banner87

Suriye'den flaş Afrin açıklaması

Suriye Savunma Bakanlığı yetkilisi Samir Süleyman, Türkiye'nin Afrin'e operasyon kararı almasıyla ilgili 'Bu saldırıdan başka bir şey değil' diye konuştu. Salih Müslim ise, Türk ordusunun Afrin'e girmesi durumuna ilişkin, ''Kendimizi korumaktan başka seçeneceğimiz yok. Kendimizi ve sivilleri korumaya hazırız'' dedi.

Suriye'den flaş Afrin açıklaması

Suriye Savunma Bakanlığı yetkilisi Samir Süleyman, Türkiye'nin Afrin'e operasyon kararı almasıyla ilgili 'Bu saldırıdan başka bir şey değil' diye konuştu. Salih Müslim ise, Türk ordusunun Afrin'e girmesi durumuna ilişkin, ''Kendimizi korumaktan başka seçeneceğimiz yok. Kendimizi ve sivilleri korumaya hazırız'' dedi.

18 Ocak 2018 Perşembe 00:24
Suriye'den flaş Afrin açıklaması

Rus İzvestiya gazetesinin sorularını yanıtlayan Suriye Savunma Bakanlığı yetkilisi Samir Süleyman, "Suriye topraklarındaki her türlü Türk varlığı yasalara aykırı. Bu saldırıdan başka bir şey değil" diye konuştu.

'SURİYE ORDUSU KARŞI KOYMAYA HAZIR'

Baas Partisi vekili Saci Taama ise konuyla ilgili şunları söyledi: "Suriye, bu oluşumlara karşı koyma hakkını saklı tutuyor. Ordumuz, bunlara karşı askeri eylemlerde bulunmaya hazır. Ancak bu konudaki kararı hükümet alacak."

Erdoğan "Önümüzdeki günlerde inşallah, Fırat Kalkanı Harekatı ile ilk adımını attığımız güney sınırımızı terörden arındırma operasyonunu Afrin'le devam ettireceğiz. Bu süreçte müttefiklerden beklentimiz, aramızdaki köklü ilişkinin ruhuna uygun davranmalarıdır. Model ortaklık, dostluk ve stratejik müttefiklik gibi kavramların ne kadar gerçek ne kadar sahte olduğu ayan beyan ortaya çıkacaktır" demişti.

SALİH MÜSLİM: KENDİMİZİ KORUMAYA HAZIRIZ

İzvestiya gazetesine konuşan terör örgütü PYD eski Eşbaşkanı Salih Müslim de Türk ordusunun Suriye'nin Halep kentine bağlı Afrin'e girmesi durumunda DSG'nin bu bölgeyi savunacağını söyledi. Müslim, "Kendimizi korumaktan başka seçeneğimiz yok. Türkiye ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan her an her şey beklenebilir. Kendimizi ve bölgedeki sivilleri korumaya hazırız. Yeni bir savaşın söz konusu olup olmayacağını bilmiyorum. Bizim için tek seçeneğin, bize yönelik saldırıları püskürtmek olduğunu belirtiyorum. DSG buna hazır" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 00:55
Anahtar Kelimeler:
Samir SüleymanAfrinSuriye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
insanlari azaltma projesi 2018-01-18 01:59:17

The Depopulation Agenda - The Plan to Reduce the Population by Over 90%
https://www.youtube.com/watch?v=9wXSvxMCfMQ

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-18 00:54:39

Eee şimdi ne olacak ..?? Hem terörist Pkkla..hemde suriye ülkesi ilemi savaşacağı..??Haydaa bide buradan yakın ..!!Ve abd leride,ohh ne güzel bende esata deyilki ESAT biz ABD sana yardım..edelimi derse ne olacak ..cumhur teyyo gel sen vazgeç bu davadan ..Anneyim içim yanıyor ASLANLARIMIZA, yiğitlerimize ..!! MEHMETÇİKLERİMİZ hangi biri ile savaşsın cumhur .Abd leriylemi pkklamı,yoksa eşanlamı..?? Bak BEŞİR ESATDA çıktı .Hiç hesapta yokken .Sen haklısın cumhur TÜRK VATANIMIZIN burnunun dibinde 30.000 bin PKKININ..UZANTISI hemde ABD GİBİ SÜPER BİR ÜLKENİN MÜTEFİĞİM DİYE SON MODEREN SİLAHLARLA DONATIĞI,Eğittiği,EZELİ DÜŞMANIMIZ teröristler..bu adı şerefsiz TERÖRİST PKKLILAR. DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK. Ama bu defa durum çook deyişti cumhur .!! Birde kıral,esat çıktı..Cumhur ne yap et ESATI ikna et ..MAKSADININ sadece pkk nın Sınırlarımıza yerleşmemeli için ,olduğunu SURİYEYİ almaya gelmediğini sadece pkk..nın varlığının ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN SINIRLARI için tehlike lı olduğunu gayet samimi bir şekilde ve sakince yumuşak ve ılımlı bir dil kullanarak anlar..ve kesin ikna et .Yoksa bunun başka yok çaresi ABD bunu istiyordu bizim pkk la suriyeye girip savaşmamızı,,ve bundan dolayı FİTNE SOKTU Kİ 30.000 PKKLIYI FIRATIN KIYISINA VE SINIRLARIMIZIN DİBİNE YERLEŞTİRİP BİZİ TAHRİK ETMEK İSTEDİ .ASLINDA DA TAM İSTEDİĞİ GİBİ OLDU 7 SENEDİR BİZ ABD YE PKK TERÖRİSLERİ İLE ARALARINA MESAFE KOYMASINI İSTEDİK AMA İNAFINA YAPTI Kİ PKKLA SAVAŞALIM O DA PKK YA YARDİM EDİP ĞLKEMİZ TÜRK VATANINDA GİRİP AYNEN SURİYE GİBİ YAPMAK PARÇALAMAK, BÖLMEK 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAK İÇİN .Zaten IRAK da kürt bölgesel yönetim var ,şimdide SURİYEYİ ALDILAR suriyedede bölgesel yönetim oldu olarak tek TÜRK VATANIMIZ VE İRAN bunlarda dişli ülke ama zorda olsa alırız düşüncesi ile pkklı bastıracaklar ..TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .Ama bu gün basınlarda okudum abd yine oyun oynuyor SÖZDE TÜRKİYEYLE HER TÜRLÜ İŞBİRLİĞİNE VARUZ DİYE YİNE OYALAMA KANDIMA ..YALANLARI BAŞLADI CUMHUR tayyip sakin inanma yeminle yalan yine bize kazık atacaklar .

