banner87

Süleyman Soylu'dan valilere CHP talimatı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, valilere şehit cenazelerinde CHP İl Başkanlarını protokole kabul etmemeleri talimatı verdiğini açıkladı. HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan'ı aradığını da kabul eden Soylu, 'Söylediklerinde eksik yoktur fazla vardır' dedi.

Süleyman Soylu'dan valilere CHP talimatı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, valilere şehit cenazelerinde CHP İl Başkanlarını protokole kabul etmemeleri talimatı verdiğini açıkladı. HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan'ı aradığını da kabul eden Soylu, 'Söylediklerinde eksik yoktur fazla vardır' dedi.

28 Haziran 2018 Perşembe 15:21
Süleyman Soylu'dan valilere CHP talimatı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, valilere şehit cenazelerinde CHP İl Başkanlarını protokole kabul etmemeleri talimatı verdiğini açıkladı. Soylu, "Valilere müsteşarım üzerinden talimat gönderdim; 'CHP İl başkanlarını bundan sonra şehit cenazelerinde protokole kabul etmeyin' diye. Bu kadar basit. Onların gideceği bir adres var. PKK mensuplarının cenazeleri var" dedi. Soylu HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan'ı aradığını da kabul ederek "Söylediklerinde eksik yoktur fazla vardır" dedi.

'CHP SEÇMENİ SORUMLU'

AKP'nin Gaziosmanpaşa ve Bayrampaşa ve Esenler ilçe başkanlıklarına teşekkür ziyareti sırasında konuşan Bakan Soylu, "HDP'yi baraj üstüne çıkaran CHP seçmenidir. Bu onların sorumluluğudur" diyerek şöyle devam etti:

"Bundan sonra terör örgütünün şımarıklığı da onların sorumluluğudur. Bunu da açık, altını çizerek söylüyorum. Bu sorumluluk tarihe yazılmış, not düşülmüştür. Milletimiz de bunu çok net olarak görmüştür. Demirtaş'ın 8,5, HDP'nin oyu ise baraj üstüne çıkarak 11,5 civarında olmuştur. Bu açıdan şunu ifade etmek istiyorum. Önümüzdeki seçimlerde de bu tip oyunları, aklımıza gelmeyen ve yakıştıramadığımız ittifakları çok net göreceğiz."

VALİLERE CHP TALİMATI

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Esenler AKP İlçe Başkanlığı ziyareti sırasında gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını da yanıtladı. Soylu, "Valilere müsteşarım üzerinden talimat gönderdim; 'CHP İl başkanlarını bundan sonra şehit cenazelerinde protokole kabul etmeyin' diye. Bu kadar basit. Onların gideceği bir adres var. O adresi de göstereceğiz. PKK mensuplarının cenazeleri var. Biz onları çok kısıtlı kaldırtıyoruz. Onlara bir kişilik kontenjan ayıracağız. Sandıkta beraberlerse cenazede de olacaklar" diye konuştu.

PERVİN BULDAN'I ARADIĞINI KABUL ETTİ

Soylu, Doğubeyazıt'ta Mevlit Bengi'nin öldürülmesinden sonra HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan'ı arayıp partisini sorumlu tuttuğunu ve "O köyde taş üstünde taş bırakmayacağım" sözlerini doğruladı. Soylu "Evet aradım. Söylediklerinde eksik yoktur fazla vardır. Arkadaşlarım o bölgede sokağa çıkma yasağı ilan ettiler. Gerekli soruşturmalar sürüyor. Çok ciddi gözaltılar var. Bu arkadaşımızın katilini bulacağız" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mg 2018-06-28 16:10:52

şehidin ailesi seni sokmasa ne yapacaksın

Misafir Avatar
paü tde bölümünün ibineleri 2018-07-05 22:10:56 @mg

pamukkale üniversitesi türk dili ve edebiyatı bölümünden ceyhun vedat uyğur, turgut tok, özgür kasım aydemir, mustafa arslan, yunus balcı hepsi ibine ya acaba trencilik oynuyor mudurlar https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göt yalayıcı özgür kasım aydemir 2018-07-05 21:24:52 @mg

sırf bi yerlere gelebilmek için sik emip taşakları da dudaklarıyla vakumlayabilecek aşağılıkta bir insan. öğrencilere karşı davranışı ise iğrenç... özgöt kasık gaydemir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
( ATATÜRK ) www.ulusalradyo.com ( FM 100.8 MHZ ) 2018-07-05 17:58:44 @mg

