banner58

Son çırpınışı da fayda etmedi: Gökçek dönemi bitti

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından istifası istenen Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek odasını topladı. Erdoğan ile son kez görüşmek isteyen Gökçek red cevabı aldı. Erdoğan kendisini havalimanında karşılamaya gelen Gökçek ile orada da görüşmedi.

Son çırpınışı da fayda etmedi: Gökçek dönemi bitti

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından istifası istenen Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek odasını topladı. Erdoğan ile son kez görüşmek isteyen Gökçek red cevabı aldı. Erdoğan kendisini havalimanında karşılamaya gelen Gökçek ile orada da görüşmedi.

16 Ekim 2017 Pazartesi 15:02
52045 Okunma
Son çırpınışı da fayda etmedi: Gökçek dönemi bitti

Uğur Can YALÇINKAYA / YURT - AKP yönetimi tarafından istifası istendiği iddia edilen Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek bugün İstanbul’dan Ankara’ya gelen Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ı karşılamak üzere Esenboğa Havaalanı’na gitti. Gökçek’in ‘son bir kez’ Cumhurbaşkanı Erdoğan’la görüşmek istediği kulislere yansırken, bu görüşmenin havaalanında gerçekleşebileceği iddia edilmişti. Ancak bu görüşme gerçekleşmedi. Erdoğan'ın kesinlikle Beştepe'ye gelmesini istemediği Gökçek'i Esenboğa Havalimanı'nda da reddetti. 

ODALARINI TOPLADI

Bu arada Gökçek’in hem Dikmen’deki başkanlık konutunda hem de belediyedeki makam odasındaki kişisel eşyalarını topladığı belirtiliyor.

AKP'Lİ MECLİS ÜYELERİ 'GÖKÇEK GİTSİN' DEDİ

AKP'li Belediye Meclis üyelerinin tamamı Melih Gökçek'in başkanlıktan ayrılmasına karşı çıkmayacağını AKP Merkezi'ne ilettiği öğrenildi.

GÖKÇEK'İN YERİNE GELECEK İSİM

Kulislerde Melih Gökçek'in yerine gelebilecek 3 isim üzerinde duruluyor. Kazan Belediye Başkanı Lokman Ertürk, Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki ve Elmadağ Belediye Başkanı Gazi Şahin'in isimleri geçiyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.10.2017 00:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zibidi 2017-10-16 15:37:20

yeni anayasa için evet evet diye yırtınanlar oh olsun hepinize. dinsizin hakkından imansız gelirmiş.

Misafir Avatar
AMAN AMAN 2017-10-17 11:25:23 @zibidi

chphayırsız evlat gibi. babadan kalan malı yeyip bitiren hayırsız evlat gibi, AMAN Belediyelerimize CHP li başkan gelmesim. yeyip bitirirler. kılıflarıda hazır akp li belediye zaten batırmıştı biz batık belediye teslim almıştık diyecekler. aman chp lilerden belediyelerimizi ve ülkemizi koruyalım .

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
kardeşime 2017-10-17 08:48:04 @zibidi

Dışa karşı süper güçlere karşı Türkiye mücadeler ediyor sınırlarımız tehdit ve baskı altında fakat CHP içeride hükümeti boş işlerle meşgul ediyor, karalama kampanyası yürütüyor. chp ye oy ve gönül verenler chp den uzaklaşın. hdp ye gönül veren kardeşler hdp den uzaklaşın. bunlar ülkemizi ABD İsrail ve teröre teslim etmek için aracı birer ajan kurumudur

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
herkese 2017-10-17 08:37:39 @zibidi

54 - Onun için ümidi kesmeyin de başınıza azab gelmeden önce tevbe ile Rabbinize yönelin ve O'na teslim olun. Sonra kurtulamazsınız.
55 - Haberiniz olmayarak ansızın başınıza azab gelmeden önce (halis müslüman olun da) Rabbinizden size indirilenin en güzelini takib ve tatbik edin.
56 - (O günden sakının ki günahkar) nefis şöyle diyecektir: "Allah'ın yanında yaptığım kusurlardan dolayı yazık bana! Doğrusu ben alay edenlerdendim."
57 - Yahut şöyle diyecektir: "Allah bana doğru yolu gösterseydi, her halde ben müttakilerden olurdum."
58 - Veya azabı gördüğü zaman şöyle diyecektir: "Bana bir geri dönüş olsaydı da ben de o iyilik yapanlardan olsaydım."
59 - (Ona): "Hayır sana âyetlerim geldi de onlara yalan dedin, kibirlenmek istedin ve kâfirlerden oldun." (denir.)
60 - Hem o kıyamet günü görürsün ki, Allah'a karşı yalan söyleyenlerin yüzleri kararmıştır. Kibirlenenlerin yeri cehennem değil mi?
61 - Kötülükten sakınan müttakileri ise Allah başarılarından dolayı kurtuluşa çıkarır. Onla

