Soylu'dan ilk ABD açıklaması: Amerika'da bir malımız var... Bırakmayız!

Soylu'dan, ABD yaptırımları sonrası ilk açıklama geldi.

Soylu'dan ilk ABD açıklaması: Amerika'da bir malımız var... Bırakmayız!

Soylu'dan, ABD yaptırımları sonrası ilk açıklama geldi.

02 Ağustos 2018 Perşembe 09:06
Soylu'dan ilk ABD açıklaması: Amerika'da bir malımız var... Bırakmayız!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, ABD'nin kendisine yönelik yaptırım kararına ilişkin yaptığı açıklamada "ABD'de bir malımız var FETÖ. Onu da orada bırakmayız, alacağız." dedi.

ADALET BAKANI: BU TOPRAKLARDA ÖLMEK DIŞINDA BİR DÜŞÜM OLMADI

Dün gece Adalet Bakanı Abdülhamit Gül de kararla ilgili "Benim bu topraklarda yaşamak ve bu topraklarda ölmek dışında bir düşüm olmadı. ABD'de veya Türkiye dışında herhangi bir ülkede ne bir dikili ağacım ne bir tek kuruş param da yoktur. Nasip olursa belki bir gün memleketim Gaziantep'te küçük bir zeytinlik alırım." demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.08.2018 09:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GERCEKLER 2018-08-02 10:48:12

suleyman soylu denen kel orospu cocugu, bir zamanlar o amerika'daki malin elini opuyor, agzindan akan salyalari yutuyor, gotunu kokluyordun. asil mal sen ve senin diplomasiz baskanin. amerika sizi iktidara getirdi, sizi kondom gibi kullandiktan sonra yerinize baskalarini da getirir. bir kondomsun sadece suleyman soylu.

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-02 11:14:37

Ülen bırakın bu kof atarlanmaları palavraları.Dolar 5 tl olmuş,adamlar bizi soyuyor,onunla uğraş.Canı cehenneme fetönünde seninde,hükümetinizinde be.

Avatar
Emine 2018-08-02 10:12:12

Kahr olsun Soysuz oglu Eşşek oglu..Yasasin ABD ve Kahr osun Barbar TC

Misafir Avatar
Tarik 2018-08-02 11:41:24 @Emine

Emine hanim veya AMINA hanim, sen ABD'nin ve siyahlarin yaragina doyamadin herhalde. Biz Türkiyede bazen birbirimize kizariz ama bazen birlik oldugumuzda kimse önümüzde duramaz. Git ver ABD'ye.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Emine x--------- 2018-08-02 10:58:03 @Emine

lan ibne, senin kuyruk acin ne ? cinsiyetini saklayip burda yorum yaziyorsun hötöröf...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ata 2018-08-02 11:03:58

Sulo dolar 5 lira ..anliyormusun...komiksin sulo gerçekten millet ne derdinde sen ne dersindesin...yazıklar olsun lan size

Avatar
BLN 2018-08-02 14:06:11

bu iki bakan hangi gelirle Amerika'dan mal edinmişler. Bence bu daha önemli

Avatar
GELE ME 2018-08-03 23:15:53

YAPTIRIMIN ANLAMI MILOSEVIC GIBI LAHEY ADALET DIVANI SAVAS SUCLARI MAHKEMESIDIR MAL MÜLK MESELESI DEYILDIR CIK BAKAYIN YURT DISI GEZISINEDE GÖREYIM SENI HELE RTE HEY ABD HEY AVRUPA DIYE BAGIRMALARI SENI VE ADALET BAKANINI KURTARACAKMI GÖRÜRÜZ SAVAS SUCU ISLEDIGINIZDE DÜSÜNECEKTINIZ

Avatar
Ulkucu 2018-08-02 12:15:19

Sn bakan kurusıkı konuşuyor ama millete komik oluyor.Emine denen zilli kalmak.Bu Ülke Turklerindir ve barbar değiliz.O kadar kizilderiliyi biz yok etmedik oruspu.Amina koyayim emi senin

Avatar
Cevher Doğan 2018-08-02 15:29:43

ÜLKE BAĞIRARAK ÇAĞIRARAK YÖNETİLMEZ .FETÖ KONUSU SİZLERİ AŞAR GİBİ GELİYOR. ÇÜNKÜ ÇOK SEVERDİNİZ TABİKİ YANLIZ DEĞİLSİNİZ ARKADAŞLARINIZ ÇOK.............BİRLİK BERABERLİK OLURSA HER ŞEYİ AŞARIZ.AMA O DA YOK.