Sözcü'ye kayyum atanacak, iddiaya var mısınız?

"Yargılanacaksınız ve yaptıklarınızın hukuki bedelini ağır ödeyeceksiniz"

Sözcü'ye kayyum atanacak, iddiaya var mısınız?

"Yargılanacaksınız ve yaptıklarınızın hukuki bedelini ağır ödeyeceksiniz"

14 Ocak 2019 Pazartesi 12:12
Sözcü'ye kayyum atanacak, iddiaya var mısınız?

Cem Küçük yine çok konuşulacak bir yazı kaleme aldı. Sözcü'ye kayyum geleceğini iddia eden Küçük, "İddiaya var mısınız?" dedi.

Küçük, "Yargılanacaksınız ve yaptıklarınızın hukuki bedelini ödeyeceksiniz. Sözcü'ye de kayyum gelecek. Tarihin çöplüğündeki yerinizi de alacaksınız. İddiaya var mısınız?" dedi.

Küçük'ün iddialarının satırbaşları şöyle:

"Her ülkenin millî güvenlik sırları olur. Devletin sırları ifşa edilmez. Türkiye’nin DEAŞ’la mücadele eden Türkmenlere gönderdiği silahları terör örgütüne yolladığı algısı oluşturmak için bunları yapanlar sonucuna katlanır. Sözcü bu haberle açıkça millî güvenliği ihlal etti. 6415 Sayılı Terörizmin Finansmanı Yasası çok açık. "Türkiye El-Kaide'ye yardım etti" ağır suçlamadır. İddianame çok açık. Tek başına FETÖ'nün sözcülüğünü yapan bu haber bile Sözcü'ye kayyum gelmesi için yeterli.

Zaten hukuk adamlarımız bu yasayı işletiyorlar. İkinci iddianame davası nisan ayında başlayacak. O tarihe bile gerek kalmadan Sözcü'ye kayyum gelecek ve Sözcü TMSF'nin bir şirketi olacak. Millete ettikleri ihanetin bedelini ağır ödeyecekler. Ayrıca şu anda 17-25 Aralık sonrası Sözcü'de başta Soner Yalçın olmak üzere hepsinin bu konularda yazı yazan köşe yazılarının bütün makaleleri tek tek inceleniyor.

Neticede Tayyip Erdoğan'ı devirmek istediniz, ama başaramadınız. Türkiye teröristlere yardım ediyor dediniz. Devlet sırlarını ifşa ettiniz. Yargılanacaksınız ve yaptıklarınızın hukuki bedelini ağır ödeyeceksiniz. Sözcü'ye de kayyum gelecek. Tarihin çöplüğündeki yerinizi de alacaksınız. İddiaya var mısınız?"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zeydi 2019-01-14 12:34:08

siz bu ülkede yöneticimısınız yoksa SAVCI MI neyin kafası.

Avatar
AMK 2019-01-14 12:18:47

MEN DAKKA DUKKA meali çalma başkasının kapısını, çalarlar senin kapını. Seni gidi kripto fetocu seni.

Misafir Avatar
fifi 2019-01-14 21:32:16 @AMK

It bile sahibinden korkar havlamaz bu curet nereden geliyor
alternatif 1 FETÖNUN var oldugu ve hala söz sahibi oldugunu göstergesi
alternatif 2 Fetö var Erdogana hukmediyor veErdogan eger Cem Kucuge birse yaparsa kucuk elindeki bilgileri sizdiracak ,bu sefer halk 17-25 aralik olayina inanmayacak ,simdi bu it bu cureti nereden aliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-14 13:28:24 @AMK

bu kahpe Cem Kucugu görmem bile beni canavara ceviriyor yani hayatimda dusunmedigim aklimin ucundan bile gecmeyen seyler geciyor ,Erkege benzeyen birini yatirp irzina gecmek gibi ,bu tipi yavas yavas bir asit bidonuna sarkitmak gibi seyler dusunuyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cem ceminer 2019-01-14 13:27:01 @AMK

söyle bakalım cem efendi 2012ye kadar ne yaptın 2012de bu medyaya nasıl girdin önce onun hesabını ver kes traşı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
LİDER ler bu kişiler 2019-01-14 12:51:34 @AMK

LİDER TİPİ BU İŞTE

ATATÜRK

ÖZAL

ERDOĞAN

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN BÜYÜK LİDER. ATATÜRK, ÖZAL, VE ERDOĞAN. YOLUN AÇIK OLSUN TÜRKİYEM.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
bu adam biliyor. 2019-01-14 12:37:56 @AMK

Sözcünün ihanetini biliyor, gördüler ülkesine ve ilkesine ihanet ettğini sözcü gazetesinin. göründü eşkiyalık yaptıkları adam olacağı söylüyor, olması gerekeni söylüyor. ama bieler ama bilmeyerek her neyse doğru söylüyor. Sözcü gazetesi ülkemize kültürümüze ahlakımıza ters vede düşmanlık ediyor dumadan.

Beğenmedim! (14)
Avatar
zeydi 2019-01-14 12:45:57

BEN SANDIM fetö cu siyasiler tutuklanacak.

Avatar
Metin 2019-01-14 13:34:17

Bende diyorumki yakinda cem kucuk senin popona birgun kayyum atancak cunki cok gotverensin.idareli kullanmiyonki?onune gelene veriyon.

Avatar
salkimsacak 2019-01-14 13:34:16

Kayyum arpcadan alinma bir söz aslinda tam karsiligi kalkik demek Cem Kucuk senin ananin amina öyle bir kayyum girecekki ne Recep nede Feto indiremeyecek karin anan nerede su anda gerci karin olmaz senin olsa olsa kocan vardir pic

Avatar
volkan 2019-01-14 14:22:05

Nereden nereye bir zamanların fetöcüleri şimdi vatan sever oldu, vatanseverlerde fetöcü oldu...Fetöye metiyeler dizen ne istedinizde vermedik diyenler sarayda bir eli yağda bir eli balda milletin vergileri ile yan gelip yatarken feötü ile mücadele edenler fötücülükle suçlanıyor.

Avatar
M. GÜVEN 2019-01-14 15:48:07

Ya tersi olup da sen hukuki bedel ödersen ne olacak, hiç düşündün mü, cUm efendi?

Avatar
Muhalif 2019-01-14 13:03:56

Artık gazeteci geçinen bazı eski tüfek fetöcülerin hakim savcı gibi iddianame hazırlayıp karar verdikleri bir süreci yaşıyoruz. Bunları söyleyebilme cesaretini gösteriyorsa bir bildiği var. Yakında arkası gelebilir.