banner87

Sosyal medyanın ünlü kedicikleri kaçmış...

‘Adnan Hoca’ olarak bilinen Adnan Oktar’ın gözaltına alındığı operasyonun hedefindeki kadınların çoğu gözaltına alındı ama bir kısmının kaçtığı iddia edildi.

Sosyal medyanın ünlü kedicikleri kaçmış...

‘Adnan Hoca’ olarak bilinen Adnan Oktar’ın gözaltına alındığı operasyonun hedefindeki kadınların çoğu gözaltına alındı ama bir kısmının kaçtığı iddia edildi.

12 Temmuz 2018 Perşembe 10:03
Sosyal medyanın ünlü kedicikleri kaçmış...

Kamuoyunda "Adnan Hoca" olarak bilinen Adnan Oktar dün yapılan büyük bir operasyonla gözaltına alınmıştı. Operasyonun hedefinde 106’sı kadın 235 kişi vardı. 'Kedicik' denen kadınlardan çoğu dün gözaltına alındı ama bir kısmının kaçtığı iddia edildi.

İddialara göre kaçanlar arasında Ayça Gökçaylar var.

Bir diğer kaçan isimse Serap Akıncıoğlu. Akıncıoğlu, bir dönemin gözde mankenlerinden biriydi.

Oktar'ın sosyal medyada en çok dikkatleri çeken 'kediciği' Tülay Kumaşçı da kaçtığı söylenen isimler arasında... İTÜ Matematik Mühendisliği mezunu olan Kumaşçı, Adnan Oktar'la bir arkadaşı aracılığıyla tanışıp bir daha da ayrılmadığını söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.07.2018 18:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 12:41:40

BU ''ADNAN'CILAR'' ; 1. DÜNYA SAVAŞINDAKİ YAHUDİ CASUS ÖRGÜTÜ NİLİ'NİN YENİ VERSİYONUDUR ! NİLİ'DE GÜZEL KADIN CASUSLARI KULLANIP İSTİHBARAT TOPLARDI ! OSMANLI-YAHUDİ'LERİNİN KURDUĞU BU ÖRGÜT ! İMPARATORLUĞUMUZA ÇOK BÜYÜK ZARARLAR VERMİŞTİR ! OKUYUN ARAŞTIRIN ! BU ADNAN'CILAR TARİKATIDA AYNI ALÇAKLIĞIN DEVAMIDIR ! BU TARİKAT FETÖ GİBİ GÖRÜLMELİ VE MEMLEKETTEN TAMAMEN TEMİZLENMELİDİR ! BU MÜSLÜMAN GÖRÜNTÜLÜ SİYONİST-YAHUDİ-MOSSAD ALÇAĞI ADNAN'CILARI ; TURGUT ÖZAL DAHİL TÜM HÜKÜMETLER KORUDU AMA AKP DÖNEMİNDE RESMEN SEMİRDİLER ! ŞİMDİ AKP'LİLER YİNE ÇIKACAK VE YİNE KANDIRILDIK DİYECEK :( KAFAYI YEMEMEK ELDE DEĞİL BU ACOAYİP ÜLKEDE ! YÜCE ALLAH TÜRKİYE'MİZİ BU MÜSLÜMAN GÖRÜNÜMLÜ ALLAH'SIZLARDAN VE ONLARIN YÜZÜNDEN BAŞIMIZA GELEN TÜM BU MANYAKLIKLARDAN KORUSUN ! VE ZEKÂ SEVİYEMİZİ , MİLLET BİLİNCİMİZİ , VATAN SEVGİMİZİ YÜKSELTSİN :(

Misafir Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-07-12 12:58:18 @TC-KEMÂLİST

OKTAR BABUNA'NIN İLİK KANSERİ YALANI İLE TÜRKİYE'DEN SENELERCE KAN TOPLAYIP ! (BİLHASSADA FETÖ'NÜN TV'LERİNDEN !?!) SİYONİST'LERİN TÜRKİYE'NİN GENOM HARİTASINI ÇIKARTMASINA YARDIM ETMELERİNİDE UNUTMAYALIM ! BU SİYONİZMİN ETNİK SAVAŞLARI ORGANİZE ETMESİNİ ÇOK KOLAYLAŞTIRDI !

Beğenmedim! (0)
Avatar
ELİFFF 2018-07-12 13:01:16

Sayın İNCE şiir yazdı diye demediğini bırakmayan medya islamı dini kullanan insan bile diyemiyeceğim bu kişilere bakıyorumda sadece kedicik diyorsunuz YAZIKKk

Misafir Avatar
Muttalip 2018-07-12 14:57:05 @ELİFFF

Haklisin, ilk acilis , benden botox lu silikonlu orospular.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muttalip 2018-07-12 15:09:16

Sahte Mehdi boku yedi !!!!!!!

Avatar
fuji 2018-07-12 12:00:08

her türlü pisliği din şemsiyesi altında yapmışlar Allah belanızı versin