banner87

Suriye'de Türk askerine roketli ve havanlı saldırı... Şehit ve yaralılar var

İdlib'te Türk askerine roket ve havanlı saldırı! 1 şehit, 6 yaralı...

Suriye'de Türk askerine roketli ve havanlı saldırı... Şehit ve yaralılar var

İdlib'te Türk askerine roket ve havanlı saldırı! 1 şehit, 6 yaralı...

06 Şubat 2018 Salı 09:06
Suriye'de Türk askerine roketli ve havanlı saldırı... Şehit ve yaralılar var

TSK, İdlib'te tesisine devam edilen 6 numaralı gözlem noktasındaki Türk Silahlı Kuvvetleri unsurlarına roket ve havanlı saldırı düzenlendiğini, 1 askerin şehit olduğunu, 5 asker ve 1 sivil görevli personelin yaralandığını duyurdu.

TSK'dan yapılan açıklama şöyle:

İdlib’de tesisine devam edilen 6 numaralı gözlem noktasındaki Türk Silahlı Kuvvetleri unsurlarına 05 Şubat 2018 tarihinde, terör örgütleri tarafından gerçekleştirilen roket ve havan saldırısı neticesinde bir kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, hayati tehlikesi olmayacak şekilde kahraman beş silah arkadaşımız ile bir sivil görevli personelimiz yaralanmıştır.

Saldırı sonrasında terör örgütü mensuplarına derhal bölgede mevcut ateş destek vasıtaları ile karşılık verilmiştir.

Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu saldırıda hayatını kaybeden aziz şehidimize Allah’tan rahmet, şehidimizin kederli ailesine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile Yüce Türk Milletine başsağlığı ve sabır; yaralanan kahraman silah arkadaşlarımıza acil şifalar dileriz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.02.2018 10:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bozo 2018-02-06 11:30:58

kim kiminle savasiyor belli degil.Orada bircok terörist ceteler oldugu söyleniyor yani tam manasiyla cehennem.Idlipte düsürülen rus ucagi pilotu bu cetelerin eline gecmemek icin intihar etti.Vahset yuvasi.Aklimizi basimiza alip vatanimizi korumaya calisalim.Yoksa cok sehit verebiliriz.

Misafir Avatar
EMİNE ERDOĞAN: 2018-02-06 21:13:53 @bozo

Siz şehit yakınları kurban bayramını çoktan idrak ettiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANALAR 2018-02-06 15:19:09 @bozo

Evlatlariniza sahip cikin suriyeye göndermeyin, VATAN SINIRLARI icerisinde korunur suriyede degil. Bu bop baskani tayyipin savasina hayir diyin. Ac susuz kalip , yemeyip yedirdiginiz büyüttügünüz evlatlarinizi ihtiraslar icin kurban etmeyin.. akp baskani tayyip oradaki terör örgütlerini yok etmek istiyorsa suriye devleti ile isbirligi yapma mecburiyeti var. Bu suriyenin davasidir, tayipin degil!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mistili 2018-02-06 17:19:57

Türk askeri ne ariyor ne Suriyede neyin savasi..Ne türk askeri cogunluk isid bozmasi..

Avatar
Türkiyeyi bataklığa çektiler Akp nin hırsı yüzünde 2018-02-06 13:20:32

"Evet, Türkiyenin Suriyedeki her hamlesi bugüne kadar başarısızlıkla sonuçlandı. Özellikle Efrîn'e dönük saldırı Türkiyenin Suriyede tamamen yenilmişliğinin bir göstergesi olmuştur.Öte yandan Cenevre, Astana ve Soçi görüşmeleri hepsi bir tiyatrodan ibaretti, Türkiye de bunun içinde bir figürandı. Bu görüşmelerde Suriye halklarını hep oyaladılar. İnisiyatif alarak bu görüşmelere önderlik edenler, sorunu çözmek için bir karar vermemişlerdi. Sorun sadece bugün Kürtlere yapılan saldırıdan ibaret değil, sorun çok daha büyüktür. Temel sorun, Suriyede sorunun çözümü için hâlâ bir karar verilmemiş olmasıdır. Çünkü Türkler üzerinden Suriyedeki kaos ortamını daha da derinleştirmek istiyorlar.
Suriyeyi bir bataklığa çevirdiler. Sahada hareket eden bu güçler, artık bu bataklığın içerisindedir. Suriyede sadece Türkiye değil, Rusya da, Koalisyon güçleri de yenildi. Çünkü bu güçler 'biz beraber Suriyedeki bu sorunu çözeceğiz' demişlerdi ama başaramadılar.

Avatar
ortadogu 2018-02-06 09:21:08

ortadogu dunyanin en pis savas yeridir bosuna bataklik denmiyor iktidar takilmis ittahat ve terakkicilerin pesine perincegin tek dogru sozu bu zaten su an devleti biz yonetiyoruz .tsk fettullahi icinden atip ittihatcilarin oldu yeni bir beladan baska bir belaya savruldu bu belaki sadece devleti boler yazilimi devleti buyultmektir ittihatcilarin ama bu yazilim virüslüdür ve bunlar iktidara gecince devlet hep bolünūr ben böyle görüyorum bunlar Allahuekber daglarinda yuzvin insanimizi katletdi simdi cocuklarimiz yine tehlikede gibi akp ise ittihatcilarin elinde rehin demem oki durum vahim

Avatar
enver pasa 2018-02-06 09:22:47

dogu perinçege laf edeni fena yaparim

Misafir Avatar
Ahanda yazdim 2018-02-06 17:21:35 @enver pasa

Ahanda ediyorum ihbarci,alcak,hain,dürzü ve pustun en önden gidenidir perincek denen topal yavsak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bozo cevap 2018-02-06 15:14:24 @enver pasa

nokta atisi yaptin, tam onikiden .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ay cok korktuk 2018-02-06 12:28:48 @enver pasa

pirincek ini al yuru

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bozo 2018-02-06 11:25:09 @enver pasa

hasiktir

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahmet 2018-02-06 16:05:06

ben yenerdim ama iki tane abisi vardi o yuzden boyle oldu anne