268 kişiyle yüz yüze yaptığı görüşmeler sonucu hazırladığı seçim anketinin sonuçlarını açıkladı.

Yüzde 1,5 hata payıyla sonucu açıklanan ankete göre “24 Haziran’da hangi adaya oy vereceksiniz” sorusuna ‘AKP’nin adayı Tayyip Erdoğan’ yanıtı verenlerin oranı yüzde 43,50. Erdoğan’ı, yüzde 22,20 ile CHP’nin adayı Muharrem İnce takip ederken, üçüncü sıradaysa yüzde 19,31 ile İYİ Parti adayı Meral Akşener bulunuyor.

Diğer adayların oy oranlarıysa şöyle: “HDP adayı Selahattin Demirtaş 12,79; Saadet Partisi adayı Temel Karamollaoğlu 1,61; Vatan Partisi adayı Doğu Perinçek 0,60.”


Araştırmada katılımcılara, hangi partiye oy verecekleri de soruldu. Buna göre AKP-MHP-BBP’den oluşan cumhur ittifakını tercih edenlerin oranı yüzde 45,63. Sonuçlara göre AKP yüzde 39,61, MHP 5,31, BBP ise yüzde 0,71 oy alıyor.

CHP-İYİ Parti-Saadet Partisi-Demokrat Parti’nin millet ittifakının aldığı oysa yüzde 42,5.

HDP de yüzde 11,39 oy alarak barajı geçiyor ve Meclis’te koltuk elde edebiliyor.

Mediar Araştırma, son anketine ilişkin şu yorumu yaptı: “Seçimlere bir ay kala muhalefetin hazırlıksızlığının kendileri açısından telafi edilmiş gibi görünmektedir.”

Muhalefetin seçim öncesi girişimlerini ve toplumda yaygın olarak gözlenen iktisadi kriz endişesini göz önünde bulunduran şirket, muhalefetin oylarının yükselmekte, iktidar blokununsa destek kaybetmek olduğunu belirtti.

Değerlendirmenin devamında şöyle dendi: “1 Kasım 2015 Genel Seçimleri ile 16 Nisan 2017 Anayasa Referandumu sonuçları karşılaştırılarak incelendiğinde, bugün cumhur ittifakını oluşturan AK Parti-MHP blokunun büyük şehirlerde ve toplumun daha yüksek eğitim alan kesimlerinde bir miktar destek kaybına uğradığı görülmektedir. Türkiye çapında yüzde 10 civarındaki bu kaybın henüz cumhur ittifakı tarafından telafi edilemediği, bu kesimlerin iktidar blokundan uzaklaşma eğiliminin sürdüğü tespit edilmektedir. Bu veriler ışığında cumhur ittifakının parlamento çoğunluğunu kaybetmesi ve cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci tura kalması beklenmelidir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 17:44
Anahtar Kelimeler:
IttifakCumhurAnketErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oyumuz CHPye 2018-05-24 16:02:17

Millet ittifaki KAZANACAK

Misafir Avatar
KAYBETMEYİZ İNŞAALLAH 2018-05-25 08:28:20 @oyumuz CHPye

Bu ülkenin sigortası AKP Mimarı ERDOĞAN. bu ülke batık bitik, ekonomik askeri bir işgal durumdayken devralan ve her alanda ülkemizi şaha kaldıran bu kadroyu AKP Yİ ERDOĞANI destekleyeceğiz. kaybetmemk için ülkemizin kazanmasına kalkınmasına destek için AKP VE ERDOĞAN İLE DEVAMMMMM. ALLAH YAR VE YERDIMCIMIZ OLSUN. AMİİİİN.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
evet 2018-05-25 08:25:40 @oyumuz CHPye

Selam kardeşlerim. bakmayın bu chp nin Meral hanımın abartılı boyalı gösterilerine. bu chp baraj altında kalacak . iyi partide aynen. Terör ve Türkiye düşmanları ile birlik içinde olanlara bu halk sandıkda okkalı bir tokat vuracaktır. vuracağız Allahın izni ile.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ülkem için 2018-05-25 08:23:11 @oyumuz CHPye

chp baraj altında kalmalı. chpli

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
evet 2018-05-25 08:22:43 @oyumuz CHPye

Selam kardeşlerim. bakmayın bu chp nin Meral hanımın abartılı boyalı gösterilerine. bu chp baraj altında kalacak . iyi partide aynen. Terör ve Türkiye düşmanları ile birlik içinde olanlara bu halk sandıkda okkalı bir tokat vuracaktır. vuracağız Allahın izni ile.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-24 16:02:48

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
merak edilen 7 kupalı şamdan.a cevap 2018-05-25 00:38:57 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

http://www.dunyadinleri.com/dunya-dinleri/yahudi-dini-objeleri/oku_yedi-kollu-samdan-menora-nedir-neyi-simgeler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
merak edilen 7 kupalı şamdan.a cevap 2018-05-25 00:35:22 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Yahudilerin en eski sembollerinden biridir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
köyüm 2018-05-24 20:19:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, kış nasıl geçer diye çam ağaçlarına bakarak zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Mutluyduk. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkü 2018-05-24 19:46:30 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Kudüs sadece Türkün problemi degil. Alooooo Ege adaları, Kıbrıs noldu?
Bi ses bekliyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cevap bekliyoruz 2018-05-24 19:44:12 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

