SP lideri son noktayı koydu

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 2019'da yapılacak cumhurbaşkanlığı seçimleriyle ilgili olarak AKP ve MHP'ye tepki gösterdi.

SP lideri son noktayı koydu

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 2019'da yapılacak cumhurbaşkanlığı seçimleriyle ilgili olarak AKP ve MHP'ye tepki gösterdi.

11 Mart 2018 Pazar 13:28
SP lideri son noktayı koydu

 Karamollaoğlu, "Biz uyum yasalarının çıkacağını düşünürken ortaya ‘Cumhur İttifakı’ çıktı. Ya bırakın bunları şimdi. Milletin derdine bakın. Ülkenin derdine bakın” dedi. Adını anmadan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "ilkeler ittifakı" mesajına değinen Karamollaoğlu, "Eğer kurulacak bir ittifak olacaksa o da ‘İlkeler İttifakı’ diyoruz. Bu ilkelerde öyle ‘beş milletvekili ver, on bakanlık al’ pazarlığı ile de ölçülemez. Bu memleket değil 20 milletvekiline, 120, 200 milletvekiline bile satılamaz" ifadesini kullandı.

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Anayasa Komisyonu Başkanı ve AKP İstanbul Milletvekili Mustafa Şentop, ittifak çalışmaları kapsamında Saadet Partisi'nin kapısını çalmıştı. Karamollaoğlu ise, bu görüşmede "Gündemimizde ittifak yok" ifadesini kullanmıştı. Bunun üzerine Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Saadet Partisi'ne şöyle sitem etmişti:

"Bizim kapımız kapanmış değil, yasal olarak kapanmayana dek. Muhataplarımızdan karşılık gelmesi halinde onu da değerlendiririz. Ben görüşmeyi yaptım, hatta Sayın Şentop’u da tekrar gönderdim. Ama oradan henüz maalesef bir ses çıkmadı."

“Daha seçim gününe çok var"

Milli Gazete'de yer alan habere göre, Karaman’da partisinin 6’ncı olağan il kongresine katılan  Karamollaoğlu, ittifak tartışmaları ile ilgili konuştu. Ülkenin her alanda sorunlar ile karşılaştığını, bundan etkilenen milletin de derdinin bir türlü bitmediğini, aksine giderek arttığını belirten Karamollaoğlu, bu sıkıntılı günlerin çözüm reçetesinin Saadet Partisi olduğunun artık herkes tarafından anlaşıldığını savundu.

Ülkenin, vatandaşın bin türlü sorunu olmasına rağmen hükümetin tek derdinin cumhurbaşkanlığı seçimi olduğunu belirterek konuşmasına başlayan Saadet Lideri Karamollaoğlu, “Daha seçim gününe çok var. Onların derdi ittifaklar kurmak. Biz uyum yasalarının çıkacağını düşünürken ortaya ‘Cumhur İttifakı’ çıktı. Ya bırakın bunları şimdi. Milletin derdine bakın. Ülkenin derdine bakın” eleştirisinde bulundu.

"Milletin sorunlarını dert edinin"

Ülkenin, vatandaşın bin türlü sorunu olmasına rağmen hükümetin tek derdinin cumhurbaşkanlığı seçimi olduğunu belirterek konuşmasına başlayan Saadet Lideri Karamollaoğlu, “Daha seçim gününe çok var. Onların derdi ittifaklar kurmak. Biz uyum yasalarının çıkacağını düşünürken ortaya ‘Cumhur İttifakı’ çıktı. Ya bırakın bunları şimdi. Milletin derdine bakın. Ülkenin derdine bakın.” eleştirisinde bulundu.

"Biz buna nasıl ortak olalım"

İttifak tartışmaları ile ilgili çok çarpıcı değerlendirmelerde bulunan Karamollaoğlu, şunları kaydetti: “Ülkede bir korku imparatorluğu var. Kimse sesini çıkartamıyor. Biri ağzını ufak açsın hemen tepesine biniyorlar. Sonra diyorlar ki, ‘gelin Cumhur İttifakı’na katılın’. Biz böyle bir ittifaka nasıl katılabiliriz? Böyle bir mesuliyeti nasıl alabiliriz? Adaletten, kardeşlikten uzak bir yerde nasıl durabiliriz? Böyle bir anlayışa nasıl ortak olabiliriz? Biz adaletin, huzurun, kardeşliğin yanındayız. O yüzden eğer kurulacak bir ittifak olacaksa o da ‘İlkeler İttifakı’ diyoruz. Bu ilkelerde öyle ‘beş milletvekili ver, on bakanlık al’ pazarlığı ile de ölçülemez. Bu memleket değil 20 milletvekiline, 120, 200 milletvekiline bile satılamaz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.03.2018 13:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Karamollaoğlu Bey 2018-03-11 13:54:21

sizi tebrik ediyoruz cok cesurca dogrulari konustunuz

Misafir Avatar
selim nikli 2018-03-23 03:46:41 @Karamollaoğlu Bey

sende realite korlugumu var ?? euro oldu 4900 lira uzeri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
selim 2018-03-12 08:39:41 @Karamollaoğlu Bey

Terazinin göüne koydum temel ve kılıçaroğlu nu . ikiside Düşmandan yana. hainlik tarafları ağır basıyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
YOK yaaa 2018-03-12 08:38:37 @Karamollaoğlu Bey

