banner87

Soylu'dan kritik Kandil açıklaması! Çok yakın zamanda...

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 'Çok yakın zamanda Kandil'e ay yıldızlı bayrak dikilir ve Türkiye bir melanet yuvasından daha kurtulur' dedi.

Soylu'dan kritik Kandil açıklaması! Çok yakın zamanda...

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 'Çok yakın zamanda Kandil'e ay yıldızlı bayrak dikilir ve Türkiye bir melanet yuvasından daha kurtulur' dedi.

19 Haziran 2018 Salı 11:42
Soylu'dan kritik Kandil açıklaması! Çok yakın zamanda...

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Çok yakın zamanda Kandil'e ay yıldızlı bayrak dikilir ve Türkiye bir melanet yuvasından daha kurtulur" dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 13:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
- 2018-06-19 11:56:20

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Avatar
Özgür 2018-06-19 13:44:00

Madem yapabiliyordunuz niye bu zamanı beklediniz ki. Kimin kimlerle anlaştığı kimin kime oy kazandırmaya çalıştığı çok açık. Abd ile anlaşırsınız menbiçe girersiniz. Pkk ile anlaşırsınız boşaltılmış kandile bayrak dikersiniz. Seçimden sonrada çıkarsınız. Merak edilen bunun için ABDye PKKya ne verdiniz. Yada zaten ortakmıydınız. AKPden birtane fetöcü çıkmadı çok ilginç değilmi. Fetöcü olduğu bilinen 4 fetöcü akpden millet vekili adayı şu an. Bu ne perhis bu ne lahana turşusu.

Avatar
ABC 2018-06-19 13:49:55

SEÇİM 2 TIRA KALSIN Kİ DAHA GÜZEL VAATLER DUYALIM....

Avatar
nuh 2018-06-19 14:18:01

şimdiye kadar niye dikmedin elinden alan mı vardı 16 yıldır tek tabanca yönetmediniz mi?

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-19 14:57:50

SEN KANDILE ZOR TÜRK BAYRAĞINI DIKERSIN.HA IRAKIN BAYRAĞINI DESEN ANLARIM.SEN ORAYI İŞGÄL ETMEYE GITMEDIN
TERÖRİT TAKIBINE GITTIN.AĞZINIZDAN ÇIKANI KULAĞINIZDA DUYSUN.YARIN BAŞKA BIR DEVLET TÜRKİYENIN BIR BÖLGESI
NE BAYRAK DIKSE NICE OLURDU.EMPATI BAKAN BEY EMPATİ YAPIN.SÖYLEDIKLERİN DEVLET ADAMLIĞIYLA BAĞDAŞMIYOR.SE
ÇIM İÇİN AKAYINIZ ŞAŞKIN TAVUKLAR GİBİSİNİZ.HAKIM DERKEN B...M DIYORSUNUZ.

Avatar
eyy akp millet ne yiycek ne icecek 2018-06-19 15:04:18

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Avatar