Suriye'den Türkiye'ye tehdit: Türk uçaklarını düşürürüz!

Suriye Dışişleri Bakanı Yardımcısı Faysal Mikdat, Türkiye'yi tehdit eden açıklamalarda bulundu. Mikdat, "Suriye hava savunma sistemleri, bir saldırı durumunda Türk uçaklarını düşürmeye hazırdır" dedi.

Suriye'den Türkiye'ye tehdit: Türk uçaklarını düşürürüz!

Suriye Dışişleri Bakanı Yardımcısı Faysal Mikdat, Türkiye'yi tehdit eden açıklamalarda bulundu. Mikdat, "Suriye hava savunma sistemleri, bir saldırı durumunda Türk uçaklarını düşürmeye hazırdır" dedi.

18 Ocak 2018 Perşembe 14:55
Suriye'den Türkiye'ye tehdit: Türk uçaklarını düşürürüz!

Afrin'e operasyon olasılığı tartışılmaya devam ederken Suriye hükümetinden açıklama geldi.

Reuters'in haberine göre Suriye Dışişleri Bakan Yardımcısı Faysal Mikdat, Türkiye'nin Afrin'e operasyonunu saldırı olarak değerlendireceklerini ve operasyonu desteklemediklerini söyledi.

Habere göre Suriyeli bakan yardımcısı, Türkiye'nin bölgede hava saldırısı yapması halinde Suriye'nin hava savunma sisteminin Türkiye'ye ait uçakları vurmaya hazır olduğunu belirtti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 16:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKLISINIZ 2018-01-18 15:35:06

TOPRAKLARINIZ EVINIZDIR NAMUSUNUZDUR SAVUNMA MEJBURIYETINDESINIZ DUSURUNDE VURUNDA HAKLARINIZA EL UZATAN HANGI BARBAR OLURSA OLSUN EMPERYALIST ULKELER BASTA OLMAK UZERE !

Misafir Avatar
herkesin evi kendine kutsaldir 2018-01-19 04:02:32 @HAKLISINIZ

hic kimsenin baskasinin topragina girme hakki yok amerika dahil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katar Eski Başbakanı itiraf 2018-01-19 03:01:42 @HAKLISINIZ

https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-01-18 15:24:06

bence süper bir çılış yapmış şeriatçılar kürtleri dişine kestirmiş kabadayılık yapıyorlar suriye kürtlerden kendilerine zara gelmeyeceğini çok iyi biliyor sapık şeritçıların oraya yerleşmesine izin vermemeliler şeriatçılara karşı yiğtçe direnmeliler

Avatar
Hamit 2018-01-18 16:40:15

Dogru demis kafana göre oraya buraya girecen yok öyle 3 kurusa bes köfte.

Avatar
bizler 2018-01-18 16:26:49

bop mop istemiyoruz

Avatar