Temel asıl koministtir size saadetli görünüyor . siz uyuyun. hem kominist hem ingiliz kültürüne sahip . adam türkiyeyi ingiltere yapmak istiyor .ne haber

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
AT ve Temel Karamollaoğlu benzerliği!!! 2018-03-12 08:36:57 @Karamollaoğlu Bey

Temel beye bu col ve kominist kesimin övgüleri birer tuzaktır. köyde atı yakalamak için brz tuz uzatırdık gel yavrum gel gel koçum gel gel nazlım gel derdik sonra yakalardık atı tuza gelince sonra ooooo! gözün yamanlık görmesin ata bir bnedik ter kan içinde kalırdı zavallım. şimdi Temel bey AT durumuna düşmez umarım.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-03-11 16:40:21 @Karamollaoğlu Bey

doğru tebrik tamamen destekliyoruz bu at hırsızlarınada ortalığı bırakmayacağız onlar şimdi hakim önüne çıkmamak için seçilmek için her şeyi yaparlar dikkatli olup kenetlenmemiz lazım bu kızıl sakallıları göndermek için

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHPli 2018-03-11 15:34:12

YASASIN 'ILKELER ITTIFAKI'

Avatar
Hayır Bloğu 2018-03-11 15:13:35

Akp mhp koalisyonu %40 algı operasyonlarını artık vatandaş yemiyor HAYIR bloğunu kurun artık İYİ Parti, CHP ve SP blok oluşturulursa vatandaşta rahatlar emanet, gezen ve karamsar oylar yerini bulur Vatandaş olarak bunu siz siyasi parti liderlerinden talep ediyoruz Vatandaş olarak ekonomik sıkıntılardan bunaldık artık YETER söz vatandaşındır.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-11 14:16:07

Sorarım AKP lilere;
MÜSLÜMAN OLARAK CEVAP VERİRMİSİN! !
Bebek Katiline Bebek Katili Demek Yerine, İMRALI diyenlere! !
Sorarım size; Binlerce Güvenlik Görevlimizi, ŞEHİT ve GAZİ Yapanlar, Binlerce Bebeklerin ve Sivil Vatandaşımızın KATLİAM EMRİNİ verenler Elebaşı Bebek Katili ile İMRALI da + Canileri ile OSLO da Görüşme EMRİNİ verenlerle,
Bebek Katilinin Mektubunu Diyarbakır Meydanından Okutturup, TRT de Canlı Yayınlatıp ve A.A. sından Tüm dünyaya ÖNEMLİ Haber olarak geçiren Partiyle,
FETÖ Terör Örgütü Elebaşına "NE İSTEDİYSE + Hatta İSTEMEDİYSE de VERENLERLE"
Koalisyon = İttifak yapılmasına Bir MÜLÜMAN Olarak RAZIMISINIZ! !
Bir MÜSLÜMAN Olarak, Şehitlerimizi + Gazilerimizin + Bebeklerimizin + Sivil Vatandaşlarımızın, KUL HAKKININ YENDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ! !
Bir MÜSLÜMAN Olarak Bu KOALİSYON dan = İTTİFAK tan, HAYIR GELİR mi, SÖYLERMİSİNİZ ?
Saygılarımla.

Avatar
Saadet Partisi 2018-03-11 16:40:19

Sizce seçimlerde parmak boyası niye kaldırıldı?

Misafir Avatar
Unuttum partisi. 2018-03-11 19:21:56 @Saadet Partisi

neden oldugunu bilmiyorum, sana sormayi da unuttum , gördünmü şimdi !

Beğenmedim! (3)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-11 14:18:13

Sn Erdoğan ve AKP liler;
Türkiye’nin birliği için beraberliği için kardeşliği için diyorsunuz da! !
Peki, NEDEN Hayattayken Rahmetli ERBAKAN’ ı 2001 Yılında TERKEDİP – GİTTİNİZ – YENİ PARTİ KURDUNUZ! !
Neden; SP den KOPTUNUZ da Sizler SP ve Rahmetli Erbakan’ a neden destek olmadınız? ?
Rahmetli Erbakan’ ı YALNIZ BIRAKTINIZ? ?
Rahmetli Erbakan, Sizin SİYASETTE VAR Olmanızı Sağlamadı mı! !
Siz ve Arkadaşlarınız SP ve Rahmetli Erbakan’ ı NEDEN Yalnız Bıraktınız, NEDEN TERK Ettiniz! !
Ne Uğruna TERK Ettiniz! ! Kimin Uğruna! ! Rahmetli Erbakan’ ı TERK ETTİĞİNİZE Değdi mi?
Rahmetli Erbakan TERK Edilmeye DEĞEN BİRİSİMİYDİ? ?
Saygılarımla.

Misafir Avatar
neden bop esbaskanligini ustlendiniz 2018-03-23 03:49:31 @YILDIRIM

sorusunu unuttun

Beğenmedim! (0)
Avatar
zeyde 2018-03-11 15:53:35

kim doğru konuşursa ondan yanayız. adam dese ki 5.000tl asgari ücret vereceğiz yok ben o kadar istemem sonra zırlar gider vermeyen partiye oy atar sonra der ki geçinemiyorum. o zaman GEBER sana o yakışır.

Avatar
M.G. 2018-03-11 13:52:58

YİĞİDO TEMEL'İN TAŞŞAĞININ TEK TARAFI, C.İTTİFAKININ BAŞLARININ KAFA AĞIRLIĞ TOPLAMINDAN DAHA AĞIR GELİR.İNANMAYAN TARTSIN.