Tanzim satışta online dönem başladı!

Tanzim satış noktalarındaki yoğun ilgiyle birlikte internet üzerinden de sipariş verilecek.

Tanzim satışta online dönem başladı!

Tanzim satış noktalarındaki yoğun ilgiyle birlikte internet üzerinden de sipariş verilecek.

13 Şubat 2019 Çarşamba 14:06
Tanzim satışta online dönem başladı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, "Sebze ve meyve fiyatlarının ciddi yükselişi ile birlikte enflasyonla topyekûn mücadele kapsamında vatandaşlarımıza ekonomik fayda sağlamak amacıyla uygulama koyulan tanzim satışlarını yakın zamanda Türkiye’nin Milli Pazaryeri Platformu www.epttavm.com  ’da başlatıyoruz" dedi. 

Tanzim satış noktalarındaki yoğun ilgiyle birlikte internet üzerinden de sipariş verilecek. https://www.epttavm.com/kampanyalar/turkiye-kazanacak/turkiye-kazanacak   linkinden alışverişler yapılmaya başlandı

BİR KİLO ÜRÜNÜN KARGO BEDELİ 3.70 LİRA

Bakan Turhan'ın açıklamasının ardından epttavm.com'a ulaşımda aksamalar yaşandığı görüldü. Siteye girmek isteyenler 'Bu siteye ulaşılamıyor' mesajıyla karşılaşıyor.

Site üzerinden alışveriş yapmayı denediğimizde, bir ürün için en fazla 3 kilo sepete eklenebiliyor. Bir kilo ürünün kargo bedeli ise 3.70 TL.

İşte internette satılan ürünlerin fiyatları

Son Güncelleme: 13.02.2019 14:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gercekten fakir insanlari dunuyorlar mi acaba 2019-02-13 17:21:34

onlarin cogunun ya interneti yok ya da kullanmayi bilmiyor olabilirler, bunlari hic dusunduler mi acaba.

Avatar
g. 2019-02-13 14:47:47

tayyip (akp) ONLİNE ........

Misafir Avatar
: @Gereksiz x---cevap 2019-02-14 09:00:25 @g.

t: @Gereksiz x---ya halis yahudi siyonist yada azılı pkk lısın.. pkk nızın belini kıran sanayimizi şeytan gözün görmek istemiyor elbet. ulan sizin kökünüz kuruyacak. beliniz kırıldı insşAllah kökünüzün kazındığı günleride göreceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen muhalefet ve kandırdıkları 2019-02-14 08:57:23 @g.

Muhalefet kuduruyor . yandaşları uyduruk ve kuyruklu ylan haberleri yapıyor veeee ruhen hasta vicdandan yoksun aklı kıt cahil taraftarlarıda onların tuzağına düşüp saldırıya geçiyor. halka hizmet eden hükümete saldırıyorlar. yuh sizin insanlığınıza be. ulan köpek köpekliği ile kendisine iyi davranana, hizmet edene ekmek verene havlamıyor. siz köpektende aşağılıkyaratıklar durumuna düşmüşsünüz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
veresiye defteri geri geldi 2019-02-14 08:51:10 @g.

akkoyunlara şimdi veriyor alışverişlerini 31 marttan sonrada kol gibi ödetecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ah chpkk vah hdpkk 2019-02-14 08:49:09 @g.

muhalefet kuduryor halka hizmet ediliyor diye.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
derman 2019-02-14 01:13:13 @g.

Allah belasının versin bu hırsızların ülkeyi ne hale düşürdüler.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Emine hanimin 50 bin dolarlik cantasi var! 2019-02-13 23:25:15 @g.

Hic bir sigir benim gelirim neden az, neden insanca yasiyamiyorum , neden 2-3 kilo patlican domates icin saatlerce kuyruklarda bekliyorum diye kendine soramaz sormaz!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
a ka pe li! af diliyorum! 2019-02-13 20:38:24 @g.

"ödetiriz" olacak kusuruma bakmayin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
a ka pe li! 2019-02-13 20:36:49 @g.

makarna kömür bitti ablama sogan, patates, domates verelim! secim sonrasi faturayi öderiz!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Akahmet 2019-02-13 15:50:19

Tek çözüm AKtanzimmiş yani. Seçimi kurtarsın sonrası alla kerim. Rant varsa devam. Ucuz et satacaklardı olmadı. ucuz patlıcan yazın kendiliğinden olur

Avatar
Güneş 2019-02-13 15:32:53

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrak kalmadı! Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak. Kozmopolit akepe domino taşları gibi yıkılacak ama ilk darbeyi kim vuracak bakalım.

Avatar
Fuat 2019-02-13 15:45:23

Denemek için e PTT sitesine girdim. Ne almak istersen söyle bir yazı çıkıyor.O ürün tükendi.

Misafir Avatar
AKahmet 2019-02-13 22:21:59 @Fuat

ALOhıyar hattı da derman olmadı mı yani. Anlaşıldı biz de 250gr poşette hıyar dağıtacağız demek ki, muhterem zeytinburnulular.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Deist 2019-02-13 16:29:19

Basta AMAZON, Ebay ve Gittigidiyorda HIYAR, PATLICAN, HAVUC ve KABAK kalmamis. Yetisen aliyor, haydi son firsat. Ne günlere kaldin Türkiye'm!

Avatar
Gereksiz 2019-02-13 15:31:55

Memleketin 95 yıllık sanayi birikimini satan cumhur iktidarı, şimdi enflasyonla mücadeleyi tanzim satış açmakta gidereceklerini zannediyorlar. Yakında gıda ve deterjanca da enflasyonla mücadele için market işine girerlerse şaşmayın.

Avatar
Ver mehteri 2019-02-13 17:44:50

Ver mehteri Vatandaşın karnı doysun
Ekonomik kriz ile geldiler!Aynı son ile gidecekler!