banner87

Son anketten de Erdoğan'a kötü haber

Gezici'nin anketine göre Erdoğan'ın oy oranı yüzde 46, Akşener'in yüzde 25-27!

Son anketten de Erdoğan'a kötü haber

Gezici'nin anketine göre Erdoğan'ın oy oranı yüzde 46, Akşener'in yüzde 25-27!

09 Mayıs 2018 Çarşamba 10:13
Son anketten de Erdoğan'a kötü haber

Gezici Araştırma Şirketi Başkanı Murat Gezici, anketlere göre Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın 24 Haziran'daki seçimde oy oranının yüzde 46 olduğunu söyledi. Gezici, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in oyu için, yüzde 25-27 bandından olduğunu aktardı. 

Gezici DW'den Nevşin Mengü'nün programında konuk oldu. Gezici 24 Haziran sonraki kurulacak yeni Meclis'te AKP ve MHP'nin çoğunluğu kaybedeceğini söyledi. Araştırma şirketinin başkanı sözlerini, "Açık ve net" olarak niteledi.  

HDP'nin baraj sorunu olmadığını aktaran Gezici oy oranı için "Yüzde 11 civarında" dedi. 

'Nevşin Mengü ile Bire Bir'de konuşan Gezici'nin açıklamaları şöyle:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 12:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 10:19:34

ALLAH İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
akp. ve cüceleri...haram olsun haklarımız sizlere. 2018-05-09 11:00:59 @Vatandaş

imanım var diyen akp.ye ve cücelerine asla oy vermez..
akp.hollanda ligorn tavuğu gibi hertarafı et bağlamış..yiyicilikten dolayı..
bu nedenle yiyiciler kaybetmek istemiyor..hem yiyicilk bitecek hemde mahkemelerde davalar açılacak...Allahım akp.ye ve cücelerine takat kuvvet verme..amin.perişan et..eblehe hali gibi..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah rast getirir inşallah..akp.den de kurtarır.. 2018-05-09 10:58:18 @Vatandaş

VAllahi kardeş aynısını milletin aklı başında olan herkes istiyor..hile hurda,,din aldatması böbürlenme..gibi işlerle uğraşmayan ve asil ve imanlı ve akıllı bir cumhurbaşkanı ve hükümeti istiyoruz..
yiyicilerden de Allah kurtarsın..ülkeyi tarumar ettiler.tarumar olsun yapanlar ve arkasındakiler..amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 10:17:49

Dolar 4.35
Euro 5.20
Motorin 5.65₺,
Benzin 6.15₺,
T A M A M Artık yolun sonu göründü ekonomi 2.80 yerlerde

Misafir Avatar
mazlum ve namuslu dul bayanlar.... 2018-05-09 11:21:53 @Vatandaş

akp ve akpye oy, verenler..Cennet yüzü görmeyesiniz..sizin yüzünüzden millet akp.nin oyuncağı oldu..suriyeliri gabonluları kenyalıları sudanlıları afkanlıları vatandaş etti..
onlar avantacı akp.nin oy deposu oldu..milleti akp..unuttu..umursamadı..aç bıraktı..perişan etti.Allahım akpyi ve arkasındakilerini de SEN PERİŞAN ET..amin..şaban ayı hürmetine.
Allah huzurunda akp.lilerden mhp.lilerden ve bbp.lilerden davacıyız..arkasındaki koyun sürüsündende..imanlarını elbet alacağız..kıyamet gününde..
yerler gökler arasındaki melekler akp.ye ve teferruatına LANET EYLESİN..AMİN..AMİN..AMİN..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp.ye millet hakkını binlerce defa haram etti.. 2018-05-09 11:04:42 @Vatandaş

muharrem ince ...kardeşim bunlar akp ve süürüsü...insanlıktan anlamazki..
şimdiden seninle kafa .buluyorlar..Vazgeç muharrem bu sevdadan..gitme...gitme..gitme..
bunların imanı dini..yalan ve para..katrilyonlar ile oynuyorlar.seni mahalle garibani gibi görüyorlar..ancak millet Allah huzurunda davacıdır o zaman ne imanları kalacak ne sevapları kalacak..lanet olsun akp.yeki milleti pasif ve gariban görüyor..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
muharrem bey randevuya gitme.. !!! 2018-05-09 10:55:38 @Vatandaş

MUHARREM bey...insanlık edip randevuya gideceksin..ancak seni gırgır,a alacak yandaş gazeteler..yani herşeyleri bahane...ve küçük düşürme..amaç kendilerine
millet indinde pay çıkartmak..BOŞVER GİTME...daha gitmeden seni horluyorlar..ayağımıza geldi diyecekler..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇALMAYA DEVAM DİYORLAR 2018-05-09 10:29:36 @Vatandaş

FABRİKALARI SATMAYA DEVAM,MAN ADAYA DEVAM,BİMLERİ,A 101 LERİ ÇOGALTMAYA DEVAM,KÖPRÜDEN GEÇMEYENDEN PARA ALMAYA GÜNDE 40 000 KİŞİYE SOYGUNA DEVAM.CAMİLERDE BEYİN YIKAMAYA DEVAM,TC HALKINI SÖMÜRMEYE YALANA,TROLA DEVAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-05-09 10:42:38

Bunlar CHP ye karşı algı operasyonudur.Sayın Akşener in 25-27 bandı oy alacak akp hala 45 bandında olacak bu Muharrem İnce in adaylığı açıklanmadan önceki ankettir.Keşke Akşener söylediğiniz bu oranı yakalasa o zaman Akp 30 bandına inecektir

