Soylu'dan Kılıçdaroğlu'na: İspat etmezsen boğazına ne takacağız göreceksin 

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Man adası belgeleriyle ilgili iddialarına yanıt verdi.

Soylu'dan Kılıçdaroğlu'na: İspat etmezsen boğazına ne takacağız göreceksin 

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Man adası belgeleriyle ilgili iddialarına yanıt verdi.

05 Aralık 2017 Salı 17:24
6295 Okunma
Soylu'dan Kılıçdaroğlu'na: İspat etmezsen boğazına ne takacağız göreceksin 

Soylu, "Man Adası'ndaki paraları ispat edemezsen boğazına ne takacağız göreceksin" dedi.  CHP lideri Kılıçdaroğlu, partisinin bugünkü grup toplantısında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yakınlarının Man Adası'nda şirket kurduğu ve para transferi gerçekleştirdiklerine dair iddialarını tekrarladı.

Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarının ardından A Haber'e konuşan Süleyman Soylu, "Man Adası'nda Cumhurbaşkanının yakınlarının paralarının olmadığı ispatlanırsa biz onun boğazına ne takacağız görecekler. CHP'lilere sesleniyorum başınızda bir düzenbaz var. Bu iddiasını ispat edecek, etmezse şerefsizdir, alçaktır. Bu adam sahtekardır" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cok ayip 2017-12-05 17:37:56

bogazina ne takacaksiniz bu siddet nedir topluma ornek olmalisiniz ayip ayip

Misafir Avatar
bb 2017-12-11 14:49:41 @cok ayip

mhp zamanı . mhp deki çürükler ayıklandı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kötüler amin dememiş beni beğenmemişler**** ege 2017-12-11 14:45:06 @cok ayip

Allah iyileri korusun zalimleri yalancıları kahretsin. ülkemizi sevenleri Allah korusun sevmeyenleri Allah kahretsin. hoşgörü sahiplerini, adil olanları Allah korusun kötüleri kahretsin. hep beraber amin diyelim***bu duaya amin demeyen insanın insanlığından, vatanseverliğinden şüphe edilmezmi krdeşlerim. bakın altı tane memnuniyetsiz var şimdilik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-12-08 08:50:23 @cok ayip

Allah iyilari korusun zalimleri yalancıları kahretsin. ülkemizi sevenleri Allah korusun sevmeyenleri Allah kahretsin. hoşgörü sahiplerini, adil olanları Allah korusun kötüleri kahretsin. hep beraber amin diyelim.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ege 2017-12-05 18:43:01 @cok ayip

Ayıpmı? yahu edep yahu edep. kılıçdaroğlu ana avrat , çoluk çocuk, düz gidiyor. yalanlarıda bir başka. ama siz kalkmış neye ayıp diyorsunuz. asıl size ayıp hemde çok ayıp.

Beğenmedim! (29)
Misafir Avatar
ben bildimm 2017-12-05 18:41:48 @cok ayip

ZİLL takacaksınız.

üçnkü ZİL i hak etti kılıçdaroğlu. ZİLLİ zilli diyeceğiz artık.

Beğenmedim! (27)
Avatar
Emin Koç 2017-12-05 17:37:43

Orospu çocuğu .Süleyman

Misafir Avatar
emin e cevap veren yavsaga 2017-12-05 21:54:34 @Emin Koç

Emin e cevap veren yavsak sende o.nun en önde gidenisin dürzü yalaka.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
emin e cevap 2017-12-05 18:45:19 @Emin Koç

emin ecvp**** eee sana kim olduğunu soranmı oldu emin. kalktın künyeni saydın. sus len dangalak o çocuğu olduğunu bize neden söylüyorsun. .

Beğenmedim! (22)
Avatar
Diplomat 2017-12-05 17:38:48

Sayın bakanım Kılıçtaroğlunun belgeleri sahteyse alın komisyonda inceleyın çıkıpta bunlar sahredir dediğinde bunu kumpasmı kurdunuz nederden biliyonuz sahte olduğunu 1 siterlinlık şirkete 18 günde 15 milyon dolar nasıl haraket görüyor birda CHP sinı vatana hiyanet diyorsunuz peki 23 milyon kişi ihanetmı ettiler Ne kadar hareket kelime vars asaydırıyorsunuz bunlar yakışık değil

Avatar