Son dakika... Türkiye ile ABD arasında ön mutabakat sağlandı

ABD ile ön mutabakat sağlandı. Diplomatik kaynaklardan alınan bilgiye göre, 2 gün içinde ABD'ye bir heyet gidecek. Yaptırım kararı sonrası diplomasi trafiği sürüyor. 

Son dakika... Türkiye ile ABD arasında ön mutabakat sağlandı

ABD ile ön mutabakat sağlandı. Diplomatik kaynaklardan alınan bilgiye göre, 2 gün içinde ABD'ye bir heyet gidecek. Yaptırım kararı sonrası diplomasi trafiği sürüyor. 

07 Ağustos 2018 Salı 01:07
Son dakika... Türkiye ile ABD arasında ön mutabakat sağlandı

Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre; ABD Hazine Bakanlığı tarafından açıklanan yaptırım kararı sonrası iki ülke arasındaki diplomatik görüşmeler devam ederken önemli bir gelişme yaşandı. Türkiye, iyi niyetli bir şekilde görüşmeleri devam ettirirken, belli konularda ön mutabakat sağlandı.

Diplomatik diyalog ve yapıcı tutumun devam ettirilmesi hususundan karşılıklı memnuniyet dile getirildi. Görüşmelerin yüzyüze görüşmelerle devam ettirilmesi kararı alındı.

Bu çerçevede ön mutabakata varılan belli konularla ilgili detaylı görüşmelerde bulunmak ve süreci daha ileri taşımak için Ankara’dan bir heyetin bir iki gün içinde Washington DC’ye gideceği öğrenildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.08.2018 01:35
Anahtar Kelimeler:
HeyetYaptırımTürkiyeABD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-08-07 02:57:45

Ne demiştik . Hiç bir şey çıkmaz bu söylemlerden . Bakın yarın her şey güllük gülistanlık olur demiştik ,daha yazımızın mürekkebi kurumadan oldu bitti maşAllah bir daha bozuşmazlar inşAllah .

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-08-07 08:06:37 @D

işte istikrarsız tutum buna denir.zaten devalüasyonu dolar üzerinden yaptınız bari dik durun neden korktunuz neden geri adım attınız.ulus devlet yapmaz bunu ecevit ve erbakanın ruhu şad olsun.olan koyun sürüsüne olacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
.. 2018-08-07 07:53:21 @D

oral yapmaya başlıyacaklarmı dedi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Selcuk 2018-08-07 06:54:55

EH BELLI ZATEN... BIRBIRLERINE HAYIR DIYEMEZLER.. GENE KIMBILIR TURKIYENIN HANGI HAKLARINI ORDA ABDYE VERICEKLER... GERCEK MUHALEFET OLMADIGI ICIN BU DURUMDAYIZ MILLET OLARAK.. YAZIK YA... BIDE ATATURKUN ADINI KULLANMAZLARMI ,, INSAN DELI OLUYOR..

Avatar
D 2018-08-07 04:36:56

Yahu Şavaşmı çıkacaktı sanıyorsunuz . Siz bakmayın diiklenmelerine hiç bir şeycıkte olmazdı . Bakın yarın hiç bir şey yokmuş gibi çılveleşirler . Malesef buda siyasetin cilvesidir.

Avatar
Doları olan yaksın. 2018-08-07 10:03:25

DOLAR KURU 5.39 REKOR KIRDI.

Avatar
yıldız 2018-08-07 10:36:49

"Zarrab gözaltına alındığında bu olayın çok büyük olduğunu ve Fetö tarafından dinlenen herkesin telefon kayıtlarının CİA, Alman istihbaratı ve Mossadın elinde olmasından dolayı Türkiyenin işinin çok zorlaşacağını söylemiştim.
İşler çok karışacak:(
‘Arap Baharı ama özellikle Suriye olayında herkes (Türkiye,ABD, Fransa, Almanya, İngiltere, Körfez ülkeleri..)birlikte hareket ediyordu.
IŞİD,Nusra,ÖSO ve daha neler!
Şimdi ortalıkta yalnızca Türkiye var ve herkes onun karanlık ilişkilerini biliyor.
Şantaj onların ruhunda var!" Hüsnü Mahalli

Avatar
Güvercin 2018-08-07 10:29:00

Kendi Krdü Türkü , halkı ile "MUTABAKAT" değil SAVAŞ yapıyorlar ABD ile "mutabakat" yapıyorlar!...Yüzlerce Amerikan üsüsünü kim hangi zihniyet Anadoluya getirdi kurdu...Yarın halk öğrenmiyecekmi Konya da İsrail Amerikan uçakları hergün eğitim yapıyorlar...Kimin için? Ülkeyi kapitalizmin açık pazarına çevirdiler hala kapitalistlerin arabalarına binip onarla "Tartışmaya" kalkıyorlar...Olan ezilen halka oluyor..Silahları kim satacak? Kime karşı kullanılacak bu silahlar? Araba-Kürde Farsa halklara karşı kullanacaklar iyide Arab Fars Kürdü düşman yapıp onlarla kim savaşacak kim ölecek kim öldürecek? Avruplı Amerikalı ölmüyor ki! Birde "KINIYORLAR" "Bombaları sivillere kullanmayın" diye..Çürmüş kapitalist sömürgeci tüccarlığı insanlık yenecek sonunda.