SP lideri Karamollaoğlun'dan o haberlere tepki

Temel Karamollaoğlu: "İnsanlar iftirayı peynir ekmek gibi yiyor, bunu da en çok Ak Parti'yi destekleyenler yapıyor."

SP lideri Karamollaoğlun'dan o haberlere tepki

Temel Karamollaoğlu: "İnsanlar iftirayı peynir ekmek gibi yiyor, bunu da en çok Ak Parti'yi destekleyenler yapıyor."

14 Mayıs 2018 Pazartesi 20:23
SP lideri Karamollaoğlun'dan o haberlere tepki

Saadet Partisi’nin cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, Twitter’da yaptığı paylaşımda, “Suçlayacaklar, iftira atacaklar, hakaret edecekler, provoke edecekler, yalan söyleyecekler, çarpıtacaklar, montaj yapacaklar. Peki, biz ne yapacağız: GÜLÜMSE :)” ifadelerini kullandı.

Cuma namazını İstanbul’daki Eyüp Sultan Camii’nde kılan Karamollaoğlu ile eşini 15 Temmuz darbe girişimi sırasında yitiren bir kadın arasındaki diyalog, iktidara yakın basında “Saadet Partisi Genel Başkanı’ndan 15 Temmuz şehidinin eşine çirkin hareket” şeklinde haberleştirilmişti.

"İnsanlar iftirayı peynir ekmek gibi yiyor, bunu da en çok Ak Parti’yi destekleyenler yapıyor"
İktidara yakın gazetelerde Karamollaoğlu’nun Esma Yılmaz’ın üzerine yürüdüğü iddia edilirken; cuma akşamı gazetecilerle yediği yemek sırasında konuya dair soruları yanıtlayan Saadet Partisi lideri böyle bir şeyin gerçekçi olmadığını belirterek şunları söylemişti:

“Uzaktan bağırıyordu, çevredeki insanlar da tepki gösteriyordu. Ben o hanımefendinin ne söylediğini duymak için yanına gittim ama çok sinirliydi. Öyle bir hal içinde ki. Bir dakika diyorum ama o öyle bir hal içinde ki, dinlemeyip ağır hakaretlerde bulundu. Üzerine yürümek diye bir şey yok. Bu çarpıtma, çok kötü bir şey. İnsanlar iftirayı peynir ekmek gibi yiyorlar, bunu da en çok Ak Parti’yi destekleyenler yapıyor. Ayıptır, günahtır.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 20:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trol 2018-05-14 20:50:44

Allah tan korkan iftira etmez. Way way way. Allah tan hiçte korkmadan iftira ediyorlar. Bunuda Allah a inandığını söyleyen yapıyor. Ancak iftira ettiğini kabul etmeyerek Allah I ve insanları kandırdığını sanıyor. Peki buna ne diyeceğiz

Misafir Avatar
o dediğin partiyi destekleyenler 2018-05-15 10:41:42 @Trol

kayseride parkta bibirlerini d.....yorlar .onlar herşeyi yapar müslüman olsalar iftira atmazlar hepsi hakim önünde yargılanacak yağan yagmurda aynı yolda beraber yürümenin hesabını verecekler yaşasın karamollaoğlu ve millet ittifakı sandıkları tüfeklerle koruyacagız gerekirse bu uğurda şehitte oluruz.e İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un” Türkçe Meali: Şüphesiz Biz Allah'tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O'nadır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-14 21:58:08

KAZANACAK TAMAM

Avatar
Unal 2018-05-15 00:29:47

ALLAHA INANAN INSAN YALAN SOYLEMEZ MUSLUMANI KANDIRMAZ MUSLUMANIN MADALYASI KALBINDE BEYNINDE OLAN ALLAH SEVGISIDIR MUSLUMAN YAHUDIDEN MADALYA ALMAZ ALANLARLA BIRLIKTE OLMAZ YAHUDILERLE DOST OLAN MUSLUMANLA DUSMAN OLUR CUNKI ISIN UCUNDA YAHUDILERIN TANRININ KENDILERINE VADETTIGINI SOYLEDIKLERI MEZEPOTAMYA YANI BOP BOLGESI VAR MUSLUMANIM DIYEN BIR DEGIL IKI KERE DUSUNUP BIR YAZMALI

Avatar
aynen 2018-05-14 22:01:24

NASIL İNSANLAR OLDUK ABD İSRAİL AB kendilerinden olmayan tüm ülkeleri n insanlarını kıyıma uğratıyor herşeylerine el konuyor bu nasıl DUMURA UĞRAMAK UĞRATILMAK nelerimizi nasıl yitirdik ortalama 80 yıllık ömürde ey müslüman veya değil

Avatar
bob eş başkanları 2018-05-15 10:34:48

yüzünden şu muslumanların başına gelene bak ..........kanlı para bu kadar önemlimiydi....bobçular daha nekadar müslüman kanı akıtacaksınız sözümü anlayanlar anladı

Avatar
ÇALIŞMAYA DEVAMMM , AKP YE DEVAMM. 2018-05-14 20:44:43

ALLAH TAN KORKAN İFTİRA ETMEZ.

Avatar
....... 2018-05-15 10:57:51

muslumanların kanından
seçim malzemesi oluşturuluyor amerika bob eş başkanlarını koruyor

Avatar
ihsan 2018-05-15 11:17:58

Erbakan Hocanın kurmuş olduğu Saadet Partisinin başında senin gibi dengesiz birisinin olmasından utanıyorum. Nedeni Ömrü boyunca Erbakan hocaya salyalarını akıtan Uğur Dündara plaket vermen, daha düne kadar sana katil diyen medyanın borazanlığını yapıyorsun yazıklar olsun sana.Şimdi seni öven o medya sanmaki seni sevdiklerinden değil sadece Sayın R. Tayyip ERDOĞANI karaladığın için.