Soruşturma açılan Kaftancıoğlu’ndan ilk açıklama: ‘Hesaplaşacağım’

CHP’nin yeni İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, hakkında soruşturma başlatıldığına ilişkin haberler üzerine twitter hesabından bir açıklama yaptı.

Soruşturma açılan Kaftancıoğlu’ndan ilk açıklama: ‘Hesaplaşacağım’

CHP’nin yeni İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, hakkında soruşturma başlatıldığına ilişkin haberler üzerine twitter hesabından bir açıklama yaptı.

14 Ocak 2018 Pazar 21:17
Soruşturma açılan Kaftancıoğlu’ndan ilk açıklama: ‘Hesaplaşacağım’

CHP’nin yeni İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, hakkında soruşturma başlatıldığına ilişkin haberler üzerine twitter hesabı üzerinden bir açıklama yaptı.

Kaftancıoğlu;  “Bir doktor ve bir anneyim. Bütün yaşamımı insan hakları mücadelesine adamış biri olarak daima terörü ve terör örgütlerini lanetledim! Tüm amacım ve çalışmalarım Türkiye Cumhuriyeti devletini yüceltmek olup, saraya dair eleştirilerim de bu sorumlulukladır. Gerek şahsım, gerek partimle  ilgili karalama kampanyası yürüten herkesle  yargı önünde hesaplaşacağım” dedi.

Kaftancıoğlu'nun paylaşımları şöyle:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.01.2018 21:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yatçı dede (dirildi !) 2018-01-15 08:36:53

nine burdamısın ??? bi öpçük ver yaaa !

Misafir Avatar
noʎ ǝʌol ı CHP i love you chp 2018-01-27 23:00:25 @yatçı dede (dirildi !)

noʎ ǝʌol ı CHP i love you CHP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
su iftiraci opayi unutmayin 2018-01-27 22:55:58 @yatçı dede (dirildi !)

canan hanim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YEŞŞEE KÜRDİSTAN'CI Y-CHP (YERSEN!-CHP) 2018-01-24 14:50:35 @yatçı dede (dirildi !)

.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aydin. 2018-01-14 21:37:22

Derin yapının adamı.chp yi bitirmek için geldi.

Misafir Avatar
yörük haydar ali 2018-01-15 08:11:35 @Aydin.

fetöcüler çıkıp Allah affetsin dedi yargılandımı yok.ama siyasi hayatı boşa çıkarsa yargılanacak.bu bayanda Allah affetsin bilememişim benide kandırdılar der.veya bekir bozdağ gibi cevap verir bu adamları örnrk gösterir bir şey olmaz pişmanlık yasası varya pkklılarıda saldık ya bu pişmanlık yasasından

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-15 00:14:36 @Aydin.

derin yapının adamı olmassa biraz chp yi dusunur o attıgı tweetlerin chp yi nekadar zordurumda bırakacagını bilir ve aday olmazdı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
derin yapimi ?? 2018-01-14 23:38:02 @Aydin.

ne demek istiyorsun acikla bizlerden neler gizliyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
zarrab in rusvet verdigi bakan 2018-01-14 21:33:02

ne zaman yargilanacak ??

Misafir Avatar
Ümit Kocasakal CHP Genel Başkanı adayımi olacak?? 2018-01-15 02:50:25 @zarrab in rusvet verdigi bakan

Ümit Kocasakal CHP Genel Başkanı adayımi olacak??
https://twitter.com/avismailaltay?lang=de

Beğenmedim! (0)
Avatar
bencede tum haklarinizi arayin 2018-01-14 21:32:05

adalet yerini bulsun

Avatar