Soylu: Kandil'e gidip oturacağız

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, PKK’lıların bulunduğu Kandil dağına operasyon yapılacağının mesajını verdi.

Soylu: Kandil'e gidip oturacağız

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, PKK’lıların bulunduğu Kandil dağına operasyon yapılacağının mesajını verdi.

15 Kasım 2017 Çarşamba 20:33
Soylu: Kandil'e gidip oturacağız

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, şunları ifade etti:

Kandil'e gidip oturacağız. Sınırın 25 kilometre ötesindeki kampları hepsini tarumar edeceğiz.

Kızımın etrafından 3 kere DHKP-C'liler alındı. Neyini kaybedersem kaybedeyim bu örgüt tarihin en acı dönemini yaşayacak. Sabahları evden oğlumun ve kızımın öldürüleceğini düşünerek çıkıyorum. Buna alıştırıyorum kendimi.

15 Temmuz'u yok sayıyorsunuz. Böyle bir şey olmadı mı? Şimdi tarif etmek de zorlanıyorum. ABD'de oturanın mı 15 Temmuz'u yaptığını sanıyorsunuz. Eğer böyle düşünüyorsanız buralarda oturmayalım.

SOYLU, SORULARI YANITLADI

Soylu, bakanlığının 2018 yılı bütçesinin TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda kabul edilmesinin ardından, gazetecilerin sorularını yanıtladı.

"Rakka'dan tahliye edilen IŞİD'liler Türkiye için risk oluşturur mu?" sorusu üzerine Soylu, şöyle konuştu:


"Hayır, daha önce Soufan Center'ın (ABD merkezli düşünce kuruluşu) da çok yanlış bir açıklaması oldu. 'Sanki orada IŞİD'in içerisindeki Türklerin Türkiye'ye geldiği ve Türkiye için tehdit oluşturduğu...' Bu, tamamen Dışişleri Bakanlığından alınan bir bilginin çarpıtılmasıdır. Böyle bir şey kesinlikle söz konusu değildir. Orada Dışişleri Bakanının söylediği, sınırın ötesinde BM'nin birtakım kamplarında bulunan ve bizim haberimizin olduğu, IŞİD'le ilişkisini olduğunu düşündüğümüz veya düşünülen Türk sayısıdır. Takipte bunların çocukları, kadınları... Kimisi eşi çatışmada ölmüş, onlar böyle gruplar.

Soufan Center, zaten özür diledi resmi bir bilgiyi çarpıtarak verdiği için. Ama bizim kamuoyumuz da çok makes bulmadı. Böyle bir tehdit algılaması bizim açımızdan şu anda elbette söz konusu değildir. Ama gerek sınırlarımızda gerekse sınırlarımız içerisinde bu konuya yönelik tüm tedbirleri aldığımızı herkesin bilmesini isteriz. Sadece bunlar için değil, buradan gelecek IŞİD'li, PKK'lı, her ne olursa veya düzensiz göçmen, bizim için hepsi aynı. Elbette terörist daha önemli ama gerek düzensiz göçmenlere karşı gerekse de onlara karşı sınırlarımızda bütün tedbirler alınmış durumdadır. Böyle bir bilgimiz de duyumumuz da söz konusu değildir."   

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.11.2017 22:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hani lan 2017-11-15 20:47:39

nisanda bitirecem kimse artik agzina almiyacak ne oldu kimse agzina almadi senin agzinda kaldi

Misafir Avatar
ülkem 2017-11-16 09:38:12 @hani lan

PKK yı tek başınamı sanıyorsunuz bre hükümete laf yetiştiren cahiller? pkk nın arkasında kimlerin olduğunu biliyormusunuz? pek ala biliyorsunuz ama cahil ve yobazlığınız sizi kin ve nefret ile haraket ettiriyor. devletine, milletine, hükümetine sahip çık pkk da kalmaz hainde.