Avatar
gercekler 2018-01-18 01:12:14

abd rusya suriyede ortak.kurtlere verilecek bolge verildi.esada hatay verilecek.barzani turkuye devleti ile olan ortakligi yuzunden berteraf edildi.sirada turkuye var .en son iran kismi halledilecek.turkuyenin natodan kendi gaziyla cikarilmasi hedef.afrin bunun icin hedef.natodan cikan turkuyeye pes edinceye kadar tarihin en buyuk bombardimani plani var .kopruler otoyollar itanbul yeni hava limani .tum alt yapi yok edilecek.afrin yem afrinle basliyan surec aci turkuyeyi natodam kemdi istegi ile cikartip kaltliyamci devlet kategorisine sokup mudaheleye baslamak
rusya abd ortak
turkuye bolunecek.butun alt yapisi yok edilecek.yugoslavya gibi pes edip her istege boyun eydirilicek.ve abd bu bolyoz harekati ile dunyada yeniden korkulur ulke oldunu ispatlayip itibarinin en ust seviyesine cikacak.tum dunya abd ye biat edecek.abd plani TOP SOCRET

Misafir Avatar
bence amerika 3 cu dunya savasini 2018-01-18 01:19:35 @gercekler

cikarmak istiyor yani armegeddon savasi
dunyayi kim miras alacak savasi dis basin bunu konusup duruyor

Beğenmedim! (1)
Avatar
insanlari azaltmak istiyorlar 2018-01-18 01:41:13

The Depopulation Storm To Bring In The NWO
https://www.youtube.com/watch?v=kKmAW5yG-9k

Avatar
insanlari azaltma projesi 2018-01-18 01:53:10

http://davidicke-turkce.blogspot.de/2015/01/plan-21-nufusun-azaltilmasi.html#.Wl_Tp6jibIW

Avatar
agenda21 insanlari azaltma projesi 2018-01-18 01:55:43

https://www.facebook.com/notes/t%C3%BCrkiye-chemtrails-takip%C3%A7ileri/ger%C3%A7e%C4%9Fin-titre%C5%9Fimleri-g%C3%BCndem-21-agenda-21-ve-insanlar%C4%B1n-azalt%C4%B1lmas%C4%B1-david-icke-%C3%A7/1040692785975056/

Avatar
Hakikat er geç kendisini gösterir. 2018-01-18 01:38:50

Afrin'de gelişebilecek olası operasyonun sonuçlarının neler olacağına dair de konuşan Salih Müslim, "Bu sürecin nereye varacağını bilmiyoruz. Ama bildiğimiz şey, Türkiye'nin siyasi çözümü istemediğidir. Öz savunma güçlerimizi oluşturuyoruz, bunu da istemiyor. Peki Türkiye ne istiyor? Kendi evimizdeyiz ve bize saldırıyor. Bizim direnmekten başka bir çaremiz yok, muhakkak direneceğiz. Kobani'de nasıl direndiysek Afrin'de de öyle direneceğiz. Direnişten başka bir yol yok. Direneceğiz dememiz, kendi öz gücümüze dayanmamız anlamındadır" derken konuşmasının devamında, "Türkiye böyle bir operasyona tek başına girişemez. Bu operasyona girmesi için başka güçlerden de yeşil ışık alması gerekir. Buna rağmen bataklığa girecek olan Türkiye'dir. Biz direnmekten başka bir şey yapamayız. Başka güçlere de güvenmiyoruz. Herkes kendi çıkarlarının peşindedir. Amerika bizim yerimize savaşmayacak. Rusya da aynı şekilde. Bu yüzden kendi öz gücümüze dayanıyoruz. Artık ne olacağını biz de göreceğiz" dedi.

Avatar
cinar 2018-01-18 02:10:23

Samir Süleyman, once sen kendin sinirlarini koru bize de Afrin'e operasyon yaptirma bizde aglamiyalim sizin yuzunuzden turkiye merakli degil sizin topraklarinizda operasyon yapmaya??

Misafir Avatar
cok komiksin 2018-01-18 02:27:39 @cinar

biz kac seneden beri napiyoz ??

Beğenmedim! (1)