450 milyar § dıs borc ile ne yapıldı? Hangi fabrikayı actınıız? Yollar köprüler yap islet devret... Ama bu borcla ne yaptınız? Türk evlatlarının sırtına yüklediniz.
Bi dakika: Cevap vermek zorundasınız! Mutlaka hesabı sorulacaktır!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
merak edilen 7 kupalı şamdan. 2018-05-24 19:31:55 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://i.sozcu.com.tr/wp-content/uploads/2016/07/bitpazara8801.jpg
yedi kupalı şamdan neyin sembolü?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-24 19:19:05 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

oglan kerhanelerinden kurtarıcaz sizleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince ama atiyor koca koca 2018-05-24 18:46:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

komikler millet bunlara gülüyor kardeşim. bunlar siyaset yapmıyor tiyatro oynuyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PAROLA 3B MUHARREM INCE 2018-05-24 18:27:23 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
umudum çok 2018-05-24 18:23:27 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

yüzde 70 evet

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gülen insanlar, mutlu insanlar 2018-05-24 18:19:51 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Merl diyorki, İnce diyorki... diyor evet bişeyler diyor ama dedirten kim?
ABD abiniz ABD . uyumayın. Fetö deşifre oldu beli kırıldı ABD nin şimdi yeni fetöleri Fetöcükleri var aramızda . . meral, ince, kemal, selo, melo, var davar . oyunu bozacağız oyumuz CUMHUR İTTİFAKINA AKP ye.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
inşaAllah 2018-05-24 18:14:53 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Cumhur İttifakında yüzde yetmiş. mecliste 450 milletvekili. chp bara altında kalır inşAllah temennimiz öyle halk olarak. ABD hizmetçisi Türkiyedüşmanı janlarla dolu chp ye kimse oy vermez.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
. 2018-05-24 18:00:56 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://odatv.com/erdoganin-adayligina-iptal-hamlesi-23051816.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP ADAM OLSA 2018-05-24 17:16:15 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

ulan hdpye oyumu verip doğuda beleş oy almanızı engelleyeceğim hodri meydan

Beğenmedim! (0)
Avatar
Oyum HDP 2018-05-24 15:51:24

Secimi ailece dört gözle bekliyoruz ailece oyumuz HDP e.

Misafir Avatar
@Oyum HDP x ***C. 2018-05-24 16:34:21 @Oyum HDP

Demokrat olarak seciminize saygi duyariz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gurbetçi 2018-05-24 16:01:33

Helal olsun şu milletimize dünyanın neresinde görülmüş tek bir adam ülkeye el koymuş yapmadığı kumpas kalmamış hırsızlıkta tek örnek olmuş binlerce şehit kanı vebalinde olmuş yalan desen bunun kadar iyi söyleyeni geçen olmadı ve hala yüzde 43 gibi bir oy alıyorsa artık bu ülke değil bitmiş bu ülke çökmüş br kardeşlerim enkazı kaldırmak yüz yıllar sürer yazık ki çok yazık

Misafir Avatar
demi? 2018-05-24 18:37:42 @Gurbetçi

bir millet neye layiksa öyle yönetilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
t: @Gurbetçi x*****günahıda sana vebalıda sana len 2018-05-24 18:16:48 @Gurbetçi

t: @Gurbetçi x***************ÇÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ, EŞŞEK ÇÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞ. ÇÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ EŞŞŞEK ÇÜÜÜÜŞ.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
@Gurbetçi x +++CEVAP 2018-05-24 16:31:50 @Gurbetçi

Yine cok kitap okumussun hadi iyisin, buradakiler hic kitap okumuyor diye yazdigini unutmadik.

Beğenmedim! (1)
Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-24 16:24:15

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor.

Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-24 16:07:31

BURNU UZAYACAK PİNOKYO GİBİ” Şam Emevi Camiinde namaz kılacaktı olmadı, Gazzede namaz kılacaktı hala bekliyoruz. Eyyt Amerika dedi arkasından şeker fabrikalarını sattı. Burnu uzayacak burnu pinokyo gibi” http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/aksener-yusuf-halacoglu-benim-hocamdir-h94134.html

Avatar
ertunc 2018-05-24 16:07:21

mualefet gevsemesin aynen calismalara devam secim sandiklarina sahib cikin her oy kutsaldir caldirmayin bu secim akp nin sonu olacak abbas yolcudur .ince ikinci turda secilecektir kürtlerde inceye verirler .

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-24 16:15:57

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 60 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar akp nin suriye macerasi 40 milyar dolar uzeri

Misafir Avatar
tuvalet hesabi 2018-05-24 18:39:43 @AKP hangi yuzle oy istiyor

Temel Karamollaoğlu | Akp'nin başarı ölçüsü WC, deniz bitmiş
https://www.youtube.com/watch?v=ZcRe-eVkelc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şehir Hastanelerine ! % 70 hasta garantisi 2018-05-24 18:31:46 @AKP hangi yuzle oy istiyor

ŞEHİR HASTANELERİ RAPORU YAYINLANDI - Şehir Hastanelerine ! % 70 hasta garantisi
https://www.youtube.com/watch?v=aRpQIuJsdEM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"Köprüden geçende geçmeyende para ödeyecek" 2018-05-24 18:30:11 @AKP hangi yuzle oy istiyor

Ulaştırma bakanı: "Köprüden geçende geçmeyende para ödeyecek"
https://www.youtube.com/watch?v=H0qa1fE4WrA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-24 18:29:01 @AKP hangi yuzle oy istiyor

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@AKP hangi yuzle oy istiyor x 2018-05-24 18:26:49 @AKP hangi yuzle oy istiyor

AKP santraller, baraşlar, hızlı trenler, uçaklar, yollar hastaneler, lüks toplu taşıma araçları, tuneller, hastaya sakata yardım maaş, bakıcısına maaş, teknoloji, hızlı iletişim, yokluklara kıtlıklara karaborsalara son verdi bunlara dayanarak yüzünün alnının akı ile asil milletimizden oy istiyor. bizde aseletimizin gereği AKP nin yanında olacağız yine.

Beğenmedim! (5)