Soylu ve Albayrak arası gerginlik fiziki boyuta taşındı

Toplantı öncesi Anıtkabir'e giden YAŞ üyelerinden Süleyman Soylu, damat Berat Albayrak'a omuz attı, ardından da kameralara bakıp gülümsedi.

Soylu ve Albayrak arası gerginlik fiziki boyuta taşındı

Toplantı öncesi Anıtkabir'e giden YAŞ üyelerinden Süleyman Soylu, damat Berat Albayrak'a omuz attı, ardından da kameralara bakıp gülümsedi.

03 Ağustos 2018 Cuma 08:04
Soylu ve Albayrak arası gerginlik fiziki boyuta taşındı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yla, Erdoğan'ın damadı Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ın arasındaki gerginlik fiziki bir boyuta taşındı.

Toplantı öncesi Anıtkabir'e giden Yüksek Askeri Şura (YAŞ 9üyelerinden Süleyman Soylu, damat Berat Albayrak'a omuz attı,

Albayrak'ın yüzünde sinirili bir ifade varken Soylu'nun bu temasın ardından kameralara bakıp gülümsemesi dikkatlerden kaçmadı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Desene 2018-08-03 08:39:15

Yandım keten helva koyunların kırkılma zamanıda geçti ne yapaklar acaba?!

Avatar
dikkat haberci 2018-08-03 08:39:05

FİTNE ÇIKARTMAK İSTEYEN HABERCİ! fitne çıkarmak büyük günahtır. kardeşler arasını bozmak isteyen büyük günah işlemiş olur.

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-15 16:28:37 @dikkat haberci

YARAGIMIN ANTENİ SENİ BİR SİKERİM .. SİKERKENDE ANNEN YARAGI İÇİNDE HİSSEDER PİÇİN DOĞURDUĞU KAHBENIN EVLADI YARAK HASAN SENIN LAKABINI KİŞİLİĞİNİ SİKEYIM ANNENIN BABANIN ELINE VEREYIM .. PİÇİN EVLADI AMERİKAN GÖTÜ YALAYICISI OROSPU COCUGU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
korkusuz 2018-08-03 13:44:35 @dikkat haberci

"kartel bir numara" adli orospu cocugu, amerika'nin gotunu yalayan sizler nato uyesi degil misiniz? incirlik'te gotunuzu siktirmiyor musunuz? hadi konus orospunun evladi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-03 11:36:21 @dikkat haberci

korkusuz denen serefsiz pislik senin zihniyetini sikeyim yarak kafalı .... amerikan götü yalayıcısı yavsak senin ta aq

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
korkusuz 2018-08-03 09:39:29 @dikkat haberci

israil'in yarragini yalayanlar kardes olamaz. o bok kafani sikeyim senin. filistin dusmani pic turk, sen once niye nato uyesi oldugunuzu bir aciklar misin? sonra muslumanlik tasla orospunun evladi!!!!!!

Beğenmedim! (3)
Avatar
akp lileri seviyorum 2018-08-03 10:17:44

ne güzel devlet adamlarımız var .bir çelik çomak oyunu eksik.tüm ciddiyetleri ile bugün yeryüzünde hangi potu kıralım diye ugraş veriyorlar bravo size

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-03 10:39:54

Boş laf bunlar.Soylu denen herif Tayyip in damadına omuz atacak kadar soylu olamaz.Tayyip e harun gibi geldin karun gibi oldun deyip AKP ye kapağı atan bir adamdan bahsediyoruz.

Avatar
BAŞKANIN DAMADA 2018-08-03 12:35:03

OMUZ ATMA MESELESİ..BİRAZ ZOR..CESARET İSTER .ÇARPIŞMIŞLARDIR.

Avatar
Tarik 2018-08-03 12:47:29

Yok omuz atti ve yok öyle bakti. Oglum bunlar birbirlerine kur yapiyorlar. ....... ..........!

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-08-03 12:55:14

NERDEN KARDEŞ OLUYORLAR.KÖPRÜDEN GEÇERKEN BIRBIRINE SÜRTTÜKLERINDENMI YOKSA.