banner87

Suruç'taki silahlı kavgada flaş gelişme: Çok sayıda gözaltı var

Suruç'ta AKP'li milletvekili adayı ve yakınlarının da karıştığı silahlı kavgada 19 kişi gözaltına alındı.

Suruç'taki silahlı kavgada flaş gelişme: Çok sayıda gözaltı var

Suruç'ta AKP'li milletvekili adayı ve yakınlarının da karıştığı silahlı kavgada 19 kişi gözaltına alındı.

16 Haziran 2018 Cumartesi 11:30
Suruç'taki silahlı kavgada flaş gelişme: Çok sayıda gözaltı var

Suruç'taki kavga ile ilgili soruşturmada HDP milletvekili adayı İsmail Kaplan'ın da arasında olduğu 19 kişi gözaltına alındı.

Suruç'ta AKP'li Milletvekili Adayı İbrahim Halil Yıldız'ın esnaf ziyareti sırasında yaşanan olaylarla ilgili soruşturmada HDP milletvekili adayı İsmail Kaplan'ın da arasında olduğu 19 kişi gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar arasında yerine kayyım atanan Suruç Belediyesi Eş Başkan vekili Nazlı Binici, HDP İlçe Eş Başkanı Rojda Binici, Suruç Belediyesi Meclis Üyesi Fethi Yavuzel, Mehmet Kaplan ve Mehmet Polat da bulunuyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.06.2018 12:54
Anahtar Kelimeler:
SuruçKavga
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-06-16 11:32:35

suclular yargilansin

Misafir Avatar
Cp 2018-06-16 12:49:23 @hak hukuk adalet istiyoruz

Pezevengin evladi hirsiz katil,hdp 'ye saldiri emri veriyor hem tutukluyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insan secim kampayasinda ortalikta 2018-06-16 12:11:53 @hak hukuk adalet istiyoruz

silahla dolasirmi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suruç katliamı.. CHP ilçe başkanı açıklıyor 2018-06-16 12:11:15 @hak hukuk adalet istiyoruz

https://www.youtube.com/watch?v=20gsYEnA3a4

Beğenmedim! (0)
Avatar
kimse kimseye saldiramaz 2018-06-16 11:32:59

yeter artik

Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-16 11:34:58

.

Avatar
Erbakan Hocamız AKP'yi anlatıyor 2018-06-16 11:48:48

https://www.youtube.com/watch?v=MYhGqIhvrj4

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-06-16 12:01:07

BÌZ BU AKKÌ'LERÌN OYUNUNA ALISTIK. KENDÌ TARÌKAT TERÖRÌSTLERÌNÌ YAKALAMISLARDIR. TAMAM.

Avatar
aydın 2018-06-16 11:33:08

HDP E MUHALEFETE GEL BEREBER OLALIM DİYİNCE ,MUHALEFET PKK YI RED ED OLUR DEMELİ,AMA DEMİYOR,ODA ASKERİMİZİ ŞEHİT EDİYOR BU MUHALEFET BAKIYOR NORMAL GİBİ

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-16 11:48:25 @aydın

ALGI OPERASYONUNU YEMEZLER

Beğenmedim! (0)
Avatar
KÜRT 2018-06-16 11:47:05

CHPKKLİLAR evet HDPKK lilar müslümanlari şehit etmeye devam ediyor.

Misafir Avatar
VATAN PARTILI AYDIN 2018-06-16 11:50:01 @KÜRT

SEN CHP YE KURBAN OL BE HER KILIGA GIREN AYDIN SIMDIDE KÜRT OLMUS Ahahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-06-16 11:49:39

Sayin Can Atakli' nin SözcüGazetsindeki bugünkü 16.06.2018 okuyunuz ve gercegi ögreniniz, lütfen. Yurt Gszetesi sahtedir cünkü Perincfkcidir, yani AKPcidir..

Misafir Avatar
he he aydin simdide eminemi 2018-06-16 11:52:23 @Emine

oldun ahahaha

Beğenmedim! (0)