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-07-04 10:20:52 @mg

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-06-29 00:36:47 @mg

Tek kelime ile "Kişkirtici"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
üzüntü verici ama.... 2018-06-28 23:26:44 @mg

kimlerin yüzünden sehit olduklari ortaya cikmasin, CHP'liler söylerler, hainlik ortaya cikar diye mi katilmasinlar? Insanlik onurunu bu kadar düsüren ne idügü belirsiz mahluklar bakan oluyorsa o toplumda bir sorun var demektir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2018-06-28 19:43:13 @mg

simdiye kadar hic bir vatan haini icisleri bakanligi yapmamisti!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-06-28 15:33:51

Vay gidi seni soysuz oglu soysuz....Yavru Diktatör...

Misafir Avatar
@Emine x------- düzgün_bey 2018-07-04 18:46:51 @Emine

@Emine x******ağıza bak ağıza . daha neler yakışır bu ağıza neler.. ağzına herşeyi alır bu belli . ne yapsak acab?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-06-28 16:09:53

Millet artik sehitlerine de sahip cikamiyacak. Bu dingil yalakalik yapacagim derken iyice sapitti. Bu TC devletine yapilacak en büyük serefsizliktir.

Misafir Avatar
erty serefsizine 2018-06-29 13:54:13 @Ossmann

erty serefsizi soylunun kendi aciklamasini seyretmissindir. kim yalanci ? yalancilari soylu siksin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erty*******cev 2018-06-28 19:09:21 @Ossmann

inananlarda seni agacin dalinda siksin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
. 2018-06-28 18:16:48 @Ossmann

kurbanda bu türleri keselim sorun biter ülke ferahlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erty 2018-06-28 17:05:16 @Ossmann

at yalanı sikeyım inananı ... cehape zınıyetlıler

Beğenmedim! (19)
Avatar
mg 2018-06-28 16:12:22

ona ailesi karar verir sana ne dingil. senin için mi şehit oluyorlar.

Avatar
böyle 2018-06-28 15:29:06

böyle bakan türkiyede kaos kargasa kavga cikarir .sehitler akp mhp icin degil bu vatan icin ölüyorlar sehit kani üzerinde milletimizi ayristirmak günahtir osehitlere de ayiptir .türkiye türkiyede yasayan tüm insanlarin vatanidir her metre karesinde yasayan insanlarda bu vatanin en degerli vatandasidir Devlet hepimizin .

Avatar
sehit 2018-06-28 15:32:59

sehit düsenler bu vatanin her kösesinde din dil irk ayrimi yapmaksizin bu kutsal topraklar ugruna canlarini veriyorlar .ayrimcilik ötekilestirmek insanlari birbirine düsman etmek o sehitlerin ruhunu incitmektir .

Avatar
Tarzan 2018-06-28 16:49:09

Süleyman Soysuz gittikçe azıtıyor. (Soysuz dedim ve çünkü bu açıklamalar Türkiye'yi iç savaşa sürükler)
Adam o kadar kıvırtıyor ki pavyon dansözlerine ve genelev orospularına taş çıkartır. Sanıyorum yakında İçişleri Bakanlığı'ndan Saray soytarılığına ve Sarayın haremine terfiye eder. Sonra saraya gelen vurur giden vurur bu gavata.

Avatar
koçaktan 2018-06-28 15:52:18

sonradan dönme bu bakan ülkede iç savaş kışkırtıcılığı yaparak reisin gözüne girmeye çalışıyor,.Tüm CHP liler inadına şehit cenazelerine giderek dahna kalabalık bir ortam oluşturmasını sağlamalı valilerin de bu yönde bir engellemesi olursa mutlaka karşı koymalıyız.Bizi başkalarına benzetmesinler bizler kurtuluş savaşına öncülük etmiş bir neslin devamıyız kükremiş sel gibi bendimize sığmaz taşarız.