Beğenmedim! (1)
Avatar
yeter artik 2017-11-15 22:46:43

ordu polis mit elinizde hala aglasiyorsunuz pes valla abi yonetemiyorsan istifa et toplumu aglama duvari gibi kullanma

Avatar
Mantiken 2017-11-16 00:32:10

Pkk toror orgutu hicbirzaman alan hakimiyeti gutmedi isid gibi hic yapmadi bu u yapsaydi yuz defa yok olmustu pkk realist davranmakda her zaman kandile giderseniz onlarda geri cekilip baska alanlara gecer asla kaybedecegi bir alan savasina girmez o yuzden zaten yok edilemiyor sikisirsa kendini kurtariyor hep

Avatar
YA..GİT İŞİNE UFAK ATTA ÇİVCİVLER YESİN , BE ADAM 2017-11-16 04:20:41

Yok ya sahimi..?? Vayyy,canına,soylu git işine be adam .Ufak atta çivçivler..yesin ..!!40 SENEDİR pkk var .Terörist PKKLILAR KANDİLE MODEREN MALİKANE YAPMIŞLAR CUKUZİLERİ BİLE VARMIŞ PKK LI FOSEPTİKLERİN ..KANDİLDE YAZLIK,KIŞLIK MALİKANELERİ tayyip İN KAÇAK SARAYINDANDA BÜYÜKMÜŞ 2 MİSLİYMİŞ ..PKKLI LAPIMFARELERİNİN EĞİTİM ,ALANLARI SILAH DEPOLARI ,HADDA SİNEMA SOLANLARI VS ,VS AKLIN7ZA NE GELİRSE HER ŞEYLERİ OLDUĞU GIBİ,40SENEDİR KANDİLİ BU FOSEPTİKLER ..moderen şehir yapmışlar ..10 larca bin kişi eğitiliyor, yetiştiriliyor muş hastaneleribile varmış bir koş sütü eksikmiş SÖZDE VEKİL H DP tisi pkklı terörist demirtaş sorun arasıranpkklı teröris kardeşini ziyarete gidiyordu .Şimdide kodese ..kitao yazıyor,sazçalılıyor ,resim yapıyor SÖZDE MASUMİDET ROLLERI OYNUYOR SENPATİ KAZANACAK GÖYA KENDİNİ ACINDIRIYOR PKKLI TERÖRİST MECLİSŞN PKKLILARI VAYAN HAYINLERİ ..ŞEREFSŞZLER ..HER NEYSE KANDİLİ MECLİSİN PKKLI TERÖRİSTİ SÖZDE VEKİL demirtaş sorun ..Dolayısı ile boş ver soylu ufak atta çivçivler..yesin !!SENKİ o KADAR KOLAY..karşı komşuya çay içmeyemi gidiyorsun..adama bakın ALLAH AŞKINA ..nasıl normal bir konuşmamış gibi SENKİ sohpet eder gibi KANDİLE GIDECEĞİZ PİKNİK YAPACAĞIZ OHH ,OHH ÇALSIN,SAZLAR OYNASIN SOYLU BEYLER ..HALAYLAR ÇEKECEĞİZ KANDİLDE ..YA GİT İŞİNE BE ADAM ALAY KONUSU OLMA ..pkkya şerefsiz abd FAŞİT, IRKÇI ve değer büyük ülkeler son moderen silahlarla ..DONATILAR ALLAH KORUSUN AKBABA GİBİ BEKLİYORLAR TÜRK VATANIMIZA SAKDIRMAK İÇİN..IRAK ,SURIYE ..AFGANİSTAN BITİ SIRADA ..TÜRKİYE ,İRAN VAR ALLAH KORUSUN ..PKKLA BİR OLUP 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAK İÇİN ellerinden geldiğince..KANDİLE CEPANE YIĞDILAR..SAĞIR SULTAN BİLE DUYDU soy sen neden bahsediyorsun .?

