banner87

Son dakika: HDP'li iki vekil hakkında Afrin soruşturması!

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, HDP'li milletvekilleri Nadir Yıldırım ile Ayhan Bilgin'in Afrin operasyonuna ilişkin Twitter'den yaptıkları paylaşımlar nedeniyle inceleme başlatıldığını açıkladı.

Son dakika: HDP'li iki vekil hakkında Afrin soruşturması!

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, HDP'li milletvekilleri Nadir Yıldırım ile Ayhan Bilgin'in Afrin operasyonuna ilişkin Twitter'den yaptıkları paylaşımlar nedeniyle inceleme başlatıldığını açıkladı.

21 Ocak 2018 Pazar 15:52
Son dakika: HDP'li iki vekil hakkında Afrin soruşturması!

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, HDP'li iki vekil hakkında soruşturma başlattı.

Vekiller Nadir Yıldırım ile Ayhan Bilgin'in Afrin operasyonuna ilişkin Twitter'den yaptıkları paylaşımlar nedeniyle inceleme başlatıldığını açıkladı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 16:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALCAKSINIZ 2018-01-21 16:26:52

kimse sesini cikaramiyacak oylemi miletvekileride siz insanca seslere aliskin deilsiniz
cumhuriyetinizde demokratiklesmez ozerlikt esitlikte olmaz kurdlerin tek bir caresi var devlet kurmak dort parca birlesmeli zulumden tek kurtulus yolu

Misafir Avatar
cok ayip 2018-01-21 16:30:00 @ALCAKSINIZ

turk kurt kardestir akrabadir sense ulkemizi bolmek istiyorsun sana katilmiyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
millet senin maasini odesin 2018-01-21 16:27:36

sende 4 parcali kurdistan de yok oyle yagma cezasini ceksin

Avatar
köylü 2018-01-21 16:03:33

şeriatçılar türkiyede mahkeleri hakimleri savcılar yok ettikleri için kürtler korkudan seslerini çıkaramıyorlar sokağa çıkmaya korkuyorlar biz bunları çok iyi bilyoruz kürtleri vurmanın öldürmenin cezası onun için kürtler,n sesi çıkmıyor eğer demokrasi olsaydı bağımsız yargı olsaydı güvenlik güçlerine güvenselerdi zaten çoktan sokağa çıkmışlardı biz bunu çok iyi biliyoruz bu ülkenin uzmanıyız çok iyi tanıyoruz

Misafir Avatar
arkadas amerikanin 4 parcali 2018-01-21 16:23:28 @köylü

kurdistanini kabul etmiyoruz turk kurt kardestir akrabadir

Beğenmedim! (0)
Avatar
suriyeye girmisken 2018-01-21 16:18:52

komsumuz suriye devleti olmadan ordan cikmayalim

Avatar
aydın 2018-01-21 18:20:40

yok mu bir avukat savcı.pkk a teror orgutu degildir diyen partiye nasıl devlet yardımı yapılıyor,savcıları goreve çagırıyorum

Avatar
kemal yılmaz 2018-07-17 17:04:23

Ulan hainler haketmediginiz rakamlarda maaş alıyorsunuz hem de bu ülkeye düşmanlık, bu nasıl köpekliktir. Sittirin gidin aşağılıklar.