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
kardeşler 2017-10-17 08:34:30 @zibidi

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (5)
Avatar
Koç .a haber 2017-10-16 15:47:56

Millet artık akpden bikmiştir. .ilk seçimde akp%15 e inebilir.inşaAllah. parsel parsel Ankara satan adamda gitti..imanlı dediğin sen ve gökçek kalmışsınz..

Misafir Avatar
herkese 2017-10-17 08:38:38 @Koç .a haber

60 - Hem o kıyamet günü görürsün ki, Allah'a karşı yalan söyleyenlerin yüzleri kararmıştır. Kibirlenenlerin yeri cehennem değil mi?
61 - Kötülükten sakınan müttakileri ise Allah başarılarından dolayı kurtuluşa çıkarır. Onlara fenalık dokunmaz ve onlar üzülecek de değillerdir.
62 - Allah, her şeyin yaratıcısıdır. Her şey üzerine vekil de O'dur.
63 - Bütün göklerin ve yerin kilitleri O'nundur. Allah'ın âyetlerini inkâr edenlere gelince, işte onlar, kendilerine yazık edenlerdir.
64 - De ki: "Ey cahiller! Şimdi bana o Allah'tan başkasına mı kulluk etmemi emrediyorsunuz?"
65 - Andolsun ki, sana da, senden öncekilere de şu vahyedildi: "Yemin ederim ki, eğer şirk koşarsan bütün çalışmaların boşa gider ve mutlaka kendine yazık edenlerden olursun."

Beğenmedim! (0)
Avatar
osmann 2017-10-16 15:59:26

melih gokcek fetodan yargilanmali bulent arinc ne demisti ankarayi parsel parsel satti demisti

Misafir Avatar
Cevap 2017-10-16 16:16:08 @osmann

Yargilayamazlar cunki bir ucu da kendilerine deger.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatan evladlari 2017-10-16 15:51:58

Millet akpye asla oy vermez..tabiki yaşamını düşünüyorsa. Ha ben koyun gibi yaşarım makarna yerim diyorsa o başka. .ancak başkalarında zarar veriyor koyunlar vebal aliyorlar

Avatar
ahı 2017-10-16 15:49:30

gotur reıs ten ızınsız goturme yoksa gıdersın pay verırsen gıtmezsın

Misafir Avatar
vatandaş rıza.. 2017-10-16 21:56:09 @ahı

Ege...2019da sandıığa gömecek millet sizi..şimdide akp..int.te eski filmleri seyrettirmeye engel oluyor..eee millett artık oy vermeyecek..köprü parası ödüyor..yol ödüyor..%3 zam gelmeden herşeye zam geliyor..int.te filme yasak ediyor..fukarayı daha beter fukara yapıyor..hala milletten oy mu isteiyecek..geç orayı..millet kendi canını başka canlardan fazla sever..oy verirse kendi ayağına kurşun sıkmış gibidir.. yani akp.ye artık oy yok..ya meral,a veya chp.ye..OYLAR..jiiit erenköy..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-10-16 18:08:29 @ahı

Atın iftiralarınızı. leş çakallarıd bir leş buşdularmı saldırırlar, ağızları burunları kan pis görüntü ve nefret içinde görünürler. şimdi yobaz yorumcular saldırın saldırabilidiğiniz kadar. ama sizin bu ağzınızın ballanması bir rüyadır. 2019 da göreceksiniz.

Beğenmedim! (16)
Avatar
osmann 2017-10-16 16:01:48

boyle gorev degisimi olur halkin sectigini indiriyorlar kimbilir ne yolsuzluklar vardir

Avatar
vatandas 2017-10-16 15:28:27

son zamanda cok ötmeye baslamisti olur olmaz

Avatar
Tam bir parti devleti 2017-10-16 16:12:05

Gokceki sevmezdim amma secimle gelenin secimle gitmsi gerek. Neden kovuldugunu aciklayabilirler mi? Hayir, cunki bir ucu da kendileri de deger ve zor durumda kalirlar.