Avatar
TAMAM..BU İŞ..HAZİRAN 25.DE BİTER.. 2018-05-09 10:52:18

bizden akp.ye ve kuyruklarına asla oy yoktur.
YÜZBİNLERCE DEFA ....TAMAM....
yandaş gazeteler tam hızla çalışıyorlar..30,a yakın gazete..hepsinde iftira ..küçültme..ve başlarındakinide övme..
ne yaparlarsa yapsınlar..Allahın izni ile bu iş...HAZİRAN 24.DE ..TAMAM...OLACAK..
VALLAHİ MİLLET AKP.DEN VE ARDINDAKİ İFTİRACILARDAN VE BİLEREK İSTEYEREK MİLLETİ KÜÇÜK DÜŞÜRMEKTEN İLLELLAH ETTİ..
ALLAH YARDIM EDER İNŞALLAH..25..HAZİRANDA AKP.YOK OLSUN..AMİN

Avatar
ALİ AKTAŞ 2018-05-09 10:21:00

Türkiye hem büyük tehditlerle hem de fırsatlarla karşı karşıya. Türkiye'nin küresel siyasette etkin olmaya ihtiyacı var. Daha doğrusu yeni dönemde başka bir şansı yok. Cumhur ittifakının bu konuda ne dediğini, ne yapmak istediğini biliyoruz. Cumhur ittifakı gerek terörle mücadelede, gerekse de Türkiye'nin küresel bir güç olması yolunda ne tür adımları atılması gerektiğiyle ilgili bir perspektife sahip.
Öte yandan Cumhur karşıtı ittifak ne yapacak? Cevabı açık. Türkiye'yi yeniden Batı'nın uydusu haline getirmek için çabalayacak. Türkiye'nin bırakın küresel bir güç olma hedefine sahip çıkmayı, Türkiye'nin bir bölgesel güç olma rolünden de hızla uzaklaşmasını temin etmek isteyecek. ama millet DEVAM diyecek..pazara kadar değil MEZARA KADAR.. AK yürüyüşe DEVAMMMM

Misafir Avatar
ÇALMAYA DEVAM DİYORLAR 2018-05-09 10:30:46 @ALİ AKTAŞ

FABRİKALARI SATMAYA DEVAM,MAN ADAYA DEVAM,BİMLERİ,A 101 LERİ ÇOGALTMAYA DEVAM,KÖPRÜDEN GEÇMEYENDEN PARA ALMAYA GÜNDE 40 000 KİŞİYE SOYGUNA DEVAM.CAMİLERDE BEYİN YIKAMAYA DEVAM,TC HALKINI SÖMÜRMEYE YALANA,TROLA DEVAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyoya TAMAM 2018-05-09 10:26:15 @ALİ AKTAŞ

Yani savas yayilmaci istilaci politikalarin ardina siginarak senin gibi sigirlari mefta etmeye devam etsin üstelik Emperyalist haydutlarin irak suriye gibi bölgeleri kimseye yar etmeyecegini kücücük bir cocuk bile bilirken kimin yalakaligini yapiyon embesil?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ÇALMAYA DEVAM DİYORLAR 2018-05-09 10:28:27

FABRİKALARI SATMAYA DEVAM,MAN ADAYA DEVAM,BİMLERİ,A 101 LERİ ÇOGALTMAYA DEVAM,KÖPRÜDEN GEÇMEYENDEN PARA ALMAYA GÜNDE 40 000 KİŞİYE SOYGUNA DEVAM.CAMİLERDE BEYİN YIKAMAYA DEVAM,TC HALKINI SÖMÜRMEYE YALANA,TROLA DEVAM

Avatar
CHP HIZLA ERİYOR.... 2018-05-09 10:23:48

24 Haziranda yapılacak seçimler için partilerde milletvekili aday adaylık başvuru süresi sona ererken çok çarpıcı rakamlar ortaya çıktı. AK Parti 7 bin 340 kişinin başvurusuyla milletvekili aday adaylığında kendi rekorun kırdı. Anamuhalefet partisi CHP, seçimler öncesi aday adayı başvurusunda son gün bin 500'ü geçerek Meclis'teki partiler içinde en düşük sayıya ulaştı. MHP, yaklaşık 2 bin başvuru alırken Akşener'in partisi de 2 bin 800 başvuru aldı. CHP'nin son 4 seçim öncesi başvurularda sürekli düşüş göstermesi de dikkatlerden kaçmadı.

Misafir Avatar
ERİYENLERDE BELLİ ŞİŞENLERDE 2018-05-09 10:32:56 @CHP HIZLA ERİYOR....

CHP HARAM YEMEDİGİ İÇİNDİR.BU KADAR FABRİKALARI SATSAYDI ŞİŞMAN OLURDU DİMİ KODEŞŞŞ

Beğenmedim! (1)
Avatar
burhan 2018-05-09 11:03:43

Secim karari alindigindan beri dolar ivme kazandi. Ekonomik sorun bahanesiyle "meclis oyunuzu AKPartiye vermeyin" oyununa kanmasin kimse. Etrafinizda AK Partiye ders vermek gerekir diyen AK Partililer varsa uyarin. Dersi memlekete hicbir fayasini gormedigimiz, ellerine dussek 28 subati 1000 beter yasatacak olan seytanla saf tutan muhalefete vermeyi akil etsinler once.

Misafir Avatar
lan kardas birsey anlamadim yazdiklarindan 2018-05-09 15:37:21 @burhan

lan Kardas ne yazmissin sen öyle kendin birsey anliyormusun yazdiklarinda..

Beğenmedim! (0)