Son dakika haberi... Demirtaş hakkında karar açıklandı

HDP eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ın 'terör örgütü yöneticiliği' suçlamasıyla yargılandığı davada, tutukluluk halinin devamına karar verildi.

Son dakika haberi... Demirtaş hakkında karar açıklandı

HDP eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ın 'terör örgütü yöneticiliği' suçlamasıyla yargılandığı davada, tutukluluk halinin devamına karar verildi.

16 Şubat 2018 Cuma 17:32
Son dakika haberi... Demirtaş hakkında karar açıklandı

Selahattin Demirtaş, Ankara 19. Ağır Ceza Mahkemesince Sincan Cezaevi yerleşkesindeki salonda görülen davanın üçüncü gününde, iddianameye yönelik esas hakkındaki savunmasını tamamladı.

Demirtaş, dosyadaki ek klasörleri inceleyemediği için mahkemeden bu dosyaları inceledikten sonra savunma yapmak için ek süre istedi. Duruşmanın öğleden sonraki bölümünde Mahkeme Başkanı Murat İlhan, önceki ara karar gereği dava dosyasına gelen evrakı okudu. Daha sonra mütalaa için söz verilen duruşma savcısı, kuvvetli suç şüphesi ve sanığa isnat edilen suçlardan bazılarının katalog suçlardan bulunması gerekçesiyle tutukluluğun devamına hükmedilmesini talep etti.

DENİZ YÜCEL MESAJI

Savcının mütalaasından sonra savunma için Demirtaş ve avukatlarına söz verildi. Demirtaş, mütalaaya yönelik avukatlarının savunma yapacağını belirterek, “Deniz Yücel serbest bırakılmış hayırlı olsun” dedi.

Avukatların taleplerinin ardından kararını açıklayan mahkeme, Demirtaş’ın tutukluk halinin devamına karar vererek, duruşmayı 11 Nisan 2018’e erteledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.02.2018 18:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Uyumaya devam 2018-02-16 19:15:48

Ne guzel ulkenin bir numarali teröristi ulkeyi yönetiyor ve her dediginede halk inaniyor..1.fetö= rte (yillardir ulkeyi beraber yönettile.biri teröristse digeride teröristtir) 2.isid i besledi.halada besliyor ve uzantilariyla isbirlidinde..3.pkk ile herturlu pazarligi yapmistir.4.dunyanin terörist gördugu hamas ile kankadir. 5.ypg nin basini ankarada agirlamistir 6.el jaude lideri ile resimleri medyada defalarca görulmustur...bu kadar terör örgutleri ile ic ice olan kimse varmi dunyada.. ama ona göre herkes terörist bir o degil..ve haljta korkusundan agzini acamiyor uyumaya devam edelim...

Avatar
boyle bir insani 2018-02-16 18:13:57

hapislerden yatirmak alcakliktir politikalarindan korkuyorsunuz dogrulari soylediyi icin turkiyeyi duzluye cikaracak demokrasi getirecek tek lider ocalana bile restini cekmis akp recep ondan cildiriyor

Misafir Avatar
d bekir 2018-02-16 18:56:31 @boyle bir insani

PKK israile hizmet ediyor. kürtlere değil. kürtlerin katilidir ve düşmanıdır pkk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2018-02-16 18:55:41 @boyle bir insani

Selahattin Demirtaşın idamı lazım gelr ama Türkiyede idam olmadığı için ömür boyu haiste kalmalı. çünkü çok kürt ün kanına girdi, çok insanın ölümüne sebebiyet verdi. davacıyız halk olarak.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-16 18:47:08 @boyle bir insani

zaten karari kacak saray veriyor hakimler degil. Demirtas dürüst bilgili bir siyasetcidir. Keske chp de olsaydi!

Beğenmedim! (1)
Avatar
... 2018-02-16 18:17:12

bu ne sacmalior ya :)) Aktroll müsün nesin.. gidin 6yasinda cocuklara göz dikin siz. Adaleti bulmak size göre birsey degil, birbirinisin irzina gecin ki cogalin.. anali babali buyütün dogacak olan kardesinden kizini.. yani yegeninin babasi olu :))))) kani bozuklar sizi.. ensest diskilari..

Avatar
aynen öyle "böyle bir insan" 2018-02-16 18:18:20

cok dogru ve yerinde tespit..

Avatar
adalet_li 2018-02-16 18:10:32

Korkuyorum vicdanımda sızlıyor. DEMİRTAŞ ya serbes kalırsa? bu kadar suçu sabitken hala tahliye umudu taşımaları biz türk halkını derinden üzüyor. teröristlerin yaptıkları yanlarına karmı kalacak?

Misafir Avatar
adalet-li ye soru 2018-02-16 18:50:08 @adalet_li

Devleti soyanlarin foyasi 17 aralikda cikinca bu kadar vicdanin sizlamamistir. Hirsizlar serbes dolasiyorlar! vicdanin nerede yetimin hakki nerede ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-16 19:19:20

pkk a teror orgutu degil diyecek .serbes kalacak .o kadar şehit ne için veriliyor.