Avatar
YA..GİT İŞİNE UFAK ATTA ÇİVCİVLER YESİN , BE ADAM 2017-11-16 04:23:52

Yok ya sahimi..?? Vayyy,canına,soylu git işine be adam .Ufak atta çivçivler..yesin ..!!40 SENEDİR pkk var .Terörist PKKLILAR KANDİLE MODEREN MALİKANE YAPMIŞLAR CUKUZİLERİ BİLE VARMIŞ PKK LI FOSEPTİKLERİN ..KANDİLDE YAZLIK,KIŞLIK MALİKANELERİ tayyip İN KAÇAK SARAYINDANDA BÜYÜKMÜŞ 2 MİSLİYMİŞ ..PKKLI LAPIMFARELERİNİN EĞİTİM ,ALANLARI SILAH DEPOLARI ,HADDA SİNEMA SOLANLARI VS ,VS AKLIN7ZA NE GELİRSE HER ŞEYLERİ OLDUĞU GIBİ,40SENEDİR KANDİLİ BU FOSEPTİKLER ..moderen şehir yapmışlar ..10 larca bin kişi eğitiliyor, yetiştiriliyor muş hastaneleribile varmış bir koş sütü eksikmiş SÖZDE VEKİL H DP tisi pkklı terörist demirtaş sorun arasıranpkklı teröris kardeşini ziyarete gidiyordu .Şimdide kodese ..kitao yazıyor,sazçalılıyor ,resim yapıyor SÖZDE MASUMİDET ROLLERI OYNUYOR SENPATİ KAZANACAK GÖYA KENDİNİ ACINDIRIYOR PKKLI TERÖRİST MECLİSŞN PKKLILARI VAYAN HAYINLERİ ..ŞEREFSŞZLER ..HER NEYSE KANDİLİ MECLİSİN PKKLI TERÖRİSTİ SÖZDE VEKİL demirtaş sorun ..Dolayısı ile boş ver soylu ufak atta çivçivler..yesin !!SENKİ o KADAR KOLAY..karşı komşuya çay içmeyemi gidiyorsun..adama bakın ALLAH AŞKINA ..nasıl normal bir konuşmamış gibi SENKİ sohpet eder gibi KANDİLE GIDECEĞİZ PİKNİK YAPACAĞIZ OHH ,OHH ÇALSIN,SAZLAR OYNASIN SOYLU BEYLER ..HALAYLAR ÇEKECEĞİZ KANDİLDE ..YA GİT İŞİNE BE ADAM ALAY KONUSU OLMA ..pkkya şerefsiz abd FAŞİT, IRKÇI ve değer büyük ülkeler son moderen silahlarla ..DONATILAR ALLAH KORUSUN AKBABA GİBİ BEKLİYORLAR TÜRK VATANIMIZA SAKDIRMAK İÇİN..IRAK ,SURIYE ..AFGANİSTAN BITİ SIRADA ..TÜRKİYE ,İRAN VAR ALLAH KORUSUN ..PKKLA BİR OLUP 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAK İÇİN ellerinden geldiğince..KANDİLE CEPANE YIĞDILAR..SAĞIR SULTAN BİLE DUYDU soy sen neden bahsediyorsun .?

Avatar
dönme başkan 2017-11-16 08:55:59

önce hakaret ettin sonra bakan oldun senin neyine inanayım gider kandile oturursun koz ateşinde kahraman mehmetçiklerle bir kahve pozu verip arkandada yakalanan canilerin resmi olur ondan sonra inanırım nabız yoklamayı bırakın birazda ekonomi konuşun zam zam zam anamızı ağlattınız be .yağ kuyruğunda bekliyordum ama param vardı mal yoktu.

Avatar
Sadık 2017-11-16 09:39:47

Sayın Soylu DYP diye bir parti vardı o da son başkanıydı.Öncekiler Tansu çiller sonra Mehmet ağardı..Dyp ye ne olduğunu açıklamıyor.DYP geel başkanıyken Akp genel başkanı Erdoğana hakaretler yağdırdığı videoları duruyor Yuotubelerde.Şimdi geçen kış ne demiş okuyorum Yine böyle atıp tutmuş Eski genelkurmay başkanımızın bu Kandil konusundaki konuşmalarını okuması dileği ile kuru kuruya seçim propagandası yapmaktan vazgeçmesi dileği ile..

Avatar